Goedemorgen Cquote:Op maandag 29 april 2013 07:36 schreef Cee het volgende:
Hé hallo!
Ik zie dat ik weer een flinke portie bazenmuziek van Wicked heb gemist.
Zometeen naar m'n werk, presentatie geven met m'n collega, ongetwijfeld
a) een staande ovatie, we're not worthy's en jullie-zijn-geniaals of
b) ja...ja... ik weet niet. Kan je beide ideeën ook combineren? of
c) wanneer kunnen jullie met een nieuw idee komen?
aan de voeten geworpen krijgen. En op basis daarvan stel ik m'n humeur af.
Ik hoorde overigens nog geen getoeter dus Uccie is nog niet voorbij komen sjezen.
Fijne dag allen!
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door koffie en slaapdronkenheid.
Zal ik doen als ik thuis ben. Wat ga je draaien?quote:Op maandag 29 april 2013 07:35 schreef Viro het volgende:
Kan iemand mij op het rooster zetten van 17.00u t/m 18.30u?
Vrolijke deuntjes met een verrassingquote:Op maandag 29 april 2013 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik thuis ben. Wat ga je draaien?
Hoi Cee, heenweg ongeveer half 1 en terug, hopelijk 17.30uquote:Op maandag 29 april 2013 07:36 schreef Cee het volgende:
Hé hallo!
Ik zie dat ik weer een flinke portie bazenmuziek van Wicked heb gemist.
Zometeen naar m'n werk, presentatie geven met m'n collega, ongetwijfeld
a) een staande ovatie, we're not worthy's en jullie-zijn-geniaals of
b) ja...ja... ik weet niet. Kan je beide ideeën ook combineren? of
c) wanneer kunnen jullie met een nieuw idee komen?
aan de voeten geworpen krijgen. En op basis daarvan stel ik m'n humeur af.
Ik hoorde overigens nog geen getoeter dus Uccie is nog niet voorbij komen sjezen.
Fijne dag allen!
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door koffie en slaapdronkenheid.
Niet echt een probleem maar wat waren de settings voor mic ook alweer? Ik heb nu (uit mijn hoofd) de onderste optie (4) gekozen bij VoiceFX.quote:Op maandag 29 april 2013 08:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen
Leuk dat jij weer gaat draaien![]()
Ik hoorde dat jij een probleem had met SAM?
Ah ok, ik heb een screenshot gemaakt voor de juiste instellingen. Bij Record soundcard device moet je jouw mic selecteren en dan hoort alles te werkenquote:Op maandag 29 april 2013 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet echt een probleem maar wat waren de settings voor mic ook alweer? Ik heb nu (uit mijn hoofd) de onderste optie (4) gekozen bij VoiceFX.
Thanks. Vanavond even checkenquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb een screenshot gemaakt voor de juiste instellingen. Bij Record soundcard device moet je jouw mic selecteren en dan hoort alles te werken
[ afbeelding ]
Hey mopquote:
You're welcomequote:Op maandag 29 april 2013 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Vanavond even checken
Mogguh LoLa
Ik kan weer lopen zonder krukken. 15 mei ga ik onder het mes.quote:Op maandag 29 april 2013 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey mop
Hoe gaat het met je knie?Al bericht wanneer je geopereerd kan worden?
Mogguh Morph
Lopen zonder krukken is wel een verademing zeg, ondingenquote:Op maandag 29 april 2013 09:05 schreef Viro het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
Ik kan weer lopen zonder krukken. 15 mei ga ik onder het mes.
Het is echt een verademingquote:Op maandag 29 april 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lopen zonder krukken is wel een verademing zeg, ondingen
Ah nog even volhouden dus ... En na de operatie fysio? Of is het gewoon opereren en klaar
Nee dat snap ik wel.quote:Op maandag 29 april 2013 09:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is echt een verademingNa de operatie weer naar de fysio, ik wil niet stoppen met taekwondo.
2 tot 3 weken na de operatie. Maar ik mag dan niet vol aan de bak, moet weer gaan opbouwen. Al het trainen van afgelopen 3 maanden was voor niets en ik kan niet mee doen aan de NK, daar baal ik wel van.quote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel.
Hoelang duurt het herstel?
Ik ga ondertussen even aan die pleuris berg strijkwerk beginnen![]()
Goedemorgen Meltingquote:Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef Melting het volgende:
Viro.... je staat op het rooster.
En hallo binnenkomers.
quote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Veeg me op
ToTjequote:
lekker uitgeslapenquote:
En de rest dan?quote:
quote:
Mogguh Joofquote:
Ja zoiets dacht ik al... Mooi balen johquote:Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Viro het volgende:
[..]
2 tot 3 weken na de operatie. Maar ik mag dan niet vol aan de bak, moet weer gaan opbouwen. Al het trainen van afgelopen 3 maanden was voor niets en ik kan niet mee doen aan de NK, daar baal ik wel van.
Hoi hottietottie en restquote:
Noemen we hem voortaan toch Hottietottie!quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Noemen we hem voortaan toch Hottietottie!
Idd!quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Noemen we hem voortaan toch Hottietottie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |