Nope dicht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef Etsu het volgende:
Is jullie AH open vandaag?
Ik heb afgelopen 5 jaar alleen maar gewerkt met Koninginnedag, dit jaar voor het eerst vrij.
Staat op Plaza in de Handboekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Questionmarks het volgende:
Waar kan je die lijst van codeloze groenten vinden, voor afboeken etc. ?
Ja plastificeren werkt erg goed kan ik je uit ervaring zeggen :-)quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Questionmarks het volgende:
Ik ga even opzoek! hahaha logisch ook nog. Kunnen hem beter plastificeren en dan ophangen.. Nu hangen ze aan wat tape aan de celdeur.
Dat zou inderdaad kunnen maar het was serieus. Even met dubbelzijdig tape vastmaken en het ziet er nog verzorgt uit ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Questionmarks het volgende:
Wel of niet? hahaha kan je bericht ook sarcastisch opvatten!
Ik denk dat je pas na 1 januari bent uitgeschreven. De personeelskorting loopt per kwartaal volgens mij eindigd die aan het einde van het kwartaal waarin je ontslag hebt genomen. Misschien dat het nog de personeelskorting van kwartaal 1 is...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef blaffende_visjes het volgende:
Waarom dan nu pas? En ik had all in uurloon. Personeelskorting kwam altijd op 75 uit
Wij hebben ééntje naast de schuifdeur van de groentecel hangen en ééntje onder een weegschaal onder de winkel liggen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Questionmarks het volgende:
Doe ik dat straks even, die lijst moet nou echt een keer goed hangen. Neem ik het morgen gelijk mee.
Dat zou heel goed kunnen. Ik houd het daar maar bij, bedankt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas na 1 januari bent uitgeschreven. De personeelskorting loopt per kwartaal volgens mij eindigd die aan het einde van het kwartaal waarin je ontslag hebt genomen. Misschien dat het nog de personeelskorting van kwartaal 1 is...
verstandig als je even snel een product wil tellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
onder een weegschaal onder de winkel liggen.
Als je open bent is die kans wel aanwezig. Rittenschema met indicatielevering staat in de handboeken bij evenementen. Mocht je het niet kunnen vinden wil ik ook wel kijken als je je filiaalnummer DMedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:18 schreef Dipstaart het volgende:
Krijgen we op Hemelvaartsdag gewoon vracht geleverd?
Ik heb het gevonden. Zoals ik begrijp ontvangen de winkels die open zijn dus gewoon alle leveringen (houdbaar, vers en diepvries).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als je open bent is die kans wel aanwezig. Rittenschema met indicatielevering staat in de handboeken bij evenementen. Mocht je het niet kunnen vinden wil ik ook wel kijken als je je filiaalnummer DMed
Om te zorgen dat de vulling weggevult word neem ik aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:53 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Zoals ik begrijp ontvangen de winkels die open zijn dus gewoon alle leveringen (houdbaar, vers en diepvries).
Toch mijn baas maar eens vragen waarom ik sta ingepland (). Daar gezien de OPWU de laatste 2 weken onder druk staat.
Klopt. Maar of het verstandig is... ik ben duur (11,66 per uur.. voor AH is dat nog net geen 20 uur per uur). En dat nog eens maal 2 (200%) per uur.. Kom ik uit op 40 euro per uur..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Om te zorgen dat de vulling weggevult word neem ik aan
Tja voor de OPWU maakt het niet uit of jij er staat of Piet die 16 is, voor de loonsom inderdaad wel. Je bent Senior op Verkoop (gok ik), dus ik kan me voorstellen dat hij op Hemelvaart ook graag wat ervaring op de afdeling heeft lopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Klopt. Maar of het verstandig is... ik ben duur (11,66 per uur.. voor AH is dat nog net geen 20 uur per uur). En dat nog eens maal 2 (200%) per uur.. Kom ik uit op 40 euro per uur..
Aha oud recht dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Dipstaart het volgende:
Ah okeDaaruit maak ik op dat alleen het aantal uur dat je verbruikt invloed heeft op de OPWU?
Officieel ben ik Senior Medewerker Verkoop. Echter sta ik op Verkoopklaar.
Daar kunnen ze ook wel een dagje zonder me af. Lukt ze elke zondag ook dus waarom nu extra kosten maken als het niet nodig is.
Alleen in de lustrumjarenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
Ohja, bevrijdigingsdag is zondag.is dat dubbel?
Oud recht, idd. Altijd op Vers en Houdbaar gestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Aha oud recht dus. Of vroeger wel op Verkoop gestaan?
Inderdaad het aantal verbruikte uren heeft invloed op je OPWU, het uurloon op de loonsom.
Even een illustratie geven.
10.000 euro omzet
50 uur inzetten á 20 euro per uur
10.000 euro omzet
50 uur inzetten á 10 euro per uur
In beide voorbeelden daar je een OPWU van 10.000 : 50 = 200 OPWU punten
In voorbeeld 1 draai je een loonsom van 10%, (50x20=1000 :10.000 x100%).
In voorbeeld 2 draai je een loonsom van 5%.
edit: om die reden controleer ik altijd de planning voordat mijn teamleiders hem ophangen
In principe is het natuurlijk even belangrijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Oud recht, idd. Altijd op Vers en Houdbaar gestaan.
Hoe ervaar jij het verschil met 'vroeger' en 'nu'?
Ik zelf ervaar het namelijk alsof kwantiteit tegenwoordig belangrijker is dan kwaliteit.
Maar je krijgt wel als een reguliere zondag dubbel uitbetaald.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
Ook al was het dit jaar een lustrum geweest had je dus al dubbel gehad. Toeslagen tellen tenslotte niet bij elkaar op. Dan had je alleen wel BD gekregenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel als een reguliere zondag dubbel uitbetaald.![]()
Verwachten jullie drukte trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |