Duitsland is goedkoop. Ik geloof bij AH of Plus heb je dezelfde aanbieding deze week maar dan voor 1 euro per fles.quote:Op maandag 18 november 2013 18:05 schreef AnnaNiem het volgende:
Vandaag bij onze Duitse vrienden van Trinkgut wat kratten coca cola gekocht voor 0, 71 per fles van 1 liter (excl. Statiegeld) in die fijne dikke petflessen. Veel fijner qua prik.
Onderlaatst?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:45 schreef PureEvil het volgende:
(Haribo) Snoepgoed is heel vaak in de aanbieding, onderlaatst had ik ook 2 zakjes voor 1,- bij de REWE. Of die grote snoepdozen, met aardbeien/smurfen oid (naja, je snapt me wel) voor 4 euro geloof ik.
DIe aanbiedingsprijs is dan wel ongeveer net zoveel hoor...quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Duitsland is goedkoop. Ik geloof bij AH of Plus heb je dezelfde aanbieding deze week maar dan voor 1 euro per fles.
Nee in NL is het altijd 1 euro voor 1 literquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
DIe aanbiedingsprijs is dan wel ongeveer net zoveel hoor...
1 liter voor 71ct is 1.01 voor 1.5 liter.
bij de kilo trommels van haribo even de prijs vergelijken met losse zakjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:45 schreef PureEvil het volgende:
(Haribo) Snoepgoed is heel vaak in de aanbieding, onderlaatst had ik ook 2 zakjes voor 1,- bij de REWE. Of die grote snoepdozen, met aardbeien/smurfen oid (naja, je snapt me wel) voor 4 euro geloof ik.
In Nederland ook. Ik denk dat het prijsverschil min of meer gelijk zal blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik lees net dat de cola in Duitsland duurder gaat worden.
Onzin, Plus prijst de literflessen nu van 1,48 euro naar 1 euro af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee in NL is het altijd 1 euro voor 1 liter
Lidl Duitsland:quote:Op maandag 18 november 2013 18:05 schreef AnnaNiem het volgende:
Vandaag bij onze Duitse vrienden van Trinkgut wat kratten coca cola gekocht voor 0, 71 per fles van 1 liter (excl. Statiegeld) in die fijne dikke petflessen. Veel fijner qua prik.
Zes flessen gekocht gisteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Lidl Duitsland:
Coca Cola 1,25L 0,69
Nee, vanuit Limburg is dat te ver voor de boodschapjes. :-Dquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:52 schreef Loll het volgende:
Gaan er ook wel is mensen hier heen http://www.outofhome-shop(...)iert-facebook-record https://www.terhuurne.nl/NL/ het lijkt mij een goedkope winkel.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:52 schreef Loll het volgende:
Gaan er ook wel is mensen hier heen http://www.outofhome-shop(...)iert-facebook-record https://www.terhuurne.nl/NL/ het lijkt mij een goedkope winkel.
Dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:00 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Nee, vanuit Limburg is dat te ver voor de boodschapjes. :-D
Daar zit wel de Zwei Gebruder... Ter Huurne zegt me niets.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat.
Al meen ik me te herinneren dat er vroeger in Venlo ook een Ter Huurne zat, aan het Nolensplein...
Zwei Bruder zit al zolang ik me kan herinneren aan de Gelderse Poortquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:40 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Daar zit wel de Zwei Gebruder... Ter Huurne zegt me niets.
Het valt wel mee hoor. Het is volgens mij voornamelijk voor onze Duitse vrienden goedkoop. Omdat ze hier bijvoorbeeld geen statiegeld op blikjes betalen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:52 schreef Loll het volgende:
Schiet dat een beetje op, of moet je eerste voor ¤ 100.000,00 boodschappen hebben gedaan om een itempje te kunnen krijgen?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef muldj01 het volgende:
Wij hebben de payback kaart bij de klantenservice van de Real supermarkt opgehaald. Je hebt hem niet nodig om de aanbiedingen te krijgen zoals bij AH. Wel krijg je voor iedere uitgegeven euro punten. Bij een bepaald aantal punten kun je ze omruilen voor kadobonnen. Bij Aral kun je hem ook gebruiken.
Simpel, die kaart gebruiken dusquote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef PureEvil het volgende:
Ik snap geen reet van die payback kaarten..... Van de DM heb ik er ooit 1 thuisgekregen, maar nooit gebruikt. Als ik op de kassabon kijk van Rewe, netto of penny staat er ook altijd zoiets als 'u had zoveel punten kunnen hebben ofzo. lekker vaag weer. niemand verteld mij hoedat ik die kan krijgen dan. (niet dat ik behoefte heb aan nog meer pasjes hoor...)
Het staat er zelfs in het Nederlands op?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef PureEvil het volgende:
Ik snap geen reet van die payback kaarten..... Van de DM heb ik er ooit 1 thuisgekregen, maar nooit gebruikt. Als ik op de kassabon kijk van Rewe, netto of penny staat er ook altijd zoiets als 'u had zoveel punten kunnen hebben ofzo. lekker vaag weer. niemand verteld mij hoedat ik die kan krijgen dan. (niet dat ik behoefte heb aan nog meer pasjes hoor...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geweten trouwens dat DM dat ook heeft. Wel interessant om eens achteraan te gaan!Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het staat er zelfs in het Nederlands op?Als je een baby verwacht dan kun je lid worden van de DM babyclub. Regelmatig krijg je dan bonnen, cadeautjes etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geweten trouwens dat DM dat ook heeft. Wel interessant om eens achteraan te gaan!
Dat is dan weer iets minder van toepassingquote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Als je een baby verwacht dan kun je lid worden van de DM babyclub. Regelmatig krijg je dan bonnen, cadeautjes etc.
Ja, DM, Müller, Rossmannquote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Als je een baby verwacht dan kun je lid worden van de DM babyclub. Regelmatig krijg je dan bonnen, cadeautjes etc.
Ja hoor. Als je bij het Rathaus (stadhuis) uitstapt (dat is bij een rotonde) en je loopt de straat in richting de Pennymarkt dan zit de DM een klein stukje verder aan de linkerkant (achter de Aldi)quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kan het niet helemaal vinden, als ik met de bus van Nijmegen naar Kranenburg ga, weet iemand of er dan een halte in de buurt van de DM is?
Ik zoek een DM die ik met OV kan bereiken, als ik toch nog deze week vrij reizen heb
Volgens mij gaat deze bus alleen 's morgens tot 9u en 's middags vanaf 17u, dus je moet wel een lang dagje plannen of heel snel shoppenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kan het niet helemaal vinden, als ik met de bus van Nijmegen naar Kranenburg ga, weet iemand of er dan een halte in de buurt van de DM is?
Ik zoek een DM die ik met OV kan bereiken, als ik toch nog deze week vrij reizen heb
Al jaaaaaaaarenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Per wanneer verkoopt de lidl/aldi vuurwerk in duitsland?
Dezelfde dagen als hier geloof ik. Houd na/rond de kerst de folders in de gaten!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De 29e geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:34 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dezelfde dagen als hier geloof ik. Houd na/rond de kerst de folders in de gaten!
Oke thnxquote:
Bus 58 van Nijmegen naar Emmerich (via Kleve) gaat elk uur. Jammer dat ik vertraging had en dus bijna een uur moest wachtenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze bus alleen 's morgens tot 9u en 's middags vanaf 17u, dus je moet wel een lang dagje plannen of heel snel shoppenWeet niet of de Duitse bus vanuit Kleve ook in Kranenburg stopt richting Nijmegen CS.
Aldi/Lidl weet ik zo niet, maar ik zag gisteren de spandoeken met verkoop vanaf de 28equote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog wat overgelaten voor mij hoop ik? Ga morgen met familie naar o.a. de DM in Kranenburg..quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bus 58 van Nijmegen naar Emmerich (via Kleve) gaat elk uur. Jammer dat ik vertraging had en dus bijna een uur moest wachten
Maar ik ben in ieder geval geslaagd, heb nog nooit voor zoveel geld bij een drogist geshoptMaar mijn vriend heeft weer zijn favoriete deo, en kan zich voorlopig weer scheren en ik heb het halve Alverde schap leeggekocht.
[..]
Aldi/Lidl weet ik zo niet, maar ik zag gisteren de spandoeken met verkoop vanaf de 28e
aan de "goede" kant van de grens?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Woon sinds kort in de buurt van Kleve en had Milka Senseo gekocht, op fb gezet en moest gelijk inslaan voor wat mensen![]()
Wel fijne supermarkten daar, zo groot! Voortaan daar maar mijn boodschappen halen en ook bij de DM shoppen.
Dat is wel spotgoedkoopquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Bij de Lidl heb je altijd bij het vuurwerk de RENO, dat is een heel goed potje voor iets van 3 euro 16 shots? Goed vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |