Jullie hebben wel overeenkomsten trouwens. Jullie doe allebei hard jullie best, maar het is gewoon meestal niet grappig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Vonden jullie het echt ZO slecht dan?
En bedankt. Douw mij maar even in Specularium-modusquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jullie hebben wel overeenkomsten trouwens. Jullie doe allebei hard jullie best, maar het is gewoon meestal niet grappig.
Hey, ik ben gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En bedankt. Douw mij maar even in Specularium-modus
Nee. Mijn ogen zijn van zichzelf goed genoeg om jouw consequente schrijffout te constateren. Hoezo?quote:
Die heb ik gejat van Kentoet, zo zijn we hier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Mijn ogen zijn van zichzelf goed genoeg om jouw consequente schrijffout te constateren. Hoezo?
Serieus, ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een leuke OP voor het volgende deel voorbereid...
Ik verbaas me erover dat hij er nu pas over begint.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Kentoet, zo zijn we hier.
Is niet waarquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat hij er nu pas over begint.
Dan had ik je dus toch goed ingeschat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is niet waarIk had er ook een toespeling op gemaakt in de rebussen [ afbeelding ]
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
Die rebussen waren ook een razend succes.
Gelukt.quote:
Ik zie de Dolly Dots.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Bea in de bocht in de herhaling op 1..
Ik ben voor #TeamWilly4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |