Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:02 schreef kvbeurden het volgende:
Gisteren weer bij advocaat geweest, ze heeft het dossier doorgenomen met mij, staat vol met leugens vanuit mijn ex. Verder vond ze ook dat ze geen zaak hadden, gaat morgen brief/fax naar OvJ waarin ze gaat vragen om een sepot of voorwaardelijk sepot. Als de OvJ daar niet mee akkoord gaat laten we het voorkomen, maar 16e gaan we wel naar de zitting toe.
Ja uiteraard, heb donderdagochtend zitting bij de OvJ en als het goed is vandaag al reactie op het voorstel dat mijn advocaat gaat doenquote:
Ja want als hij niet verschijnt, haalt hij zich alleen maar meer gedoe op de hals.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
met andere woorden; de mensen die hier om het hardst riepen dat je vooral niet naar die zitting moest gaan, hebben ongelijk?
Als je officier niet akkoord gaat met het voorstel wat mijn advocaat doet gaan we wel (want tijdens de zitting kan de mening van de OvJ ook nog veranderd worden) maar laten we het wel voorkomen indien werkstraf/boete eruit komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:51 schreef Luxuria het volgende:
Ja want als hij niet verschijnt, haalt hij zich alleen maar meer gedoe op de hals.
Dan wordt hij gedagvaard en moet hij voor de rechter verschijne
Frustaties liepen toen op. Ga ik geen oordeel over geven, heb een nieuwe relatie die wel goed loopt nu, heb helemaal geen zin om hier weer mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat een vreemde bedoening zeg :S ik snap niet dat je drie maanden lang 3x per dag blijft bellen... Vrij duidelijk dat ze geen enkele intentie had om je spullen terug te geven. Ze lijkt me geestelijk ook niet helemaal in orde.
En wat gaat het voorstel van je advocaat dan zijn, want 3x per dag bellen zonder dat er wordt opgenomen is niet strafbaar medunktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef kvbeurden het volgende:
Oh en, in het dossier staan alleen de gesprekken van de laatste maand. Dus ze willen mij vervolgen voor 1 maand lang 3x per dag bellen..
Nou dat ze niet vervolgen, of voorwaardelijk niet vervolgen (sepot of voorwaardelijk sepot) en anders laten we het sowieso voorkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En wat gaat het voorstel van je advocaat dan zijn, want 3x per dag bellen zonder dat er wordt opgenomen is niet strafbaar medunkt
U bent jurist of gewoon een ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Fe2O3 het volgende:
Het rare is dat TS nog niet gehoord is als verdachte; dat is normaal wel procedure.
Zoek even uit voor het opvragen van het dossier TS, ga niet naar die zitting en laat je dagvaarden.
De OvJ wilt je dus 120 uur!!!!! taakstraf opleggen. Het enige wat jij daarvoor hoeft te doen is toegeven dat je haar vaak hebt gebeld.
Dit klinkt trouwens steeds meer als een S(trafbeschikking), zou graag de ingescande brief zien ...
Misschien stelt de ex zich wel op het standpunt dat het haar spullen zijn. Toch niet gek dat er verschil van mening bestaat over de eigendom? Bovendien heeft zij de spullen daadwerkelijk in haar bezit en dan heeft ze alleen privaatrechtelijk al het voordeel van de eigendomspresumptie (de bezitter wordt vermoed eigenaar te zijn). Dan heeft TS nog een hele kluif om te bewijzen dat het zijn spullen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat een vreemde bedoening zeg :S ik snap niet dat je drie maanden lang 3x per dag blijft bellen... Vrij duidelijk dat ze geen enkele intentie had om je spullen terug te geven. Ze lijkt me geestelijk ook niet helemaal in orde.
In de OP zeg je dat je niet bij haar langs wilde gaan, om escalatie te voorkomen, en nu zeg je dat je niet weet waar ze woont..quote:Op maandag 29 april 2013 09:12 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet bewijzen, is niks over vastgelegd. En daarnaast is zowel zij als ik verhuisd, en ik weet niet waar ze nu woont.
In het begin wist hij waar ze woonde en wilde hij niet langs gaan om te voorkomen dat het escaleerde, maar ze zijn allebei verhuisd, maar hij weet haar huidige adres niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef Gia het volgende:
[..]
In de OP zeg je dat je niet bij haar langs wilde gaan, om escalatie te voorkomen, en nu zeg je dat je niet weet waar ze woont..
Dit dus, Morgen zitting, ben benieuwd. Advocaat heeft gisteren fax verstuurd naar OvJ waarin ze verzoekt om (voorwaardelijk) sepot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:48 schreef Troel het volgende:
[..]
In het begin wist hij waar ze woonde en wilde hij niet langs gaan om te voorkomen dat het escaleerde, maar ze zijn allebei verhuisd, maar hij weet haar huidige adres niet.
Ja blijkbaar, dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk transactievoorstel niet accepteren en naar de politierechter..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef destrovel het volgende:
Autsj, dat klinkt als een wel héél rancuneuze ex.
Hell hath no fury like a woman scornedquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef destrovel het volgende:
Of TS heeft het véél te bont gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef destrovel het volgende:
Wat in het dossier staat daar wordt ik voor vervolgd, 99 pogingen per telefoon om haar te bereiken, gedurende een periode van 1 maand. Dat is de beschuldinging..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of TS heeft het véél te bont gemaakt.
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd? 3 keer per dag bellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Wat in het dossier staat daar wordt ik voor vervolgd, 99 pogingen per telefoon om haar te bereiken, gedurende een periode van 1 maand. Dat is de beschuldinging..
Lijkt me niet heel veel als iemand niet opneemt of reageert. Als iemands telefoon na 3x overgaan op voicemail springt, dan bel ik ook wel eens meerdere keren. Dat je het dagelijks gedaan hebt omdat je iets terug moest hebben, lijkt me heel billijk. Snap alleen niet dat zij daar schade aan ondervonden heeft. Of het moet natuurlijk zo zijn dat je hier niet je hele verhaal neerzet en er inderdaad sprake is van intimiderend gedrag of bedreiging. Overigens vind ik wel dat men laat is, pak dit binnen een maand aan, niet ruim een jaar later...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Wat in het dossier staat daar wordt ik voor vervolgd, 99 pogingen per telefoon om haar te bereiken, gedurende een periode van 1 maand. Dat is de beschuldinging..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |