Ik lees zo cactus en dan een 1 waarom een 1 zet me aan het denken kan ik weer niet slapen voordat ik het antwoord hebquote:
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooitquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:18 schreef Haque het volgende:
Ik lees zo cactus en dan een 1 waarom een 1 zet me aan het denken kan ik weer niet slapen voordat ik het antwoord heb
je voelt jezelf een cactus ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooit
reageer je soms zo omdat je cijfers in je username hebt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja die frustratie wat in je zit waardoor je dit topic geopend hebt, die komt daaruit voort
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooit
martijnxbox93quote:
Waarom heet jij dan geen Piye1quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.
In mijn geval is het niet nodig. Ik ben gewoon Piye, de enige echte. Cactus is als aardappel, het mist wat.quote:
Soms de buitenkant van een cactus als ik zulke posts als die van jou leesquote:
Wat zijn we lief vandaag voor elkaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Piye het volgende:
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.
Geregd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben helemaal nier verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doenquote:
Sorry, dat ik niet hip genoeg was om het te begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
niet helemaal het effect waar ik op hoopte, maar ach.quote:
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:
Jij zo creatief dat ik blijkbaar nog steeds je username niet snapquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |