Blijven shinen lannemangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo hoort het ook.quote:
Deze man, zoveel birquote:Op maandag 6 mei 2013 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb toen gewoon alle GS-supporters die ik kende één voor één gefeliciteerd, zoals het ook hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat kreeg ik net in de mail...Iemand zin in een meet?
![]()
Wammes, Levo, zullen we samen gaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq, dat zie ik nu pasquote:
De straten zullen er nogal rood uitzien vermoed ik. Niet door de tomaten, maar door de wapperende Turkse vlaggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq, dat zie ik nu pashet is idd loop afstand voor mij
En die vereniging ken ik ook "Versaar Zuid''
Zo dichtbij, zoveel bir...![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De straten zullen er nogal rood uitzien vermoed ik. Niet door de tomaten, maar door de wapperende Turkse vlaggen.
"Mustafa" is volgens mij een populaire naam. De 3 contactpersonen heten "Mustafa"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |