hear, hear!quote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Lang geleden dat er eens goed gereld is hier Doet me aan moblo denken, waar is die?
Noop, dat was een paar dagen geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Die reken ik ook tot de incrowd. Maar je snapt wel wat ik bedoel.
Is het bijna volle maan oid?
ik word soms ook wel bang van mobloquote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hadden gister nog wel ene lexie, maar die koos ook het hazenpad.
MaJo is geen newbie.quote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef Probability het volgende:
Bedoel dus gezeur op MaJo. Maar ze is denk ik even wat anders doen.
Die kwam alleen om te trollen. Eerste post meteen foto's erin en aandacht vragenquote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hadden gister nog wel ene lexie, maar die koos ook het hazenpad.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Dit is mijn laatste post hier. Ik voel me hier gewoon onbegrepen en niet welkom. De zoveelste aanval op mij is gewoon de druppel. Denk voortaan eens wat beter na voordat je veilig achter je laptop allemaal stront uitstort over een ander. Het ga jullie goed
Overigens ga ik een paar users wel missen hier. Jullie weten wie jullie zijn
quote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Dit is mijn laatste post hier. Ik voel me hier gewoon onbegrepen en niet welkom. De zoveelste aanval op mij is gewoon de druppel. Denk voortaan eens wat beter na voordat je veilig achter je laptop allemaal stront uitstort over een ander. Het ga jullie goed
Ik vind het een briljante titel!quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wist geen tt btw, dank jullie wel voor het niets erover zeggen
Dit is mijn aandachtshoerenpost btw![]()
Bietje overdreven, imho. Alleen Tink zei wat, wat ze later nog nuanceerde en nu valt iedereen je aan?quote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ook.quote:
Had je nu al antwoord op je sport-gewicht vraag?quote:
nee, nog niet, dank je! Klinkt wel logischquote:Op zondag 28 april 2013 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Had je nu al antwoord op je sport-gewicht vraag?
Sporten betekent spiervezels trainen en als je spierpijn krijgt, zijn de vezels ook een beetje gescheurd. Je spieren houden dan ook meer vocht vast, dus ben je zwaarder.
En is 'de rel' al voorbijJammer dat je weg gaat MaJo. Iedereen krijgt hier wel eens kritiek
huh... Ik kan dat wel gewoon...quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
God, wat is het irritant dat je op een iPad geen urls van plaatjes kan kopiëren en plakken.
Ik krijg alleen 'bewaar afbeelding' en 'kopieer' als opties. Bij de eerste mikt ie m in m'n fotogalerij en bij de 2e kopieert ie het plaatje zelf en niet de url.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh... Ik kan dat wel gewoon...
Meestal dan, soms doet hij het ineens niet.
*foto's gaat zoeken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Laureline het volgende:
Shit, nog even de rel bijlezen straks. Maar ik kwam om even tegen XM te zeggen dat ze er prachtig uitzag op de foto's. En hoewel superzwanger, toch slank! Echt!!!
oooow!quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg alleen 'bewaar afbeelding' en 'kopieer' als opties. Bij de eerste mikt ie m in m'n fotogalerij en bij de 2e kopieert ie het plaatje zelf en niet de url.
Wievielle kosten der klinkhufnagelhundeschonsunde?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat je in Zweden zat![]()
.
*padumtsjjjjj
Ik bedacht me vandaag dat ik Duitsland soms wel meer mis dan Nederland!quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wievielle kosten der klinkhufnagelhundeschonsunde?
Meiner frau hat ja keine
En terecht dus?quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik bedacht me vandaag dat ik Duitsland soms wel meer mis dan Nederland!
Nee dan gebeurt hier dus niks. Gaat om plaatjes waar de url dus niet van in de url-balk staat, maar die je op een normale pc via rechter muisknop / url kopiëren zou doen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
oooow!
[ afbeelding ]
Kopieer krijg ik dit gewoon. (De url die ik dan kan plakken in t fototoestelletje)
Ben donderdag 36 weken, dus officieel een weekje of 4 dus. Maar dat ga ik niet redden vrees ik. Echt heel veel harde buiken. Laatste dagen ging het wel, maar sinds gister is het weer af en aan. Dus ja. Roulette wanneer het lijf gaat denken "en nu tijd voor actie!" Elke dag in het hotel is er weer eentje voor Kuuks!quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Laureline het volgende:
Hoe lang moet je nu nog XM, met de Kukident? Straks raakt hij nog verwend, blijft hij gewoon 2 weken te lang zitten, in zo'n luxe 5-sterrenhotel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |