Haha, nee dat klopt fanta.quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]dat doet zon kassagastje niet hoor. Toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit dus!quote:
Srs Fanta?quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik doe het soms ook hoor, zoals nu. Even m'n gedachten leegmaken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Goh, die belichting van boven laat *al* het reliëf van je lichaam toch goed zien zeg.quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er natty uit maar dat acne gezicht en die huid roept toch vraagtekens op
Penisverlening...quote:Op maandag 29 april 2013 02:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je laat je eindelijk besnijden?
Mooion effecjon met die spiegelquote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er natty uit maar dat acne gezicht en die huid roept toch vraagtekens op
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]havo is ook niet meer wat het geweest is
Steigerbouwers en havenwerkersquote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.
Jij mag toch geen gaatjes vullen?quote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben nog oud gymnasiast ook. Ik word steeds dommer zal wel door de kuurtjes komen en steigerbouwers/gymvolk met wie ik omga en gebrek aan scholing. Al weet ik nu wel hoe ik een gaatje moet vullen en dat als vrouw.
sowieso mannen die keihard arbeid verrichtenquote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Steigerbouwers en havenwerkersRotje
ik mag het niet officieel maar het is me wel geleerd.quote:Op maandag 29 april 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij mag toch geen gaatjes vullen?
Voor jou wel mi mang, voor jou wel.quote:Op maandag 29 april 2013 18:15 schreef JackieBrown het volgende:
Is het ook altijd lente in je ogen?@fanta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |