ook dat nietquote:Op zondag 28 april 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of spontaan te ontvlammen!
*WOESH!*
Dank je, was niet eens veel werk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ziet er goed uit... maar ik ga nu niet koken
Volgens mij welquote:Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, tis toch gewoon een soort minikroket?
Waar woont ge?quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij een kapsalon te brengen?
Weer te laatquote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij een kapsalon te brengen?
Het is alleen op reservering beschikbaar.quote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik dat bij jou eten, begrijp ik
Natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is alleen op reservering beschikbaar.
Rotterdamquote:
quote:
maar ik ben nu alweer thuisquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoef pas om 9 uur morgen op de uni te zijn hoor
quote:
goed dat je het nu zietquote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie net dat ik morgen van 9 tot 3 uni heb____!!!
jankerd, ik moet gewoon van 9-6 werkenquote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie net dat ik morgen van 9 tot 3 uni heb____!!!
En ik had nog wel zo gepland om morgen al om 1 uur op het terras te zittenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das best wel ver fietsen. Gaat niks worden Aldo, sry
Jij bent ook al ouder, je hebt meer jaar gehad om je daarop voor te bereidenquote:Op zondag 28 april 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jankerd, ik moet gewoon van 9-6 werken
Dat zou ik kunnen doen, maar ik werk mijn uurtjes gewoonquote:Op zondag 28 april 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
En ik had nog wel zo gepland om morgen al om 1 uur op het terras te zitten![]()
Heel goedquote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar ik werk mijn uurtjes gewoon
quote:Op zondag 28 april 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Na mijn studie zal ik ook wel mijn uren moeten werkenOf ik word huisman
wat studeer je?quote:Op zondag 28 april 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Na mijn studie zal ik ook wel mijn uren moeten werkenOf ik word huisman
Internationale bedrijfskundequote:
Alleen maar golfen en niets doen, terwijl je gewoon een hulp, schoonmaakster, en tuinman in dienst hebtquote:
Dat wil ik ook welquote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen maar golfen en niets doen, terwijl je gewoon een hulp, schoonmaakster, en tuinman in dienst hebt
Dat doen alle huisvrouwen toch ook?quote:
Dan ga je inderdaad veel uren maken.quote:
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan jaquote:
ojaquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doen alle huisvrouwen toch ook?
maar ipv het golfen doen ze thee drinken enzo?
quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan ja![]()
en dan helemaal met een master in Supply Chain Management
Mooi zo!quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan ja![]()
en dan helemaal met een master in Supply Chain Management
Marketingquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je je marketing collega's blij wilt maken, moet je altijd alles goed in de database bijhouden.
quote:
Zonder markering, geen inkomstenquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Marketing![]()
[..]
Ik ben inderdaad best blij dat ik een richting heb gevonden voor mijn master
klopt, maar ik vind marketing altijd van dat slappe gelulquote:
Jij bedoelt reclame jongens denk ik. Want een goede marketingman/vrouw kan alles onderbouwen met cijfers.quote:Op zondag 28 april 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind marketing altijd van dat slappe gelul![]()
![]()
ach ja, ieder zijn ding toch?
Veel plezier Aldo!quote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik voor de tv liggen![]()
Fijne avond allemaal
quote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik voor de tv liggen![]()
Fijne avond allemaal
Herkenbaar, was heerlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Geen bad maar een heerlijke douche, heeft wel gewerkt. Alle zorgen etc 'van je af spoelen'
Ga ik ook maar eens doen vanavondquote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Geen bad maar een heerlijke douche, heeft wel gewerkt. Alle zorgen etc 'van je af spoelen'
quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het zijn er 3. Eentje is dramatisch. Op de andere heb ik mn ogen dicht of verstop ik me..
quote:
Dat valt een beetje tegenquote:
Maar ik zou mezelf ook niet als ongezellig willen bestempelenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij mensen die dat zeggen krijg ik altijd een forever alone idee haha (dat vrij gezellig)
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar ik zou mezelf ook niet als ongezellig willen bestempelen
Ik ken er wel een paar.quote:
Willen niet, maar ik ben niet altijd even gezellig, en dat laat ik nog weleens merken. En dan bedoel ik niet meteen dat ik boos/geirriteerd ben ofzo, meer wat neerslachtig en leeg. Alsof er te weinig energie in me zit zegmaar.quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd moet je me weer tegenspreken he?
Gewoon pimpslappen!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd moet je me weer tegenspreken he?
6 minuten is een 6-voudige eeuwigheid in een topic dat een sc hoort te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
6 minuten is een 6-voudige eeuwigheid in een topic dat een sc hoort te zijn
Ik heb een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weejooo
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor, dat zou ik gewoon vertellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Of een vent gevonden en wij mogen daar niks van weten?
sssst.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Joysa's nieuwe hobby is slavin spelen bij mij thuis. Vergeet de vlaggenmast niet te poetsen!
Wut?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
DAAAAAMN... Ik heb het nog nooit gedaan, wat een programma! Hieruit maak ik in ieder geval op dat mijn liefdesleven absoluut geen drama verhaal is..
Gisteren aflevering 1 gekeken, vooral die kerel van 48 met dat paard. Ik weende. Vooral die relatie adviseuze die hem op zijn huis en indeling aanspreekt ipv gedrag en uiterlijk. Boy wil zo snel mogelijk trouwen om te knallen en dat meisje denkt gewoon teveel naquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kijk maar eens terug, Ik heb het nog nooit gedaan, RTL5..
Jouw liefde maakt vrouwen banger dan een paar goede klappen van mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm a lover, not a fighter, je weet toch.
Mijn liefde is wel beangstigend, ja. Een beetje hetzelfde als het gezicht van god zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw liefde maakt vrouwen banger dan een paar goede klappen van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef SiIk het volgende:
Oh Joy, waar je 2 weken terug een jaar te laat achter kwam gaat ondertussen niet meer opWowow whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja dingen.quote:
Gewoon dingen toch.quote:
Zie, je begrijpt het wel!quote:
Joysa is zo ziek als ik weet niet wat, dus doe je best.quote:
Dingen die niet meer op gaan, zoals de condooms in mijn nachtkastje.quote:
Ja, die dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen die niet meer op gaan, zoals de condooms in mijn nachtkastje.
Ziek in haar hoofd?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joysa is zo ziek als ik weet niet wat, dus doe je best.
Dan krijg je ook geen kusjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joysa is zo ziek als ik weet niet wat, dus doe je best.
Okok. Helder.quote:
Zelfs voor Joysa niet.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zelfs voor Joysa niet.
Things just got complicated
Ik zal Joy wel even bijles geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zelfs voor Joysa niet.
Things just got complicated
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef SiIk het volgende:
Naar omstandigheden goed.
Maar ik ben ziekig, het is uit en de examens komen dichterbij dan me lief is.
Maar eigenlijk gaat het best primaIk ben een tevreden mens.
Oeh, succes met je examens!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef SiIk het volgende:
8. Docent geeft nooit hogerquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, succes met je examens!
Al iets gehoord over je paardengenen?
Dat is wel matig, ja. Maar mooi dat je het zo goed hebt gemaakt. En dat ik het goed had ingeschat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
8. Docent geeft nooit hoger
Haat dat soort docenten echt, als het gewoon een 8 waard is dan prima, maar ga niet zeggen dat het een 8 is omdat je geen hoger cijfer geeft. De schaal loopt van 1 - 10 toch.
ik had ooit een lerares die niet lager gaf dan een 2.7 voor Grieks. Dat vond ik dan wel weer nice.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
8. Docent geeft nooit hoger
Haat dat soort docenten echt, als het gewoon een 8 waard is dan prima, maar ga niet zeggen dat het een 8 is omdat je geen hoger cijfer geeft. De schaal loopt van 1 - 10 toch.
Jij had haar zeker wat Murliefde gegeven?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had ooit een lerares die niet lager gaf dan een 2.7 voor Grieks. Dat vond ik dan wel weer nice.
haha nee ze was oud. Maar ze mocht me wel. Ik geloof omdat ze me ooit had zien skaten toen ze met haar kinderen langs de skatebaan liep, en dat tof vond.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij had haar zeker wat Murliefde gegeven?
Wat? Uit? Watskeburt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef SiIk het volgende:
beschuitjes. geen vettige dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Joysa het volgende:
Wat moet je eten als je eigenlijk weer gelijk alles uitkotst? Ik heb honger, maar ben misselijk
quote:
quote:
Iets eten met een neutrale zuurgraad?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Joysa het volgende:
Wat moet je eten als je eigenlijk weer gelijk alles uitkotst? Ik heb honger, maar ben misselijk
Vrienden zijn met docenten is altijd wel handig. Het kan altijd van pas komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee ze was oud. Maar ze mocht me wel. Ik geloof omdat ze me ooit had zien skaten toen ze met haar kinderen langs de skatebaan liep, en dat tof vond.
Jaquote:
Eh ja..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets eten met een neutrale zuurgraad?
Jawel.quote:
Ik bedoel ook meer zonder ruzie of iets dergelijks. Of het gaat werken weet je nooit vantevoren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel.
Dat heb ik alleen vaker fout zien gaan dan goed, maargoed, hopen dat wij daarop een uitzondering zijn dan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat moeite met zitten, maar ja.
quote:
Verder wel een match ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen is iets kaler dan ik ben.
Godver, m'n koffiequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef SiIk het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel matig, ja. Maar mooi dat je het zo goed hebt gemaakt. En dat ik het goed had ingeschat.
Op de school naast ons, kon je ook niet hoger krijgen dan een 8. 10 was voor God, 9 voor de leraar.
2,7 cm?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had ooit een lerares die niet lager gaf dan een 2.7 voor Grieks. Dat vond ik dan wel weer nice.
Jij, ik, Zeeland, wanneer?quote:
Ja en regenquote:
Haha ja snap ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja en regen
Het moet wel leuk blijven hè
Doe je mij ergens op een station oppikken ofzo dan?
Wat ligt op de route voor je? Roosendaal of daar in de buurt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja snap ik
Maar lijkt aan de kust mee te vallen met de regen. Maar echt warm wordt het niet nee.
Oppikken is geen probleem, maar waar dan?
Roosendaal is prima. Beetje omweg maar dat geeft niet. Moeten ook kijken waar we dan naartoe gaan. Brouwersdam of Scheveningen zou leuk kunnen zijn, daar is ook wat meer te beleven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat ligt op de route voor je? Roosendaal of daar in de buurt?
Heb het sowieso druk nu, eind volgende week op z'n vroegst, zou ik zeggen.
Bergen op Zoom meer op de route? Zeg het maar, ik ken de weg daar niet, maar als het een station heeft kom ik er welquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roosendaal is prima. Beetje omweg maar dat geeft niet. Moeten ook kijken waar we dan naartoe gaan. Brouwersdam of Scheveningen zou leuk kunnen zijn, daar is ook wat meer te beleven.
* Faxie modus Hihihi ik ga Silkje aan m'n vlieger hangen![]()
Dat is meer op de route jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bergen op Zoom meer op de route? Zeg het maar, ik ken de weg daar niet, maar als het een station heeft kom ik er wel
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roosendaal is prima. Beetje omweg maar dat geeft niet. Moeten ook kijken waar we dan naartoe gaan. Brouwersdam of Scheveningen zou leuk kunnen zijn, daar is ook wat meer te beleven.
* Faxie modus Hihihi ik ga Silkje aan m'n vlieger hangen![]()
quote:
Ok, laat maar horen als er wind staat en het een beetje lekker weer is, ik heb opzich wel aardig veel tijd de komende wekenquote:
Jullie misten mij.quote:
Doordeweeks ook? Of alleen weekenden? Deze zaterdag heb ik laatste competitiedag en dan zijn m'n weekenden ook allemaal vrij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, laat maar horen als er wind staat en het een beetje lekker weer is, ik heb opzich wel aardig veel tijd de komende weken
Doordeweeks is prima, meestal zelfs meer tijd dan in de weekendenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doordeweeks ook? Of alleen weekenden? Deze zaterdag heb ik laatste competitiedag en dan zijn m'n weekenden ook allemaal vrij.
Misschien volgende week vrijdag, mits wind en zon?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doordeweeks is prima, meestal zelfs meer tijd dan in de weekenden
Heb een paar examens, maar verder vrij.
Sounds like a plan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien volgende week vrijdag, mits wind en zon?
Dan?quote:
Geen idee, dat weten jullie beter dan ikquote:
Zeg heuj, weet je wel hoe lang het geleden is dat ik dat hier kon posten? WELL, DO YOU?!?!?!quote:
Nee, maar ik vermoed dat je het me gaat vertellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj, weet je wel hoe lang het geleden is dat ik dat hier kon posten? WELL, DO YOU?!?!?!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, hij weet niet eens van AL mijn avonturen.
Zoveel gemist ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Ja of die van mij.
Komt ook wel omdat ik niet alles post.
Nee hoor. Je kent me. Ik wacht nog steeds op mijn prinses op het witte paard.quote:
Mag een bruin paard ook?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kent me. Ik wacht nog steeds op mijn prinses op het witte paard.
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Over te weinig gesproken Faxie, hoe staat het in de liefde?
Als er een langs zou komen die zegt: Come with me, if you want to live. Dan ben ik wel verkocht.quote:
Wel een rare openingszin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er een langs zou komen die zegt: Come with me, if you want to live. Dan ben ik wel verkocht.
Dat is waar.quote:
Uhuquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik ben niet veeleisend. Dat scheelt.
Best veel stiekem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Wat vraag ik nou helemaal van een vrouw?
Zo lang geleden dat ik het ben vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat je het me gaat vertellen
Dan voelen de dames die bij mij zijn zich extra speciaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik weet je eisen niet eens op te noemen. Het zijn er teveel.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelen de dames die bij mij zijn zich extra speciaal.
Uw wens is mijn bevel, poef de zon schijnt nu. Helaas niet boven Amersfoort.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef -Engel- het volgende:
Leven... weekend... vrij ..... tofheid
ik wens nu nog zon... dan kan ik gewoon in mijn zomerjurkje rondhuppelen
Slechte tovenaar ben jequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uw wens is mijn bevel, poef de zon schijnt nu. Helaas niet boven Amersfoort.
Kan jij wel toveren dan?quote:
Pff... de zon schijnt wel boven A'foort... dus blijkbaar heb ik goed mijn best gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, moet je wat harder je best doen.
Dan snap ik je voorgaande post niet ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pff... de zon schijnt wel boven A'foort... dus blijkbaar heb ik goed mijn best gedaan
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef -Engel- het volgende:
ik wens nu nog zon... dan kan ik gewoon in mijn zomerjurkje rondhuppelen
Dat lijkt me duidelijk.... in die paar tellen is de zon te voorschijn gekomenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan snap ik je voorgaande post niet ...
[..]
Flauw, waarom ben je weggestuurd?quote:
Nou, dan ben ik dus stiekem toch wel een goede tovenaar dan ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.... in die paar tellen is de zon te voorschijn gekomen
Voorspelbaarmodus ik zou Engel niet wegsturenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zeg dat
Wie stuurt er nu een Engel weg
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef muhahaha het volgende:
Nou, dan ben ik dus stiekem toch wel een goede tovenaar dan ...
Maar meer een Sorcerer hoor, ik hou niet van stoffige boeken.
Ik heb je gematst, snap dat dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Nee.... je zei dat er zon was, maar niet boven Amersfoort en dat ik dan beter mijn best moest doen...
dus wat heeft dat te maken met jouw tovenaarsskills.....
>>> Want een Sorcerer is in het nederlands geen tovenaar
Dat bedoel ik ....quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorspelbaarmodus ik zou Engel niet wegsturen
Mehehe .... ook wel een btje voorspelbaarquote:
Omdat t niet boeit .... Goed gedaan!quote:
Raad eensquote:Tjah ik weet het nederlands woord voor Sorcerer niet. Geen tovenaar iig.
Ik haat raden, zeg nou maar gewoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef -Engel- het volgende:
Raad eens
oke wel met de google translate gekeken
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zie linkje![]()
Hehehe ik was net te laat met editten
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#en/nl/wizardquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haat raden, zeg nou maar gewoon.
Dat is incorrect imo want er is een verschil tussen een wizard en een sorcerer.
Nee. Hm nu ga ik op de nerd toer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#en/nl/wizard
vertaaltechnisch hetzelfde......
is het eenzelfde soort verschil als tussen Wicca wit en zwart???
A op die fiets..... hmm ik weet niet wat ik liever heb.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee. Hm nu ga ik op de nerd toer.
Heeeeel kort uitgelegd: een wizard prepareert zijn spells een dag van te voren en kan er daarna niet van afwijken. Een sorcerer hoeft dat niet te doen en kan ten alle tijden een spell kiezen uit de lijst van spells die hij geleerd heeft. Verschil is alleen dat een wizard meer spells kan onthouden dan een sorcerer.
Dungeons en dragons 3.5.
http://www.dandwiki.com/wiki/SRD:Sorcerer
Ik wel, ik plan nooit niks vantevoren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A op die fiets..... hmm ik weet niet wat ik liever heb.....
En D&D heb ik volgens mij nog nooit gedaanEr was volgens mij wel ooit een tekenfilmserie van
klopt niet en dubbele ontkenningquote:
Volgens mij wordt er nog weleens een RPG van opgestart..... alleen de laatste waar ik aan meedeed was onverkleed en meer gericht op de aanwijzingen en de acteurs zelf en niet op de spelers... ja vaag spel ik weet t hetquote:Klopt, dat was wel iets anders hahaha.
Wel in zo een setting ja.
Ik mag dat.quote:
Euh je had het over een tekenfilmserie.quote:Volgens mij wordt er nog weleens een RPG van opgestart..... alleen de laatste waar ik aan meedeed was onverkleed en meer gericht op de aanwijzingen en de acteurs zelf en niet op de spelers... ja vaag spel ik weet t het
Baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee. Hm nu ga ik op de nerd toer.
Heeeeel kort uitgelegd: een wizard prepareert zijn spells een dag van te voren en kan er daarna niet van afwijken. Een sorcerer hoeft dat niet te doen en kan ten alle tijden een spell kiezen uit de lijst van spells die hij geleerd heeft. Verschil is alleen dat een wizard meer spells kan onthouden dan een sorcerer.
Dungeons en dragons 3.5.
http://www.dandwiki.com/wiki/SRD:Sorcerer
Ik speel het nooit. Er is hier niemand om mee te spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een kenner?
Wat speel jij het liefst?
Ah op die manier. Herkenbaar wel, het groepje waar ik deel van uit maakte is uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel het nooit. Er is hier niemand om mee te spelen.
Ik ken de regels van Neverwinter Nights 1 en 2.
Ach, het kan best leuk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Herkenbaar wel, het groepje waar ik deel van uit maakte is uit elkaar gegaan.
Ik mis het niet echt hoor, combat vond ik leuker dan het verhaal.
Ligt ook heel erg aan het groepje. Ik heb 1 groepje gehad waarbij de dm iets teveel fanta had en mijn hoofdgroep vond het maken van karakters leuker dan het spel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan best leuk zijn lijkt me.
Loka heeft nu wel een groep, in Utrecht geloof ik.
Dat is ook best leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het groepje. Ik heb 1 groepje gehad waarbij de dm iets teveel fanta had en mijn hoofdgroep vond het maken van karakters leuker dan het spel.
Dat is zeker waar. Er zat hier vroeger wel zo'n winkeltje waar je al die bende kon kopen en waar al dat tuig uithing. Alleen die winkel is weg en online kan ik ook niemand vinden die het wil spelen.quote:
Ja, dan houdt het wel een keer op ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Er zat hier vroeger wel zo'n winkeltje waar je al die bende kon kopen en waar al dat tuig uithing. Alleen die winkel is weg en online kan ik ook niemand vinden die het wil spelen.
Dus dan niet he?
Christine le Duc, ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het wel een keer op ja.
Hier zit zo een winkel waar het tuig nog af en toe rondhangt.
De vrouw die altijd daar achter de kassa staat, denkt dat ik een enorme player ben.quote:
Kom je daar zo vaak?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw die altijd daar achter de kassa staat, denkt dat ik een enorme player ben.
Niet echt. Maar iedere keer met een andere vrouw naast me.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt. Maar iedere keer met een andere vrouw naast me.
Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daarvan maar met een enkeling seks gehad.
Ow ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry, was daar maar met 1 van mijn lijstje.
Maar het was degene die weet dat ze op zo'n lijstje staat. Dus dan kan het wel.quote:
Dat is wel fijn om te weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het was degene die weet dat ze op zo'n lijstje staat. Dus dan kan het wel.
En, hoe was die ervaring?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te weten.
Mwoah we wisten al wat we wilden hebben, scheelde wel.
Pocket rocketquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pocket rocket en syntethische glijmiddel.
We hadden vast een ander want hij was gewoon kut in gebruik af en toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pocket rocketzulks een bazending.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hadden vast een ander want hij was gewoon kut in gebruik af en toe.
Niet Sasha Grey Anal GangBang 9 gekocht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik wil mijn pener geen pijn doen.
Heb ik al in mijn collectie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet Sasha Grey Anal GangBang 9 gekocht?
Wat wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |