SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 29-04-2013 15:00:09 ]Fear is the grease of society.![]()
![]()
topic nummer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
"wojoh daar is die kankergeile zimmah"
Goede tekst heeft dit nummer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
is teemong nou killer kamal? iemand had hem ontmaskerd dacht ikquote:Op maandag 29 april 2013 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
"wojoh daar is die kankergeile zimmah"
Goede tekst heeft dit nummer.![]()
idkquote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
is teemong nou killer kamal? iemand had hem ontmaskerd dacht ikOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
@ 00:09 zie je dat hij kort op pauze gaat en dan weer verder.quote:![]()
Ik zie het niet shaderon!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Weer pm razzia!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik krijg ook net een rare PM!quote:
WAT ZIJN DIT VOOR PRAKTIJKEN OP FOK!!!!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
WE BEZETTEN HEEL FOK!!!!EINZ!!!!111quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja want geen één stichting in Nederland heeft vrijwilligers terwijl de stichting winst maakt.
Oh wacht, elk 'goed' doel doet dat
Je geeft je toch fucking zelf op als mod, wat zijn die PM-ers triest zeg
Daarbij heeft Breuls de server/weblog server geschreven, raar dat iemand misschien wat geld krijgt zeg.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 16:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind je sowieso een downie als je vrijwillig gaat werken als je er niets meer uit kan slepen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Maak ff screens van die PM's! Ik heb PM ban![]()
Dit zijn kwalijke PM's die wil je niet lezen!quote:Op maandag 29 april 2013 16:38 schreef bobbernaut het volgende:
Maak ff screens van die PM's! Ik heb PM ban
In huize roodbol sloegen de stoppen door
Yeaaahquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
heerlijk (sfw) http://imgur.com/gallery/bXWXX
zijn een paar versies van, links staan in de commentsAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Niet eens gezien, thanks!quote:Op maandag 29 april 2013 16:52 schreef Ame_thyst het volgende:
zijn een paar versies van, links staan in de comments
Ha, FOK!gate deel 438. Leuk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Koop een ips scherm, stel je gamma goed in, etc :"Dquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zwarte tekst op een donker vlak altijd slim
(blijft waardeloos true)
weer een andere userquote:Op maandag 29 april 2013 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Apart dat hij dan nog kan PM'en, hij had toch een ban?
Leuke schrijfstijl heeft wij wel, trouwens.![]()
![]()
Ik heb een IPS scherm en kan het ook goed lezen maar dat is gewoon irritant als mensen het doenquote:Op maandag 29 april 2013 16:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Koop een ips scherm, stel je gamma goed in, etc :"D
(blijft waardeloos true)
![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor kut tegenstelling?quote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey, word je betaald of zo? IPS zuigt OLED all the way.
OLED kost veel meer dan IPS.![]()
Kwaliteit kost geld.quote:Op maandag 29 april 2013 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kut tegenstelling?
OLED kost veel meer dan IPS.![]()
![]()
Al een paar maandenquote:Op maandag 29 april 2013 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft fok! spotify? Danny heeft geïnvesteerd zie ik. ;')![]()
ik krijg van de briefjes met nummers erop in ruil voor mijn werk, dan vind ik karma wel beter.Fear is the grease of society.![]()
Ah en aan het eind van de week met zo'n rad en dan kan je een taart winnen als je dat nummer hebt?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef vogelkooi het volgende:
Nee dan mag ik met de dochter van de chef mee naar huis.![]()
![]()
Wie start er effe een VoltZ servertje op ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
www.lolokaust.com WTF, beetje nsfwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En aldie hoe vaak heb jij de toespraak al geluisterd?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Te weinig.quote:Op maandag 29 april 2013 21:47 schreef Ame_thyst het volgende:
En aldie hoe vaak heb jij de toespraak al geluisterd?![]()
They should make a movie call "The Muppets Kill Hitler" where Kermit takes a road trip across Nazi Germany, meeting up with the other members of the gang, all united in the goal of killing Hitler. In the end, when their assassination attempt fails and it seems they are caught, Hitlers head is blown off. The camera pans to show who else but the unassuming Beaker, standing behind Hitlers corpse with a revolver. Beaker blows the smoke from the muzzle and goes "meep meep". Then everyone, including the Nazis, laugh and sing a closing reprise of the Rainbow Connection, while the third reich burns away in the background.
tl;dr: Beaker![]()
Yoo straatnegers en tom.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom las ik bieberquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:18 schreef Flodder450 het volgende:
They should make a movie call "The Muppets Kill Hitler" where Kermit takes a road trip across Nazi Germany, meeting up with the other members of the gang, all united in the goal of killing Hitler. In the end, when their assassination attempt fails and it seems they are caught, Hitlers head is blown off. The camera pans to show who else but the unassuming Beaker, standing behind Hitlers corpse with a revolver. Beaker blows the smoke from the muzzle and goes "meep meep". Then everyone, including the Nazis, laugh and sing a closing reprise of the Rainbow Connection, while the third reich burns away in the background.
tl;dr: Beaker![]()
![]()
Fix dat die afbeelding het aantal huidige spelers toont en de server status (offline/online)quote:
Geen idee hoe je dat eerste wil gaan doen though.. Dat tweedde is wel makelijk te maken.![]()
Klote koppijnOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Wat een uber baasquote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
DAMES EN HEREN IN VERBAND MET OMSTANDIGHEDEN EN MIJN INFANTIELE KLOTEKOP RIJDT DE TREIN VAN ACHTTIEN OVER NIET EN IK ZUIG PENIS![]()
capsquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DAMES EN HEREN IN VERBAND MET OMSTANDIGHEDEN EN MIJN INFANTIELE KLOTEKOP RIJDT DE TREIN VAN ACHTTIEN OVER NIET EN IK ZUIG PENIS![]()
Trouwens, met voorbedachte rade even mijn twintigjes in mn portomonnee vervangen door briefjes van 5
het komt nogal raar over wanneer je iets wat ¤5 is tot ¤1 weet te krijgen en dan een briefje van ¤20 geven![]()
![]()
Kijk baas Flodder450 ff!quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:39 schreef Flodder450 het volgende:
Trouwens, met voorbedachte rade even mijn twintigjes in mn portomonnee vervangen door briefjes van 5
het komt nogal raar over wanneer je iets wat ¤5 is tot ¤1 weet te krijgen en dan een briefje van ¤20 gevenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
WAAR ga JE op UIT?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:39 schreef Flodder450 het volgende:
het komt nogal raar over wanneer je iets wat ¤5 is tot ¤1 weet te krijgen en dan een briefje van ¤20 gevenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Blijf maar binnen denk vandaag, met al die fokkers die naar buiten gaanAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Tussen de Oranjefans stond één in het wit geklede republikein met ballonnen bij zich.die gast waagt zijn leven voor tegen het koningshuis
als het een feyenoordfan tussen ajaxfans was (of andersom) dan was hij voor eigen veiligheid verwijderd![]()
![]()
1000 aangemeld via social media, ja dan komen er vast wel 10
dat is wel treurig hoor ...quote:Stremming verholpen
Reiziger die vanuit Hilversum naar Amsterdam wilden hadden dinsdagochtend vroeg last van een stremming, maar deze is weer opgelost. Dat meldt de NS.
Op het traject tussen Naarden-Bussum en Weesp reden eerder vanochtend geen treinen door een aanrijding met een persoon. Dat had onder meer gevolgen voor reizigers tussen Amersfoort en Amsterdam Centraal/Schiphol. Die moesten via Utrecht Centraal reizen.![]()
Aldie, pics van je echte beats!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
FOK!kers spelen Minecraft op eigen server.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:15 schreef vogelkooi het volgende:
nog meer tuig in de sc door die bericht
![]()
![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef vogelkooi het volgende:
honger maar geen zin om mijn bed uit te komen![]()
![]()
Jij zuigt echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
www.twitch.tv/thedatdus BF3, kijken of ik eens een positieve KD ratio kan halen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben nog steeds gewend om zoals ik met COD4 deed keihard rond te rennen met een Deagle. Werkt niet zo goed in BF3. :' )![]()
Waar blijft de GTA V trailerrrrOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Held!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, ik ga mij even in Bobbers hobbies verdiepen.
[ afbeelding ]![]()
idkquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
je kon beter een Weca halen en dan een FS setup kitje eronder zetten, iets duurder, stukken beterquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, worstenpinkje door het plasticOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal ik een tutorial voor jou maken ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maakt niet uit van fake, moet ergens beginnen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij weet niet eens waar t over gaatquote:
![]()
Mijn skatje,
foamtape
zelfgemaakt deck
FS wides
No comply bushings
White bearing wheelsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die pms zijn allemaal BSChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Haha, surequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zal ik een tutorial voor jou maken ?![]()
Heb geen zinquote:![]()
Deze tuts zijn erg goedOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor tien euro trouwnrs een Beerenburg tap montageset met 3l fles gekocht
Allemaal troep bij gekregen van die verkoper![]()
Dat is best wel vetquote:
Lange arm, dikke arm, lange vingers. Ik zeg het je, alien.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik vind die kindron ziekte lelijkOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Trekt wel bij, babyvetjesIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HET ZIJN FUCKING WALVISSEN Gquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ewaaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En jij bent bruin. Perfecte mensen bestaan niet.Beter dat dan een kenser dik kind
Mensen die bruin zijn kunnen niet perfect zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En jij bent bruin. Perfecte mensen bestaan niet.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
speelgoed? Wat moet je daarmee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
De kleur op zichzelf is het probleem niet, het daaraan gekoppelde verminderde IQ en aangetoonde lager ethisch invoelingsvermogen daarentegen zeker wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:50 schreef quer het volgende:
[..]
Mensen die bruin zijn kunnen niet perfect zijn?
[ afbeelding ]![]()
waarom geen echte? Doe je dan net alsof ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vingerskateboardjes specifiek, daar heeft hij er een hoop van.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Echt he, loser..quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waarom geen echte? Doe je dan net alsof ofzo?
Ik heb hier een eckt mooi board naast meOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zijn ook gewoon hoogopgeleide gekleurden... misschien minder dan de groep die net benoemd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De kleur op zichzelf is het probleem niet, het daaraan gekoppelde verminderde IQ en aangetoonde lager ethisch invoelingsvermogen daarentegen zeker wel.
Het zelfde geldt ook gewoon voor blankenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Amen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef quer het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon hoogopgeleide gekleurden... misschien minder dan de groep die net benoemd.
Het zelfde geldt ook gewoon voor blankenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt skateboard bedoelt hij, plamuurmongoolquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, loser..
Ik heb hier een eckt mooi board naast me![]()
DAT WEET IK TOCHquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Echt skateboard bedoelt hij, plamuurmongoolOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iets minder? Face it, zwarten hebben gewoon een genetische achterstand. Is geen probleem verder, maar ik moet de eerste slimme neger nog zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef quer het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon hoogopgeleide gekleurden... misschien minder dan de groep die net benoemd.
Het zelfde geldt ook gewoon voor blanken![]()
Heeeeel erg bruin dus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En bobber is zo zwart als vic's lul.
![]()
DEZE BEDOEL IK HONTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
schroefjequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wtf is dat paarse dingetje daar?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Scheveningenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeker in China gekocht
Die spelletjes werken bij mij nietOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[soundcloud][/soundcloud]quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef MineraalWater het volgende:
Hoe werkt dat soundcloud eig. op FOK!?![]()
Ik ga als Franklin spelen!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Michael = Tommy Vercetti
Franklin = Carl Johnson
Trevor = Niko BellicOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooie ceremonie![]()
En verdomme wat zag Maxima er goed uit in die jurk
![]()
En van die 6 demonstratie plekken waarvan er op 1 duizenden werden verwacht. 5 plekken bleven leeg en op die andere kwamen max 100 mensen![]()
![]()
![]()
Fappen op de koningin.Pas maar op.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoeveel waren het er uiteindelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:43 schreef Ame_thyst het volgende:
1000 aangemeld via social media, ja dan komen er vast wel 10?
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Mooie ceremonie![]()
En verdomme wat zag Maxima er goed uit in die jurk
![]()
En van die 6 demonstratie plekken waarvan er op 1 duizenden werden verwacht. 5 plekken bleven leeg en op die andere kwamen max 100 mensen![]()
Was er eigenlijk nog familie van Maxima, haar moeder misschien?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee die zaten allemaal in Argentinië, want het was een staatsaangelegenheid en geen familieaangelegenheid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er uiteindelijk?
[..]
Oh
Was er eigenlijk nog familie van Maxima, haar moeder misschien?![]()
Wat natuurlijk geen reden is om de moeder van de konining niet uit te nodigenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee die zaten allemaal in Argentinië, want het was een staatsaangelegenheid en geen familieaangelegenheid.
Maar goed daar blijven ze moeilijk over doen, vind ik voor haar wel triest.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Is het koningslied al gedraaid?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gaat ook meer om de vader natuurlijk, maar 1 van de twee uitnodigen is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat natuurlijk geen reden is om de moeder van de konining niet uit te nodigen
Maar goed daar blijven ze moeilijk over doen![]()
![]()
Is die vader trouwens ooit echt veroordeeld/aangeklaagd, of is het bij hypocriet geschreeuw uit de kamer gebleven?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gaat ook meer om de vader natuurlijk, maar 1 van de twee uitnodigen is ook weer zoiets.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hypocriet geschreeuw? Die beste man was minister van landbouw in een regime dat mensen systematisch uit de weg ruimde.
De beste man hoeft niet betrokken hierbij geweest te zijn, da's zelfs erg onwaarschijnlijk. Maar hij moet het geweten hebben, anders zou hij een dom mens geweest zijn.
Domme mensen worden doorgaans geen minister van een belangrijk ministerie.![]()
Nee, maar dat is ook meer iets voor Argentinië zelf om te doen. Hier mag die gewoon niet komen omdat het politiek incorrect zou zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is die vader trouwens ooit echt veroordeeld/aangeklaagd, of is het bij hypocriet geschreeuw uit de kamer gebleven?![]()
![]()
dan is de vraag: hoe belangrijk is/was dat ministerie voor Argentinië?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hypocriet geschreeuw? Die beste man was minister van landbouw in een regime dat mensen systematisch uit de weg ruimde.
De beste man hoeft niet betrokken hierbij geweest te zijn, da's zelfs erg onwaarschijnlijk. Maar hij moet het geweten hebben, anders zou hij een dom mens geweest zijn.
Domme mensen worden doorgaans geen minister van een belangrijk ministerie.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag: hoe belangrijk is/was dat ministerie voor Argentinië?Dat is wat onder zijn ministerschap zou zijn gebeurd in zijn departement.quote:After the 1976 Argentine coup d'état of General Videla, Zorreguieta became Deputy Secretary of Agriculture. From March 1979 until March 1981 he was Secretary of Agriculture and Livestock.
During the term of Zorreguieta, the following remarkable issues played, amongst others, at his department:
Argentina won surprisingly the semi-finale of the 1978 FIFA World Cup against Peru by 6-0. There is wide suspicion that Argentina, the host of the controversial World Cup, bribed Peru with, amongst others, a large shipment of grain, one of the main Argentinian export products.[1]
In 1979, the Soviet Union invaded Afghanistan. The United States responded by announcing an embargo of, amongst others, grain. Subsequently, Zorreguieta negotiated in Moscow a profitable grain contract, rendering the US-led boycott harmless.[2][3]
The INTA, a research institute associated with Zorreguieta's Ministry was put under control of the Argientinan Navy after the Videla-Coup. Employees from this institute disappeared during Zorreguieta's tenure.[4]![]()
zo de tering hey, met 2 spelletjes teruggekomen, in totaal ¤1,50 uitgegeven
er stonden wel een paar mensen met retrogames maar de fuck, 17,50 voor super mario 64 helemaal los, zijn ze joods ofzo?:')![]()
whatever geen zin in deze discussie verdervind alleen dat het een beetje gekleureglazen kijken is altijd.
ps3 ook?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe GTA V trailer.
Kekke muziek wel weer !http://www.syfy.com/tinman/oz/
Toch maar eens die episodes uitspelen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
ga gta sa spelen danquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Toch maar eens die episodes uitspelen.![]()
Ja weet ik en nu?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
steam had rockstar sales dit weekend..![]()
andere opleiding?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb me weer ingeschreven voor school.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
die had ik in de week van de release al uit.quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wel echt GTA 4 graphics weer maar goed, dat krijg je met bijna (uit mijn hoofd) 8 jaar dezelfde consoles
Protest Waterlooplein doodgebloed
Nu willen ze zelfs mogelijk het avondprogramma maar schrappen want er komt toch geen hond.
![]()
Vice City was beter dan 3, en SA was ook een erg sterke opvolger daarna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan je zowiezo beter laten liggen, na gta 2 geen echte verbetering meer gezien![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat het nergens denderend druk was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Protest Waterlooplein doodgebloed
Nu willen ze zelfs mogelijk het avondprogramma maar schrappen want er komt toch geen hond.
![]()
Fuck UHC, ga dan base vs base doen waarbij je een duidelijk herkenbaar iets boven de grond moet hebben gebouwd.Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Ik doe wel mee met zo iets. waar staat die rank voor?So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
je rank op FOK!Craft. dit bepaald als de lijst vol is wie er voorrang hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef quer het volgende:
Ik doe wel mee met zo iets. waar staat die rank voor?![]()
Ik ben opperbaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
je rank op FOK!Craft. dit bepaald als de lijst vol is wie er voorrang hebbenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Godverdomme kankerzooi...quote:Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: too many warnings: #6: No profanity or offensive language (in any language)![]()
Oh, mijn inzending was dus niet goed?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
je rank op FOK!Craft. dit bepaald als de lijst vol is wie er voorrang hebben
Naam: Bobbernaut
Rank: Kankerbaas
Met wie wil je graag: Je moeder
Ik heb swaggerking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh, mijn inzending was dus niet goed?
Naam: Bobbernaut
Rank: Kankerbaas
Met wie wil je graag: Je moeder![]()
Dm.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Verwachtte ik blote FOK!boys bij het zien van de TT, word ik teleurgesteld.
![]()
Goede zaak wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
http://www.reddit.com/r/m(...)ture_comment_scores/![]()
![]()
dat deuntje vanaf 08:10 was fakking vet toen en nu nog!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hot Native American Virgin Gets DP'ed By Two Huge Black Cocks And Loves It!!!
Horny Gay Gets Penetrated Anal And Begs For More
Innocent Virgin Gets Fucked Lateral In The Ribcage
Hot Blonde Sucks And Swallows Litres Of Hot Cum
Crying Girl Gets Banged Five Hours Straight![]()
![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crying Girl Gets Banged Five Hours Straight
[ afbeelding ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crying Girl Gets Banged Five Hours Straight
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je trucks zijn wel hardOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Helaas zijn het geen wides
Verder weinig soeps op de markt gehaald trouwens.
Twee oude tabaksblikken, twee oude modelautootjes met logo's van DE en Camel, een uit shirtje van ManU en Heerenveen, 8 Donald Duck pockets en uhm,.
ja ontbijtje bij de Mac maar dat telt niet.![]()
McOntbijt is echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder weinig soeps op de markt gehaald trouwens.
Twee oude tabaksblikken, twee oude modelautootjes met logo's van DE en Camel, een uit shirtje van ManU en Heerenveen, 8 Donald Duck pockets en uhm,.
ja ontbijtje bij de Mac maar dat telt niet.
Oooooh boy, ik heb hobbies die qua materiaal meer waard zijn dan de inhoud van je kamer incl. laptop/desktop bij elkaar.quote:![]()
McMuffin is echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Smaakte anders prima. Lekker sinasappelsapje, prima broodje ei/bacon en de croissant was okay.![]()
![]()
QFT.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oooooh boy, ik heb hobbies die qua materiaal meer waard zijn dan de inhoud van je kamer incl. laptop/desktop bij elkaar.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Noem op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oooooh boy, ik heb hobbies die qua materiaal meer waard zijn dan de inhoud van je kamer incl. laptop/desktop bij elkaar.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Aldie, kom maar op met pics van je pijpenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn kelder zit anders wel vol met 1e klas ^.^So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
HAAAA ISWYDTquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef quer het volgende:
Mijn kelder zit anders wel vol met 1e klas ^.^Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja tuurlijk, Je kan slecht met zachte trucks rijden dan zakt alles in.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Je kan slecht met zachte trucks rijden dan zakt alles in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat heeft ie nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef shaderon het volgende:
tja, als die nou een gitaar van 10K in zijn kamer heeft staanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is een pijp?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen al deze is met gemak meer waard dan je laptop
http://imgur.com/a/8W7Fp#0
hoe oud ben jij wel?
ik heb hier wel een custom in ear monitor staan van 400 euro
maar ik geloof vast wel dat die van jou veel meer waard zijn.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
minstens 3 playthroughs nodig manquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die had ik in de week van de release al uit.![]()
Ik heb een oude gitaar van mn moeder in mn kamer staan, daar tracht ik af en toe een beetje op te spelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef shaderon het volgende:
tja, als die nou een gitaar van 10K in zijn kamer heeft staan
Ik wil nog een keer een basgitaar!
![]()
Ik vind dat wel mooi opzig dat eerste rap stukje. Maar dat 2de is idd niksquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: