En normaal zijn ze ?quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkoopt die kringloop waar ik gewerkt heb voor 2 tientjes per stuk!
Ga je gangquote:
Geen idee, maar als je die kleine rotdingetjes ziet, horen ze wat mij betreft geen droppie te kosten.quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En normaal zijn ze ?
quote:
Ik heb ze leren lopen, dus dat ding is niet meer nodigquote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
kiddyboards zijn echt de baas-ste dingen die er bestaan
quote:
Doen zequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
take a walk on the wild sidequote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee jongen, neem een loopje aan de wilde kant!
Ja daar is dit geluidje toch van gejat?quote:Op maandag 29 april 2013 15:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
take a walk on the wild side
Ik luister geen radio nuquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef Viro het volgende:
Ik sta op het rooster, maar vergeten dat ik straks weg moet. Kan iemand mij van het rooster afhalen?
Géén idee, volgens mij is er iemand aan het aanvragen die niet in het topic zit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef ToT het volgende:
Okee WIE heeft De Toppers en One Direction aangevraagd?
En K3 en Gerard Joling?
idd, dit is gewoon wat trollen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén idee, volgens mij is er iemand aan het aanvragen die niet in het topic zit.
over financiele shit binnen FOK! ofzoquote:
Ik denk dat ze denken dat ik toch geen geld heb dan?quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
over financiele shit binnen FOK! ofzo
Ja, en direct verwijderd.quote:
Was laatst ook al, nu een vervolg er op: Danny zou kapitalen aan Fok verdienen, wat hij met een paar FA's verdient, en hier op de site steeds roepen dat hij geen cent te makken heeft en alles aan het onderhoud van Fok enzo op gaat.quote:
Maar yvonne is toch eigenaar eigenlijk?quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Was laatst ook al, nu een vervolg er op: Danny zou kapitalen aan Fok verdienen, wat hij met een paar FA's verdient, en hier op de site steeds roepen dat hij geen cent te makken heeft en alles aan het onderhoud van Fok enzo op gaat.
Boeit me allemaal vrij weinig. Fok is gewoon een commercieel iets en dan mag er best winst gemaakt worden en ze mogen zelf weten wat ze met het geld doen.
Nope; Danny en Ted, en Ted is nu uitgekocht.quote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar yvonne is toch eigenaar eigenlijk?
Treurig dan om erover te liegen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope; Danny en Ted, en Ted is nu uitgekocht.
Administratie kosten betekent dat die 4.50 de kosten van de administratie dekken.quote:We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Ja dat van moeten betalen om die notes inzien is iets waar ik wel fel tegen ben: modjes en/of admins schrijven iets over je op en daar krijg je bericht van, maar om te kunnen lezen wat ze hebben geschreven zodat je je er tegen kunt verdedigen kost je weer geld!quote:Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Treurig dan om erover te liegen.
Die abbo's zijn ook prijzig hoor, en die notes inzien kost ook een kapitaal
Puur voor de winst hoor, niks service.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van moeten betalen om die notes inzien is iets waar ik wel fel tegen ben: modjes en/of admins schrijven iets over je op en daar krijg je bericht van, maar om te kunnen lezen wat ze hebben geschreven zodat je je er tegen kunt verdedigen kost je weer geld!Wat zijn dat voor chantagepraktijken? Maar nee: dat zijn "onkostenvergoedingen", want ze moeten hun hele site overhoop gooien om de notes leesbaar te maken voor de gebruikers, en het is een extra service die ze bieden, en voor extra services moet je nu eenmaal betalen!
Klopt, dat we worden voorgelogen is niet bepaald netjes. Dit hele gedoe over dat er maandelijks dik 6 mille naar 3 FA's gaat wordt ook ontkend.quote:Op maandag 29 april 2013 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Administratie kosten betekent dat die 4.50 de kosten van de administratie dekken.
Niet dat het geld wordt besteed aan iets anders, mooie woorden, maar gewoon een grote leugen eigenlijk.
Hoe weet jij dat je voorgelogen wordt?quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat we worden voorgelogen is niet bepaald netjes. Dit hele gedoe over dat er maandelijks dik 6 mille naar 3 FA's gaat wordt ook ontkend.
Wees gewoon eerlijk en duidelijk, dan is het schandaaltje zo voorbij.
Het schijnt wettelijk verplicht te zijn dat ze de mogelijkheid bieden dat je de notes kunt inzien, en de wet zegt expliciet dat daar een onkostenvergoeding voor gevraagd mag worden. Ik vraag me alleen wel af wat voor onkosten ze er aan hebben dat iedereen een bepaald knopje krijgt waarmee ze dat kunnen inzien. Is een eenmalige verandering wat 5 seconden duurt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Puur voor de winst hoor, niks service.
quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef adnapekkid het volgende:
jongens, ik ga jullie verlaten. ik ga me schamteloos vol laten lopen om de laatste koninginnedag evaa te vieren.
dus tot vanacht, over morgen
quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef adnapekkid het volgende:
jongens, ik ga jullie verlaten. ik ga me schamteloos vol laten lopen om de laatste koninginnedag evaa te vieren.
dus tot vanacht, over morgen
Het bestaat toch al, dat is eenmalig kosten qua systeem in elkaar flansen en daarna nooit meer.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het schijnt wettelijk verplicht te zijn dat ze de mogelijkheid bieden dat je de notes kunt inzien, en de wet zegt expliciet dat daar een onkostenvergoeding voor gevraagd mag worden. Ik vraag me alleen wel af wat voor onkosten ze er aan hebben dat iedereen een bepaald knopje krijgt waarmee ze dat kunnen inzien. Is een eenmalige verandering wat 5 seconden duurt.
Dan zou Iteejer dik 6 mille (of was het 6700 euro) per maand verdienen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je voorgelogen wordt?
Ik volg het niet meer, maar wat ik mij herinner was het de bedoeling dat als de TED-teller was afbetaald dat Iteejer in dienst genomen zou worden.
Ze hebben sowieso wel wat geld...quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou Iteejer dik 6 mille (of was het 6700 euro) per maand verdienen.
Nomaals; boeit me allemaal niet, maar dat er steeds gezegd wordt dat er geen geld is en alles op gaat naar onderhoud en onkosten enzo klopt gewoon niet.
Er hoeft niks in elkaar geflanst te worden: abo-houders hebben die optie sowieso al, dus ze hoeven alleen maar iets aan te klikken dat het voor iedereen geldt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het bestaat toch al, dat is eenmalig kosten qua systeem in elkaar flansen en daarna nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |