PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
En waarom moeten ze dat naar ons sturen ?quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
6 posts achter elkaar (over 2 topics)
Maarja het punt is volgens mij vooral dat die gozer doet alsof fok geen geld heeft maar wel een tonnetje per jaar pakt. Dat moet hij verder lekker zelf weten
Ze gebruiken gewoon die lijsten met posters onder het forum om het naar iedereen te sturenquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom moeten ze dat naar ons sturen ?
Tja, dat is gewoon iets tussen hem en de mods etc. Als de mods geen vrijwilligerswerk willen doen dan moeten ze dat gewoon niet doen. De Niemand geeft een neuk quote kan goed rerecycled worden als reactie op al die onzin.quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Maarja het punt is volgens mij vooral dat die gozer doet alsof fok geen geld heeft maar wel een tonnetje per jaar pakt. Dat moet hij verder lekker zelf weten
Zo doet wefut het ook hoor. Iedereen denkt dat Reemi en ik paupers zijn, maar wij zitten nu bijvoorbeeld te chillen op de Bahama's. We hebben net onze boot aangemeerd.quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Ja maar serieus. Zo doet bijna elk bedrijf. De users zitten hier echt niet omdat de leiding van FOK! zo awesome is. De fora zijn goed verdeeld en er zitten interessante discussies tussen. Daarnaast kan je ook nog eens heel veel onzin verkopen en gezamenlijke interesses delen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
En terecht want wat een topsitequote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo doet wefut het ook hoor. Iedereen denkt dat Reemi en ik paupers zijn, maar wij zitten nu bijvoorbeeld te chillen op de Bahama's. We hebben net onze boot aangemeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo doet wefut het ook hoor. Iedereen denkt dat Reemi en ik paupers zijn, maar wij zitten nu bijvoorbeeld te chillen op de Bahama's. We hebben net onze boot aangemeerd.
[ afbeelding ]
Dat is geen boot, dat is een schip.quote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zei nog tegen je haal dat kut spel nietquote:
#BAAS#YOLTquote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Tuurlijk hoef je niet naar FOK te komen, maar als het echt zo is dat die gozer meer dan een ton te besteden heeft moet hij niet doen alsof FOK totaal geen financiële middelen heeftquote:Op maandag 29 april 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja maar serieus. Zo doet bijna elk bedrijf. De users zitten hier echt niet omdat de leiding van FOK! zo awesome is. De fora zijn goed verdeeld en er zitten interessante discussies tussen. Daarnaast kan je ook nog eens heel veel onzin verkopen en gezamenlijke interesses delen.
Als hij er zo erg over valt, dan moet die toch gewoon stoppen met moderator zijn of vrijwilligerswerk voor FOK!. Niet zo janken
Ze hebben gewoon een op afstandbestuurbaar klein rot bootjequote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen boot, dat is een schip.
jachtquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen boot, dat is een schip.
Ja ik moet vaker naar jou luisterenquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zei nog tegen je haal dat kut spel niet
ahh dat is wel heel crisis dan, dan weet je nog niet eens dat het een kut spel isquote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik moet vaker naar jou luisteren. Geen idee of het spel nu leuk is. single player heb ik 2 minuten gespeeld en offline zombies 4x ofzo
Ik ben best wel impulsgevoeligquote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh dat is wel heel crisis dan, dan weet je nog niet eens dat het een kut spel is
Triest roeibootje ditquote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is mijn nederige bootje, volledig gefinancieerd met FUT coins verkoop.
ook alleen maar omdat je elke ochtend wefit op je wii speelquote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb de naam bedacht, maar ik heb alleen een luchtbed
http://www.proteammanager.nl/quote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan je de punten per wedstrijd zien die zijn gegeven door VI watchers?
Wanneer gaan wij?quote:Op maandag 29 april 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
Iemand met Teamnaam: PACE aBuSe stuurt mij boze berichtjes omdat ik 5 sweaty goals heb gemaakt
Hij moet wel heel slecht zijn als hij 5 sweaty goals in 1 wedstrijd weggeeft.quote:Op maandag 29 april 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
Iemand met Teamnaam: PACE aBuSe stuurt mij boze berichtjes omdat ik 5 sweaty goals heb gemaakt
twitter:JUSTEATnl twitterde op maandag 29-04-2013 om 17:00:46HAPPY HOUR tussen 17:00 en 18:00 uur!! 4 euro #korting voor IEDEREEN met de code: KONING4 - bestel je eten online via http://t.co/IT5OkHSMvR reageer retweet
Hij speelde volgens mij ultra attacking en met hoge druk. dus ja, was best gemakkelijkquote:Op maandag 29 april 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij moet wel heel slecht zijn als hij 5 sweaty goals in 1 wedstrijd weggeeft.
quote:Op maandag 29 april 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Triest roeibootje ditVoor Pascal & mij is dat gewoon de reddingsboot.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
twitter:JUSTEATnl twitterde op maandag 29-04-2013 om 17:00:46HAPPY HOUR tussen 17:00 en 18:00 uur!! 4 euro #korting voor IEDEREEN met de code: KONING4 - bestel je eten online via http://t.co/IT5OkHSMvR reageer retweet
Ik zeg doen!quote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik geloof dat ik een meisje van een feestje terug gevonden heb via facebookAlleen weet ik het niet zeker. Ik ga haar denk ik een berichtje sturen
pics firstquote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik geloof dat ik een meisje van een feestje terug gevonden heb via facebookAlleen weet ik het niet zeker. Ik ga haar denk ik een berichtje sturen
Dat is toch alleen maar per speler? Bedoelde de punten van Feyenoord voor de wedstrijd tegen Heracles.quote:
handicap enzo he, je hebt dikke kansquote:Op maandag 29 april 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
SuccesGodver wat een team, dit moet je wel winnen.
who caresquote:Op maandag 29 april 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar per speler? Bedoelde de punten van Feyenoord voor de wedstrijd tegen Heracles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 29 april 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En ziet deze baas eruit alsof hij weleens ongelijk heeft? Dacht het niet.
[ afbeelding ]Bestaan er überhaupt voetballers met een IQ hoger dan 80?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilissen is de slimste voetballer van de Eredivisie. Hij scoorde wel een eigen goal maar ja, dat kan gebeuren.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt voetballers met een IQ hoger dan 80?
Frank Lampard is hoogbegaafd geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt voetballers met een IQ hoger dan 80?
quote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Frank Lampard is hoogbegaafd geloof ik.
Je moet niet zomaar alles geloven.quote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon filteren dan..quote:Op maandag 29 april 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar per speler? Bedoelde de punten van Feyenoord voor de wedstrijd tegen Heracles.
haha niet dus. Maar wel slechts 2 goals verschil nog. Ik nader jequote:Op maandag 29 april 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
SuccesGodver wat een team, dit moet je wel winnen.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En ziet deze baas eruit alsof hij weleens ongelijk heeft? Dacht het niet.
[ afbeelding ]Inderdaad, xboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, jij ook weer. Ik kan echt niet tegen je spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League.Deze tattoo bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Nog een helder licht:
Stephen Ireland van Manchester City natuurlijk.
Omdat hij bijvoorbeeld dit soort foto's op internet zet:
[ afbeelding ]
En omdat hij bijvoorbeeld rond rijdt in deze auto:
[ afbeelding ]
Omdat hij deze auto aan z'n vrouwtje heeft gegeven, hoe hard kun je een Bentley wel niet verneuken:
[ afbeelding ]
Of omdat hij £175.000,- uitgeeft aan een fucking aquarium.
[ afbeelding ]
En zo kan ik nog wel verder gaan over deze gast... één van de grootste paupers uit de Premier League."wel niet"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice. Hoe speelt Arshavin? Ben hem nog nooit tegengekomen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:35 schreef Rijst het volgende:
RvP verkocht zodat ik hopelijk Huntelaar kan betalen deze week. Nu Adebayor gehaalt en hij speelt voor het master. 1 op 1 samen met Suarez
[ afbeelding ]
Arshavin en Kosquote:Op maandag 29 april 2013 17:35 schreef Rijst het volgende:
RvP verkocht zodat ik hopelijk Huntelaar kan betalen deze week. Nu Adebayor gehaalt en hij speelt voor het master. 1 op 1 samen met Suarez
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vaak onzichtbaar door zijn workrates. Maar zijn schot is dan wel weer sick. Soms komt hij wel eens in de 16 en scoren gaat dan wel makkelijk Zeker met zijn 5 star WF. Als hij dezelfde workrates had als Barfa zou die perfect zijnquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Hoe speelt Arshavin? Ben hem nog nooit tegengekomen.Die workrates ook
.
Why not?quote:Op maandag 29 april 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had ik ook een kaartje voor maar uiteindelijk niet gegaan
Ik zou eerst naar Nijmegen gaan maar zojuist uitgegaan met mijn vriendin dus eigenlijk geen zin meer ook.quote:
Ow sterkte man.quote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar Nijmegen gaan maar zojuist uitgegaan met mijn vriendin dus eigenlijk geen zin meer ook.
Dat is kut. Sterktequote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar Nijmegen gaan maar zojuist uitgegaan met mijn vriendin dus eigenlijk geen zin meer ook.
Ligt eraan op wat voor manier. Soms ben je blij dat je van de bitch af bent. Toch?quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag is het laatste lijntje met mijn ex doorgeknipt doordat het huis verkocht is. 1 Van de mooiste dagen van mijn levenquote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor manier. Soms ben je blij dat je van de bitch af bent. Toch?
quote:
Jammer.quote:Zeker met zijn 5 star WF. Als hij dezelfde workrates had als Barfa zou die perfect zijn
Nee ik blijf gewoon hetero.quote:Op maandag 29 april 2013 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat je nu toch niet als Fuszy gedragen he?
Ja maar die ga ik nu niet halen nu de prijzen gaan dalenquote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Jammer.Heb je Nani weleens geprobeerd? Die moet op Xbox ook <25k zijn ofzo. Prima speler.
iddquote:Op maandag 29 april 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht uitgaan als in ergens heen gaan. Kusjes Pat. Klote.
Ik versta d'r geen kut van, maar wel gelachenquote:
Ooooooh, wacht ff, dat las ik ook.quote:Op maandag 29 april 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht uitgaan als in ergens heen gaan. Kusjes Pat. Klote.
Ik lig voor 10 uur al op bed. Maar heb dit weekend mijn portie feest meer dan gehadquote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond nog clubben? Of jullie gaan zeker allemaal feesten.
ouderdom komt dus toch met gebrekenquote:Op maandag 29 april 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lig voor 10 uur al op bed. Maar heb dit weekend mijn portie feest meer dan gehad
quote:Op maandag 29 april 2013 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik nu niet halen nu de prijzen gaan dalenIk vind het wel prima zo.
Ja, de nacht van zaterdag op zondag niet geslapen. Dat gaat niet meer ongestraftquote:Op maandag 29 april 2013 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ouderdom komt dus toch met gebreken
quote:Op maandag 29 april 2013 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ja, ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Die is echt onherkenbaar oud geworden zeg. Ik mis zijn snorquote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jeugdheld in mijn pack
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat. Van Hooijdonk was een leuke spits bij NAC, maar Arnold was echt een eindbaas
Mijn eerste seizoen met een seizoenskaart voor NAC, laatste wedstrijd van Arnold...die zal ik echt nooit meer vergeten. Tribune in de fik, 0-1 achter in de eerste minuut...en dan 5-1 winnen, met 3 goals van Arnoldquote:Op maandag 29 april 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is echt onherkenbaar oud geworden zeg. Ik mis zijn snor
Aardig onderwerp, ja. Maar leuk, nee.quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef DePresident. het volgende:
De Verenigde Staten is echt een tof onderwerp voor m'n eindexamen geschiedenis.
Je zou bijna geloven dat het leuk is om te leren...
True, echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 april 2013 18:28 schreef Reemi het volgende:
Dat wel. Maar het leren is gewoon kut
Maar de republiek is erger.
Een schamel 6je voor een hele dag ploeteren.quote:Op maandag 29 april 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk klaar met die examencursus, ben echt kapot![]()
wel 6,4 voor mijn proefexamen
Nu kan je gewoon chillen op het examen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk klaar met die examencursus, ben echt kapot![]()
wel 6,4 voor mijn proefexamen
Als dat anders een 4 was geweest...prima toch.quote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een schamel 6je voor een hele dag ploeteren.
drie dagen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een schamel 6je voor een hele dag ploeteren.
Laat je niet op de kast jagen Kevinquote:Op maandag 29 april 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie dagen.
En hou je grote muil maar dicht bijdehandje
quote:Op maandag 29 april 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie dagen.
Welk vak was t nou?quote:Op maandag 29 april 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie dagen.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef DePresident. het volgende:
De Verenigde Staten is echt een tof onderwerp voor m'n eindexamen geschiedenis.
Je zou bijna geloven dat het leuk is om te leren...
quote:Op maandag 29 april 2013 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was wel een examen boven eindexamenniveau dus ik ben blij
lekker scheikunde en natuurkunde examens makenquote:Op maandag 29 april 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
lekker jezus kevin baaaaaaas
nu even een weekje ontspannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |