Truste lieffiequote:Op maandag 29 april 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
Wicked, ik luister nog even mee via de ipad..maar ga wel mijn bed in
Fijne slaap muziekjes
Bedankt voor de show vast.
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 29 april 2013 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij nog niet tegen gekomen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga de man van mijn dromen tegenkomen op een crematie ofzo, ik weet het gewoon zekerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik ga de man van mijn dromen tegenkomen op een crematie ofzo, ik weet het gewoon zeker
Jaar ?quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Is een musical, later verfilmd. Maar de film komt heel dicht bij de musical in de buurt
Ik had minder last van mn oog met muts op. Dus muts gedragen. Vraag me niet waarom of wat en hoe maar het werkte wel.quote:
truste zussieliefquote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef MsMessy het volgende:
Nou als we dan toch in zo'n emotionele bui zijn..... Ik ga slapen. Dank aan de DJ's en toedels.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef MsMessy het volgende:
Nou als we dan toch in zo'n emotionele bui zijn..... Ik ga slapen. Dank aan de DJ's en toedels.
Lief dat je mijn liefdesleven wilt helpen...maar dat hoeft nu ook weer niet zo drastischquote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef Kally het volgende:
Ik stik bijna in mijn olijf, dan was het de mijne geweest
Ik denk wel iets ervoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaar ?
Ik heb namelijk tussen 2009 en 2012 zo'n beetje onder een steen gelegen
Hmmm ja kou zorgt er voor dat spieren zich samentrekken. Kan idd effect op je oog hebben ja.quote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had minder last van mn oog met muts op. Dus muts gedragen. Vraag me niet waarom of wat en hoe maar het werkte wel.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief dat je mijn liefdesleven wilt helpen...maar dat hoeft nu ook weer niet zo drastisch
quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef Kally het volgende:
Ik stik bijna in mijn olijf, dan was het de mijne geweest
Ik ook niet, maar ach voor Ucciequote:Op maandag 29 april 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan niet. Statistisch gezien ga ik voor je
Ow, maar effe bummer voor Uccie.... ik wordt niet gecremeerd
1996quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaar ?
Ik heb namelijk tussen 2009 en 2012 zo'n beetje onder een steen gelegen
Truequote:
Begrafenis of opzetten kan ook hoor...waarschijnlijk is het ook de wake bij de kist.quote:Op maandag 29 april 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan niet. Statistisch gezien ga ik voor je
Ow, maar effe bummer voor Uccie.... ik wordt niet gecremeerd
Knap dat je dat al weet. Ik weet dat ik haar nooit ga ontmoeten.quote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik ga de man van mijn dromen tegenkomen op een crematie ofzo, ik weet het gewoon zeker
Daarom, maar Doris Day was iets eerder toch, ik weet ook de data nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True
Alles NL tussen 2000 en 2006 is ook erg langs mij heen gegaan. Maar ik leefde toen echt niet onder een steen hoor
Voornamelijk in het buitenland
Ow, 1996 toen werkte en woonde ik nog gewoon in NL. Hmmmmm, was blijkbaar toen al te druk met 'carrière maken'quote:
Het was 21 graden in huis hier. Maar toch met muts op gezeten.quote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ja kou zorgt er voor dat spieren zich samentrekken. Kan idd effect op je oog hebben ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |