Jaja, ik luister, ik luisterquote:Op maandag 29 april 2013 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet naar mij luisteren, maar dan wel met vrouwen
Zegquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom, maar Doris Day was iets eerder toch, ik weet ook de data niet
Daar heb ik niks over gezegd toch? Het ging er om 1quote:Op maandag 29 april 2013 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja, ik luister, ik luister
Maar dat wil niet zeggen dat ik nog genoeg andere leuke dames tegen kom tijdens 't werk
quote:Op maandag 29 april 2013 00:58 schreef ACT-F het volgende:
Lekkere nachtnummers Wicked. Luister al een tijdje mee
Jawohl!quote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] de AWOLer is terecht [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Wicked, je kan een draakje zijn, wel een lieve
Maar je weet altijd precies welke muziek wanneer gespeeld moet worden
Gisteren was perfect en nu ook weer
quote:Op maandag 29 april 2013 00:58 schreef ACT-F het volgende:
Lekkere nachtnummers Wicked. Luister al een tijdje mee
Wat een tof topic is dit tochquote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]Sorry, als ik soms wat sikkeneurig overkom... ook ik maak veel mee op dit moment...
No worries, ik kan veel hebben, en ik weet dat je hart op de goede plek zitquote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]Sorry, als ik soms wat sikkeneurig overkom... ook ik maak veel mee op dit moment...
Gewoon links.quote:Op maandag 29 april 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
No worries, ik kan veel hebben, en ik weet dat je hart op de goede plek zit![]()
Wat?quote:
True, en ik luister ook wel hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd toch? Het ging er om 1
BS, daar zit je hart helegaar nietquote:
De liefde die ik voel want geen wekker om 05:15 uurquote:Op maandag 29 april 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oma is er ook![]()
![]()
Iedereen is morgen vrij zeker?
Bij ons allemaal welquote:Op maandag 29 april 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
No worries, ik kan veel hebben, en ik weet dat je hart op de goede plek zit![]()
Mwah, iets meer links van het midden van mijn ruggegraat voor wat ik gezien heb op mijn foto'squote:
Een zwart gat tochquote:Op maandag 29 april 2013 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het over Wicked. Bij mij zit er natuurlijk een ijsklomp.
een subwoover toch?quote:Op maandag 29 april 2013 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het over Wicked. Bij mij zit er natuurlijk een ijsklomp.
Wat fijnquote:Op maandag 29 april 2013 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
De liefde die ik voel want geen wekker om 05:15 uur
Ik ook vroeg, maar alles later dan kwart over 5 is walhallaquote:Op maandag 29 april 2013 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen vrij idd, maar wel om 9 uur de wekker
Jofu, gast!!quote:Op maandag 29 april 2013 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen vrij idd, maar wel om 9 uur de wekker
quote:Op maandag 29 april 2013 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee. Te donker om te zien wat voor kleur het is.
quote:
quote:
Ja datquote:Op maandag 29 april 2013 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook vroeg, maar alles later dan kwart over 5 is walhalla
quote:Op maandag 29 april 2013 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat
Alles later dan half 4 is uitslapen hier
Wij lezen elkaars gedachtenquote:Op maandag 29 april 2013 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
@ Wicked Ray Charles - Georgia <insert push'n-boots smiley>
Trustenquote:Op maandag 29 april 2013 01:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga liggen met dit nummer, en ik blijf luisteren, maar ga even die dromen zoeken
Truste voor straks
ook goedquote:Op maandag 29 april 2013 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wij lezen elkaars gedachtenRay staat klaar met Fever
Mooie dromen, kan alleen maar met deze muziekquote:Op maandag 29 april 2013 01:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga liggen met dit nummer, en ik blijf luisteren, maar ga even die dromen zoeken
Truste voor straks
Georgia it issssquote:Op maandag 29 april 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ook goed
Georgia heb ik een extra band mee
Dank jequote:
Lekker rustigquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ingetuned en alles
Wat is het genre dat je draait?
gewoon nachtelijke muziekjes, tot nu toe oldies, 40's, 50's, jazz, maar straks lounge - house nummertje... zeg 't maarquote:Op maandag 29 april 2013 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ingetuned en alles
Wat is het genre dat je draait?
Oh, ik heb niet echt verzoekjes deze nacht, hooguit Seemann van Rammstein maar hoeft niet..quote:Op maandag 29 april 2013 01:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
gewoon nachtelijke muziekjes, tot nu toe oldies, 40's, 50's, jazz, maar straks lounge - house nummertje... zeg 't maar
Acid Jazzquote:
Soesja Citroenquote:
Beugelquote:Op maandag 29 april 2013 01:22 schreef ACT-F het volgende:
En nu een Grolsch openploppen bij gedimd licht.
*plop*quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik trek het niet meer, ik ga toch maar slapen
Ik moet ook gewoon werken, maar ik slaap bijna nooit voor 2uquote:Op maandag 29 april 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Foxtrot - Uniform - Charlie - Kilo't is alweer bijna 0130, ik moet/mag morgen/vandaag ook weer gewoon werken
Wicked wat doe je mij aan
TMIquote:Op maandag 29 april 2013 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik trek het niet meer, ik ga toch maar slapen
Ja, ooit zo'n jaar of drie terug toen ik ook nog fit en gezond was had ik ook aan 6 uur slaap per nacht genoeg.quote:Op maandag 29 april 2013 01:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken, maar ik slaap bijna nooit voor 2u
Herkenbaarquote:Op maandag 29 april 2013 01:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken, maar ik slaap bijna nooit voor 2u
Straks wel als een blok in slaap denderen
Je schrijft het los, (zie ik nu bij het zoeken)quote:
Ik eerder vanavond ook al bij Wicked, ging hij niet op inquote:
Ow, dacht je dat ik google of zo gebruikte om verzoekjes te plaatsenquote:Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je schrijft het los, (zie ik nu bij het zoeken)
Piano Man is zo 'dood'-gedraaid, die moet je als afsluiter draaienquote:Op maandag 29 april 2013 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik eerder vanavond ook al bij Wicked, ging hij niet op in
Maar hij heeft wél Marlene Dietrich en Vera Lynn gedraaid, en Georgia van Ray Charles
Ja ik kan hem neit 2x zo kort achter elkaar luisteren.quote:Op maandag 29 april 2013 01:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Piano Man is zo 'dood'-gedraaid, die moet je als afsluiter draaien
Dan ben ik blij dat ik een paar jaar onder een steen geleefd heb. Dit nummer is voor mij nog net zo springlevend als ik nu benquote:Op maandag 29 april 2013 01:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Piano Man is zo 'dood'-gedraaid, die moet je als afsluiter draaien
Kan zijn dat ik er iets meer waarde aan hecht door USA gedoe en zoquote:Op maandag 29 april 2013 01:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan hem neit 2x zo kort achter elkaar luisteren.Ik tune ff uit.
Lijkt me niet dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 29 april 2013 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er iets meer waarde aan hecht door USA gedoe en zo
Je was sneller met antwoorden dan dat ik mijn originele post editequote:Op maandag 29 april 2013 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het daar aan ligt.Ik kan sowieso moeilijk tegen herhaling in muziek. Nummers raken dan HEEL snel doodgedraaid voor mij en dat vind ik echt doodzonde met dit nummer.
Sowieso!quote:Op maandag 29 april 2013 01:44 schreef WickedTunes het volgende:
Top, nu lekker maffen!En Billy Joel is super, maar je moet de mooie tijdloze nummers niet te vaak horen, dan gaan ze kapot...
Ik draai met Traktor, dat geeft nooit problemen tot nu toequote:Op maandag 29 april 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben benieuwd of Gup gaat leven, of dat ie toch rond zwemt in broertjes aquarium.
Eenschquote:Op maandag 29 april 2013 01:44 schreef WickedTunes het volgende:
Top, nu lekker maffen!En Billy Joel is super, maar je moet de mooie tijdloze nummers niet te vaak horen, dan gaan ze kapot...
quote:Op maandag 29 april 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch
En Gup LeeftEn ToT geniet nu Queen
He possie muziek nu hoorquote:Op maandag 29 april 2013 01:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik tunede in, hoorde en ben weer uitgetuned!
Ben nu wat te moe, de radio blijft uit!quote:
Thanks, slaap lekker Wickedquote:Op maandag 29 april 2013 01:47 schreef WickedTunes het volgende:
Wat een overgang die muziek... ik tune ook uit![]()
Hier de playlist nog even:
[ afbeelding ]
Jullie ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |