Maar eerst zeiden ze dat ze een vuurgevecht hadden , de verdachte gewapend was en met zelfgemaakte handgranaten gooide en zichzelf ook nog eens in de nek of keel had geschoten . Beroving van 7-eleven was ook niet waar . Allemaal leugens dus .quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
bijvoorbeeld dit.
Two U.S. officials say the surviving suspect in the Boston bombings was unarmed when police captured him hiding inside a boat in a neighborhood back yard.
tenzij die tante een veel betere foto heeft gehad als deze.
kan ik niet zeggen met 100% zekerheid dat de man op deze wazige foto hierboven.
[ afbeelding ]
een en de zelfde persoon is..
mocht iemand een veel betere foto hebben als die ik op die site vond..
graag plaatsen kunnen we inderdaad mooi mee vergelijken![]()
ik haal m er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Dat werd dan ook al vrij snel teruggetrokken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar eerst zeiden ze dat ze een vuurgevecht hadden , de verdachte gewapend was en met zelfgemaakte handgranaten gooide en zichzelf ook nog eens in de nek of keel had geschoten . Beroving van 7-eleven was ook niet waar . Allemaal leugens dus .
Ik vind het ook vaag , mocht het hem wel zijn is hij vermoord , zowiezo belachelijk om mensen naakt in handboeien over straat te laten lopen .
Ja alles word vrij snel teruggetrokken maar het meeste blijft hangen want word als feit gebracht en ondertussen voeden ze wel een beeld . En waarom word het teruggetrokken ? Is dat omdat er bewijs naar bovenkomt die het verhaal tegenspreekt ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat werd dan ook al vrij snel teruggetrokken.
geruchten doen altijd de ronde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja alles word vrij snel teruggetrokken maar het meeste blijft hangen en ondertussen voeden ze wel een beeld .
geen bloed op de benen tot aan de schoen , helemaal blank .quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
geruchten doen altijd de ronde.
door de NY times werd na een uur of 2 bekend gemaakt dat er 12 doden waren gevallen.
wat ook niet waar was, dit soort fouten komen altijd voor tijdens nieuws.
btw dat laatste filmpje.. er staat een persoon voor dus echt duidelijk is het weer niet.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
En waarom word het teruggetrokken ? Is dat omdat er bewijs naar bovenkomt die het verhaal tegenspreekt ?
Tja, dat verspreidt zich natuurlijk gigantisch snel tegenwoordig, minder snel dan een minder sensationeel verhaal dat ze het toch niet hadden gedaan.quote:The suspects were at the 7-Eleven around the time of the robbery but they did not rob the store said, State Police Superintendent Timothy Alban at an evening press conference on Friday.
At an earlier press conference morning, when Alben described the manhunt and standoff that resulted in the death of an MIT police officer, he also said that the two brothers robbed a 7-Eleven.
Zoals dinges hierboven zegt, dat is echt niet duidelijk te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:07 schreef Summers het volgende:
[..]
geen bloed op de benen tot aan de schoen , helemaal blank .
De rook is nog aan het optrekken dit is nog geen paar seconden na de explosie zo te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:07 schreef Summers het volgende:
[..]
geen bloed op de benen tot aan de schoen , helemaal blank .
Ik vind het wel duidelijk , alle screenshots achter elkaar kan je alletwee haar benen zien van boven naar beneden .quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals dinges hierboven zegt, dat is echt niet duidelijk te zien.
Dat muziekje trouwens
Lijkt me vooral bedoeld om de aandacht af te leiden van het beeld eigenlijk.
En dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
De rook is nog aan het optrekken dit is nog geen paar seconden na de explosie zo te zien.
als ik in mijn vinger snij duurt ook even voor bloed te voorschijn komt..
In dit geval zijn de sneeen in haar benen ook nog niet te zien waarvan een dikke in haar bovenbeen .quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
De rook is nog aan het optrekken dit is nog geen paar seconden na de explosie zo te zien.
als ik in mijn vinger snij duurt ook even voor bloed te voorschijn komt..
Het beeld is echt te onduidelijk om zoiets goed te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef Summers het volgende:
[..]
In dit geval zijn de sneeen in haar benen ook nog niet te zien waarvan een dikke in haar bovenbeen .
klopt maar ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het beeld is echt te onduidelijk om zoiets goed te zien.
Is toch zo, of hebben ze dat teruggetrokken? Indien zo, bron?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar eerst zeiden ze dat ze een vuurgevecht hadden , de verdachte gewapend was en met zelfgemaakte handgranaten gooide en zichzelf ook nog eens in de nek of keel had geschoten . Beroving van 7-eleven was ook niet waar . Allemaal leugens dus .
Ik vind het ook vaag , mocht het hem wel zijn is hij vermoord , zowiezo belachelijk om mensen naakt in handboeien over straat te laten lopen .
Dit is niet iets wat alleen bij de MSM voorkomt. Aan de 'complot-kant' van het verhaal worden ook dingen als feiten gebracht, die al meerdere keren zijn ontkracht (bv het family guy filmpje en de facebook pagina's).quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja alles word vrij snel teruggetrokken maar het meeste blijft hangen want word als feit gebracht en ondertussen voeden ze wel een beeld . En waarom word het teruggetrokken ? Is dat omdat er bewijs naar bovenkomt die het verhaal tegenspreekt ?
Het verschil is dat de ''msm'' het terugtrekt en de ''complot-kant'' er aan vasthoudtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat alleen bij de MSM voorkomt. Aan de 'complot-kant' van het verhaal worden ook dingen als feiten gebracht, die al meerdere keren zijn ontkracht (bv het family guy filmpje en de facebook pagina's).
Dit inderdaad, ook al is het gewoon al lang bekend gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het verschil is dat de ''msm'' het terugtrekt en de ''complot-kant'' er aan vasthoudt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Summers het volgende:
fake boston injurydat achtergrondmuziekje, bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Summers het volgende:
fake boston injuryWat ziek om daar zo'n muziekje achter te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |