Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heenquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
topic kaap, en dan nog als excuus aanvoeren te lang niet op FOK! geweest
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen postequote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heen.
quote:
Ik ben een machtig man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen poste
[..]Foei zoutje
quote:
Hé de drunken night posterquote:
Kloon confirmedquote:
Dat waren nog tijdenquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef hcwp het volgende:
Je leest niet goed. er staat (pantser) infanterie. Er zijn vast functies binnen de infanterie die een cluster twee eis hebben..
Verder, toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout, hadden mariniers andere hobbies: [ afbeelding ]
Beterschap voor broertje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Trap tegen z'n kop gehad? Gelukkig heb ik me al uitgeschrevenquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |