Ik een reply met Tyron erin.quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, heldHoewel ik nog steeds de 34 in m'n inbox heb van afgelopen vrijdag, vanmiddag alleen maar die ene van Platers, geen replies
Komt nog wel.. k zal alles wat ik door krijg replyen na jouquote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, heldHoewel ik nog steeds de 34 in m'n inbox heb van afgelopen vrijdag, vanmiddag alleen maar die ene van Platers, geen replies
De Amish is een mennonitische, rigoristische protestantse geloofsgemeenschap in Noord-Amerika.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je kan ook bij de amish wonen, die zijn ook volledig onafhankelijk van de maatschapphijjj
Die kun je toch aanvinken en onderaan de pagina op verwijderen klikken..? (staat er in het klein)quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helaas heb je er zelf meestal wel veel last van.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
Volgens mij zijn psychische problemen, geen problemen als je er zelf geen last van hebt.
Een reden van classificatie is dat de persoon en/of zijn omgeving in het dagelijks leven hinder moeten ondervinden van de eventuele stoornis die geplakt gaat worden.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
Volgens mij zijn psychische problemen, geen problemen als je er zelf geen last van hebt. Als het 'problemen' worden genoemd omdat je dankzij die psychische problemen niet meer in staat bent in deze samenleving te functioneren, is het de schuld van deze samenleving omdat ze bepaalde verwachtingen van je hebben op het moment dat je word geboren. Laat mensen lekker hun gang gaan. Zelf zou ik liever terug naar de oertijd gaan, lekker in het wild leven. Dan leefde we wel korter, maar je had tenminste ECHTE vrijheid.
Maar heb je er last van omdat anderen in deze samenleving er last van hebben? Ik bedoel.. fuck ik kan dit niet uitleggen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas heb je er zelf meestal wel veel last van.
Je kan een hutje in Alaska bouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De Amish is een mennonitische, rigoristische protestantse geloofsgemeenschap in Noord-Amerika.
Fuck that
Sla ze op hun bek. zal ze lerenquote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
Godver, hier heb ik dus nooit last van omdat ik normaal altijd 's avonds blow.
Maar nu ben ik dus een beetje stoned en erger me kapot aan kleine kutkoters die hier door het tunneltje lopen te schreeuwen
quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar heb je er last van omdat anderen in deze samenleving er last van hebben? Ik bedoel.. fuck ik kan dit niet uitleggen.
Maar die hindering is er meestal alleen omdat ze hier in deze samenleving bepaalde verwachtingen van je hebben, en als je daar niet aan kan voldoen, wordt je daarvoor 'gestraft' (niet letterlijk).quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een reden van classificatie is dat de persoon en/of zijn omgeving in het dagelijks leven hinder moeten ondervinden van de eventuele stoornis die geplakt gaat worden.
Als een persoon en/of zijn omgeving nergens hinder van ondervindt wordt er natuurlijk nooit een psychisch probleem vastgesteld omdat die er niet is en omdat er geen reden is om ernaar te zoeken.
Een psychisch probleem moet ook verholpen worden als jíj nergens last van denkt te hebben, maar jouw omgeving dus wél.quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar heb je er last van omdat anderen in deze samenleving er last van hebben? Ik bedoel.. fuck ik kan dit niet uitleggen.
quote:
En dat ben ik dus nou weer van planquote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kan wel, heb ze op een gegeven moment allemaal ongeopend aangeklikt en weggegooid
Dat vind ik dus belachelijk. Zolang je geen gevaar bent voor jouw omgeving moet je het maar zelf weten vind ik, ookal is je leven misschien beter als je een complete slaaf bent van deze samenleving.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een psychisch probleem moet ook verholpen worden als jíj nergens last van denkt te hebben, maar jouw omgeving dus wél.
In sommige gevallen eindigen zulke situaties in een enkeltje gesloten inrichting
whehequote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Komt nog wel.. k zal alles wat ik door krijg replyen na jouLievv hé
De PM's zijn vrijdag al gelijk verwijderd door Danny, voor ik ze dus ooit heb kunnen openen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die kun je toch aanvinken en onderaan de pagina op verwijderen klikken..? (staat er in het klein)
@Mur, waarom zou ik eigenlijk 12 kunnen zijn? (Val weer terug op iets wat je een paar uur geleden zei, maar dacht er opeens aan). Vond het best wel een belediging.quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas heb je er zelf meestal wel veel last van. Lokquote
Apart, ik heb ze nog.quote:Op maandag 29 april 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe![]()
[..]
De PM's zijn vrijdag al gelijk verwijderd door Danny, voor ik ze dus ooit heb kunnen openen.
Hierdoor heb ik niks om aan te vinken en te verwijderen, maar staat er nog steeds een melding open van 34 ongelezen berichten
Doel je op een specifieke situatie ofzo? Want dan moet je dat even verhelderen, graag.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar die hindering is er meestal alleen omdat ze hier in deze samenleving bepaalde verwachtingen van je hebben, en als je daar niet aan kan voldoen, wordt je daarvoor 'gestraft' (niet letterlijk).
Maar zodra je een gevaar voor jezelf gaat vormen, terwijl je het zelf niet door hebt, is het toch wel handig dat anderen voor je gaan zorgen...quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat vind ik dus belachelijk. Zolang je geen gevaar bent voor jouw omgeving moet je het maar zelf weten vind ik, ookal is je leven misschien beter als je een complete slaaf bent van deze samenleving.
Ehm ja das leuk....quote:Op maandag 29 april 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
De PM's zijn vrijdag al gelijk verwijderd door Danny, voor ik ze dus ooit heb kunnen openen.
Hierdoor heb ik niks om aan te vinken en te verwijderen, maar staat er nog steeds een melding open van 34 ongelezen berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |