Gewoon een schikkingsvoorsyel 80 uur werkstraf en schadevergoeding betalen. Werd weinig inhoudelijk besproken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Loll het volgende:
wat werd er eigenlijk gezegd op de tom zitting dan?
Oeh, kijk maar uit, misschien kun je ze beter een mailtje sturen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:34 schreef kvbeurden het volgende:
Echter heb ik nog niks van hun gehoord, en ik heb ze al verschillende malen gebeld.
Dit topic lees ik nu voor het eerst en het is lastig het volledige beeld te krijgen maar ik heb niet kunnen ontdekken wat je wederrechtelijk hebt gedaan. Ik las dat je 99 sms-jes hebt gestuurd in drie maand maar volgens mij is er geen wet die dat verbiedt. Als duidelijk is dat je spullen terug wou is er zelfs een geldige reden al is 99 in drie maanden wat veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:34 schreef kvbeurden het volgende:
Update!
Heb een dagvaarding betekend gekregen. Zitting staat voorlopig op 25 maart.
Echter is mijn advocate dan in het buitenland. Gezien het feit dat ze ook al mee is geweest naar de TOM zitting wil ik haar het liefste bij hebben.
Tevens laat ik op advies van mijn advocate een reclasseringsrapport opmaken. Ze gaf aan dat dit positief zou kunnen uitpakken voor me tijdens de zitting. Echter heb ik nog niks van hun gehoord, en ik heb ze al verschillende malen gebeld.
Kortom, we gaan ze zitting laten verzetten door de OvJ.
Het ging eerst over een periode van 3 maanden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dit topic lees ik nu voor het eerst en het is lastig het volledige beeld te krijgen maar ik heb niet kunnen ontdekken wat je wederrechtelijk hebt gedaan. Ik las dat je 99 sms-jes hebt gestuurd in drie maand maar volgens mij is er geen wet die dat verbiedt. Als duidelijk is dat je spullen terug wou is er zelfs een geldige reden al is 99 in drie maanden wat veel.
PS laat maar ik las nu dat je boze sms stuurde en dat zal wel niet door de beugel hebben gekund.
Mogelijk verstuurde je voordat het uitraakte al veel SMS-en en zou je nog kunnen betogen dat 99 in drie maanden het normale gebruikelijke aantal was.
Het wordt wel heel lastig duidelijk te maken dat dat heel normaal was in het kader van het terug krijgen van de spullen. Dat je op eigen houtje bent gestopt spreekt wel in jouw voordeel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Het ging eerst over een periode van 3 maanden.
In de dagvaarding die ik nu heb wordt er gesproken van de periode 6 maart 2012 tot en met 4 april 2012. 1 maand dus.
Ik heb het topic even doorgeworsteld en kwam tot de conclusie dat TS 3 maanden lang 3 maal per dag gebeld heeft, regelmatig sms-jes heeft gestuurd en er mail contact is geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dit topic lees ik nu voor het eerst en het is lastig het volledige beeld te krijgen maar ik heb niet kunnen ontdekken wat je wederrechtelijk hebt gedaan. Ik las dat je 99 sms-jes hebt gestuurd in drie maand maar volgens mij is er geen wet die dat verbiedt. Als duidelijk is dat je spullen terug wou is er zelfs een geldige reden al is 99 in drie maanden wat veel.
PS laat maar ik las nu dat je boze sms stuurde en dat zal wel niet door de beugel hebben gekund.
Mogelijk verstuurde je voordat het uitraakte al veel SMS-en en zou je nog kunnen betogen dat 99 in drie maanden het normale gebruikelijke aantal was.
Als je mening zo irrelevant is, waarom ga je dan een oud topic van xx bladzijden doornemen om dan toch die irrelevante mening te ventileren?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef Ouder1 het volgende:
Mijn volledig irrelevante mening is dat, ongeacht de reden, 3 maanden lang, 3 maal per dag bellen, vele smsjes die in de laatste maand 99 bedragen en een onbekend aantal mails, duidelijk op stalking duiden.
Lees de andere twee alinea's ook even. Die zijn inhoudelijk, de laatste is mijn mening.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Als je mening zo irrelevant is, waarom ga je dan een oud topic van xx bladzijden doornemen om dan toch die irrelevante mening te ventileren?
De eerste alinea bevat een samenvatting (quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Lees de andere twee alinea's ook even. Die zijn inhoudelijk, de laatste is mijn mening.
Staat gewoon in zijn OP. Over mails had hij het later.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:49 schreef Nightquest777 het volgende:
een irrelevante speculatie dat TS misschien nog wel veel meer heeft gedaan dan 99 smsjes.
Er staat niet: "ge-sms-t". Die aap kwam later uit de mouw. Die 99 sms-jes waarvoor hij wordt aangeklaagd betreffen alleen de laatste maand terwijl TS aangeeft deze geintjes 3 maanden te hebben volgehouden.quote:Op maandag 29 april 2013 09:06 schreef kvbeurden het volgende:
Om die spullen terug te krijgen heb ik haar in een periode van 2 a 3 maanden dagelijks gebeld, geen 100x per dag. Maar toch zeker wel keer of 3 per dag gemiddeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |