Ja, maar misschien gaan ze dan maar het in de bosjes doen. Met of zonder condoom.quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk eens naar het programma teenmom, dat is de reden dat je waarschijnlijk niet doordeweeks bij je vriend mag slapen.
Wees liever blij dat je ouders schijnbaar je toekomst belangrijker vinden en al veel mag. Leg je er gewoon bij neer en probeer niet je zin te krijgen.
jammer dan. zie hier de generatiekloof.quote:Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als er in het weekend niet zoveel mogelijkheden zijn door bijvoorbeeld werk, of als iemand verder weg woont?
Dan heb je pechquote:Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als er in het weekend niet zoveel mogelijkheden zijn door bijvoorbeeld werk, of als iemand verder weg woont?
Kerel, volgens mij mag dit nietquote:
Dat zal dan wel jaquote:Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dan. zie hier de generatiekloof.
Ik sliep elke week wel een paar nachten bij vriendinnen. Als ik ineens niet doordeweeks bij iemand zou mogen slapen waarmee ik een relatie had zou dat wel vrij raar zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind mensen die de zorg over nemen iets anders dan bij een vriendje slapen.
Jongeren van 16+ hebben niet echt meer hulp/zorg nodig om te overleven hoorquote:Op maandag 29 april 2013 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik echt heel iets anders ik neem aan dat de ouders dan een stukje zorg overnamen en dat zie ik de ouders van een vriendje niet zo snel doen. Ik vind dat je als ouders toch wel enig zicht op je kinderen moet hebben
nee, die weten precies wat wel en niet goed voor ze is en zijn ook rete-verantwoordelijk natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jongeren van 16+ hebben niet echt meer hulp/zorg nodig om te overleven hoor
Niet echt, maar als je ze niets laat doen weten ze het op hun 20e toch nog steeds niet? Nou ja ik ben ook niet echt een persoon met een wild leven hoor, maar toch.quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, die weten precies wat wel en niet goed voor ze is en zijn ook rete-verantwoordelijk natuurlijk.
Ik zit op mijn 23e ook nog op school hoorquote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het met je 20e al heel anders maar als je zo jong bent en nog naar school gaat heb je gewoon de rust en regelmaat en een bepaalde hoeveelheid controle nodig imho.
Vind het juist dom als slapen dan ineens niet mag. Net alsof ze alleen dan kunnen neuken als ze willen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Ik vind je ouders al aardig soepel eigenlijk. 17 jaar en dan bij je vriend blijven slapen...
Overigens: Is knap ongezond. Vanaf je 14e een 'relatie'.
Dat denken ze allemaal idd.quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jongeren van 16+ hebben niet echt meer hulp/zorg nodig om te overleven hoor
NEE! Niet einde forum!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef NaomiCuijpers het volgende:
Ik ben de oudste thuis, en ik heb een goeie regeling met mn ouders getroffen.
Bedankt voor alle reactie's.
EINDE FORUM.
Wat is die goede regeling?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef NaomiCuijpers het volgende:
ik heb een goeie regeling met mn ouders getroffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |