abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125877253
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik echt heel iets anders ik neem aan dat de ouders dan een stukje zorg overnamen en dat zie ik de ouders van een vriendje niet zo snel doen. Ik vind dat je als ouders toch wel enig zicht op je kinderen moet hebben :)
Jongeren van 16+ hebben niet echt meer hulp/zorg nodig om te overleven hoor :')
pi_125877341
quote:
3s.gif Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee, die weten precies wat wel en niet goed voor ze is en zijn ook rete-verantwoordelijk natuurlijk. :')
pi_125877387
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, die weten precies wat wel en niet goed voor ze is en zijn ook rete-verantwoordelijk natuurlijk. :')
Niet echt, maar als je ze niets laat doen weten ze het op hun 20e toch nog steeds niet? Nou ja ik ben ook niet echt een persoon met een wild leven hoor, maar toch.
pi_125877875
Ik vind het met je 20e al heel anders maar als je zo jong bent en nog naar school gaat heb je gewoon de rust en regelmaat en een bepaalde hoeveelheid controle nodig imho.
  maandag 29 april 2013 @ 20:19:44 #65
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_125877905
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het met je 20e al heel anders maar als je zo jong bent en nog naar school gaat heb je gewoon de rust en regelmaat en een bepaalde hoeveelheid controle nodig imho.
Ik zit op mijn 23e ook nog op school hoor :P.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_125877945
Ik ga er vanuit dat ze op de middelbare zit en dat vind ik absoluut ook anders. :Y
pi_125882234
Ik ben niet die facebook link nee, en ik zit nog op de middelbare school. Ik heb de rust ook npdig. En het hoeft niet iedere week maar op een avond dat we met vrienden zijn verjaardag etc. of naar de film willen is het altijd geen pretje omdan weer naar huis toe te moeten en helemaal om te rijden
pi_125886868
Zit beetje met hetzelfde als jij. Ben ook 17 en heb ook een vriend. Mocht ook nooit door de week bij hem slapen of hij hier, gewoon omdat mijn ouders dat lastig vinden als hier een extra persoon is die er ook op tijd uit moet net zoals hunzelf. En omdat je eigenlijk gewoon thuis 'hoort' te slapen als het door de week is.
Nu ga ik niet meer naar school dus kan het allemaal wat makkelijker.. maar zo raar is het niet dat je niet bij hem mag slapen door de week. Ik vind het iig wel normaal :P kan het goed uitleggen wat ik bedoel. Maar het is ook gewoon normaal om door de week in je eigen huis/bed te slapen als je nog thuis woont.
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:47:54 #69
119107 Gierewiet
power corrupts
pi_125936811
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je zo'n stampij maakt over zo'n luxe probleem. Natuurlijk willen jullie iedere avond boven op elkaar klimmen, jullie zijn nog jong en onstuimig. Maar geloof me, het kan helemaal geen kwaad om hierin afgeremd te worden door je ouders.
Allemaal leuk zo'n verkering, maar volgend jaar lig je misschien weer met een ander schatje in je slaapkamer. Begrijp je ouders dat ze niet willen dat hun dochter voor haar 23ste compleet uitgewoond wordt door jan en alleman.

Liefs papa.
11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:07:25 #70
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_125937303
Voor een 17 jarige heb je best losse ouders. Heb je een broer of zus en ben jij de oudste?

Als je de oudste ben dan heb je helaas nog wel is te maken met ouders die wat (over)bezorgd zijn omdat voor hun ook alles nieuw is etc.
By the light of the moon! *poof*
pi_125944797
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Ik vind je ouders al aardig soepel eigenlijk. 17 jaar en dan bij je vriend blijven slapen...

Overigens: Is knap ongezond. Vanaf je 14e een 'relatie'.
Vind het juist dom als slapen dan ineens niet mag. Net alsof ze alleen dan kunnen neuken als ze willen. :')

Maar doordeweeks logeren had ik op die leeftijd ongeacht bij wie sws alleen bij uitzondering en met goede reden gemogen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:14:46 #72
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125945064
quote:
3s.gif Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat denken ze allemaal idd. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125946082
Ik ben de oudste thuis, en ik heb een goeie regeling met mn ouders getroffen.
Bedankt voor alle reactie's.

EINDE FORUM.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:46:58 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125946161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef NaomiCuijpers het volgende:
Ik ben de oudste thuis, en ik heb een goeie regeling met mn ouders getroffen.
Bedankt voor alle reactie's.

EINDE FORUM.
NEE! Niet einde forum!! ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_125946182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef NaomiCuijpers het volgende:
ik heb een goeie regeling met mn ouders getroffen.

Wat is die goede regeling?
pi_125948369
Ik haat het wanneer mensen op een forum advies komen vragen en wanneer er niet gezegd wordt wat ze willen horen heel vaag en bot alles afketsen of helemaal niet meer reageren.

Vanaf 13en een half een ''relatie'' hebben is te jong. Door de weeks blijven slapen bij je vriend is ook te ''los'' en ongeremd mijns inziens. De weekenden zijn genoeg; jullie zijn nog niet volwassen. Waarom een volwassen levensstijl aanmeten? Door de weeks moet je ook huiswerk maken. Als ik kijk naar de spelfouten in je openingstekst kun jij je beter druk maken om het behalen van je middelbare school diploma, dan blijven slapen bij je vriendje. Het ziet ernaar uit dat je geen ambitie hebt maar alleen maar obsessief met het vriendje bezig bent. Zoek een leven meid (een écht tienerleven, niet alleen een seksleven).
pi_125963330
Dat bepaal ik nog altijd zelf, en voorals je het wil weten.. In het begin van je reactie staat haat aan botte reacties. Nou dan ben jij daar een voorbeeld van bedankt voor het mee denken..maar je had beter je typ moeite ergens anders in kunnen steken.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:27:51 #78
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_125964378
Die generaliseringen hier :'). Zum kotsen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_125966295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:09 schreef Vida. het volgende:
Ik haat het wanneer mensen op een forum advies komen vragen en wanneer er niet gezegd wordt wat ze willen horen heel vaag en bot alles afketsen of helemaal niet meer reageren.

Vanaf 13en een half een ''relatie'' hebben is te jong. Door de weeks blijven slapen bij je vriend is ook te ''los'' en ongeremd mijns inziens. De weekenden zijn genoeg; jullie zijn nog niet volwassen. Waarom een volwassen levensstijl aanmeten? Door de weeks moet je ook huiswerk maken. Als ik kijk naar de spelfouten in je openingstekst kun jij je beter druk maken om het behalen van je middelbare school diploma, dan blijven slapen bij je vriendje. Het ziet ernaar uit dat je geen ambitie hebt maar alleen maar obsessief met het vriendje bezig bent. Zoek een leven meid (een écht tienerleven, niet alleen een seksleven).
wat een moraal-politie post. Volgens mij weet iemand van 17 heel best dat je van onveilige sex geslachtsziekten kunt krijgen en dat een meisje zwanger kan raken. Meer hoef je écht niet te weten: de rest ontdek je vanzelf wel tijdens het leven. Ouders moeten gewoon accepteren dat hun kinderen op die leeftijd echt niet meer zich met poppenspelen bezighouden.

Verder zou ik me als TS niet zo druk maken. Talloze mensen zien hun partner minder vaak. Gewoon zo snel mogelijk je opleiding af maken en een baan zoeken. Als je dat bereikt hebt kun je samen wonen en dan zie je je vriendje écht elke dag.
pi_125971717
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
Alsof het iedere dag nodig is optimaal gefocust te blijven op school en nooit van je ritme af te kunnen wijken :N

Moeten jouw kinderen ook op een bepaalde tijd slapen (16+)?
pi_125972565
Ja dat vind ik inderdaad nodig.
En ze moeten op een bepaalde tijd thuis zijn dat lijkt mij niet meer dan logisch.
pi_125973370
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik inderdaad nodig.
En ze moeten op een bepaalde tijd thuis zijn dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Wat denk je dat er zal gebeuren als je kinderen bijv. een keer in de week uit laat gaan of bij een vriend tot 12 uur laat zijn?
pi_125973549
Voor iemand doe groot is geworden in de jaren 90 is dit echt schokkend. Wat een conservatieve brave kutkinderen zeg :')

TS heeft een punt. Haar ouders zijn niet consequent. Heb je niets aan dus. Argumenten kun je respecteren, willekeur niet echt.

Maar TS woont thuis, dus meer dan proberen zit er niet in.
pi_125973568
Nou het lijkt mij vrij normaal dat je op je 17e doordeweeks niet bij je vriendje mag slapen. Ik zou dat niet eens wíllen, als ik de volgende dag om 8 uur de deur uit moet dan wil ik gewoon lekker alleen slapen, en niet de halve nacht seks hebben/bij iemand slapen. Als je hem gewoon doordeweeks ziet en in het weekend samen met hem slaapt lijkt mij dat voldoende toch? Daarbij, heb je verder wel een leven naast je vriend? Vrienden waar je mee afspreekt, uitgaan, school (waar je ook na school voor moet werken lijkt me), werk, hobby's, etc? Ik ben ook 17 maar ik bouw niet mijn hele leven om mijn vriend heen (die ik op dit moment dan niet heb, gewoon ter illustratie dus :9 maar dat terzijde, toen die er wel was deed ik dat ook niet. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel haha). Ik zou het zelf dus niet willen, maar mijn ouders, die verder qua opvoeding héél ruimdenkend en makkelijk zijn, willen dat ook niet. Helemaal niet zo vreemd dus dat je ouders het liever niet hebben.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:17:30 #85
400505 Seikcid
Since 1922
pi_125973603
Ik mocht vrijwel gelijk blijven slapen, zij was toen 16 en ik 18. Romantisch in een éénpersoonsbed. O+ Zou ik nu geen zin meer in hebben, 8 jaar later. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_125974994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Wat denk je dat er zal gebeuren als je kinderen bijv. een keer in de week uit laat gaan of bij een vriend tot 12 uur laat zijn?
Er kan vanalles gebeuren en ook helemaal niets.
Maar al die dingen kunnen ook in het weekend. Ik zie niet in waarom je zo jong dat doordeweeks zou moeten doen. :)
pi_125975026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:16 schreef msacras het volgende:
Als je hem gewoon doordeweeks ziet en in het weekend samen met hem slaapt lijkt mij dat voldoende toch? Daarbij, heb je verder wel een leven naast je vriend? Vrienden waar je mee afspreekt, uitgaan, school (waar je ook na school voor moet werken lijkt me), werk, hobby's, etc? Ik ben ook 17 maar ik bouw niet mijn hele leven om mijn vriend heen
En dit!
pi_125975126
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Er kan vanalles gebeuren en ook helemaal niets.
Maar al die dingen kunnen ook in het weekend. Ik zie niet in waarom je zo jong dat doordeweeks zou moeten doen. :)
Als je ze nooit de kans geeft om te leren met zulke dingen om te gaan, kan er van alles gebeuren ja. Ik denk dat ze er meer van leren als ze een beetje ruimte krijgen en de ouders ze aansturen ipv. gelijk beperken in hun vrijheden.
pi_125975195
Dat kunnen ze ook leren als ze klaar zijn met de middelbare school en studeren.
Een leeftijd waarop ze net iets verder zijn dan 12 :)
Al die dingen kunnen ze leren als ze zo jong zijn in het weekend niet tijdens school.
pi_125975225
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kunnen ze ook leren als ze klaar zijn met de middelbare school en studeren.
Een leeftijd waarop ze net iets verder zijn dan 12 :)
Al die dingen kunnen ze leren als ze zo jong zijn in het weekend niet tijdens school.
Praten we over 12 jarige of over 16 jarige?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')