ook dat nietquote:Op zondag 28 april 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of spontaan te ontvlammen!
*WOESH!*
Dank je, was niet eens veel werk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ziet er goed uit... maar ik ga nu niet koken
Volgens mij welquote:Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, tis toch gewoon een soort minikroket?
Waar woont ge?quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij een kapsalon te brengen?
Weer te laatquote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij een kapsalon te brengen?
Het is alleen op reservering beschikbaar.quote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik dat bij jou eten, begrijp ik
Natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is alleen op reservering beschikbaar.
Rotterdamquote:
quote:
maar ik ben nu alweer thuisquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoef pas om 9 uur morgen op de uni te zijn hoor
quote:
goed dat je het nu zietquote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie net dat ik morgen van 9 tot 3 uni heb____!!!
jankerd, ik moet gewoon van 9-6 werkenquote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie net dat ik morgen van 9 tot 3 uni heb____!!!
En ik had nog wel zo gepland om morgen al om 1 uur op het terras te zittenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das best wel ver fietsen. Gaat niks worden Aldo, sry
Jij bent ook al ouder, je hebt meer jaar gehad om je daarop voor te bereidenquote:Op zondag 28 april 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jankerd, ik moet gewoon van 9-6 werken
Dat zou ik kunnen doen, maar ik werk mijn uurtjes gewoonquote:Op zondag 28 april 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
En ik had nog wel zo gepland om morgen al om 1 uur op het terras te zitten![]()
Heel goedquote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen, maar ik werk mijn uurtjes gewoon
quote:Op zondag 28 april 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Na mijn studie zal ik ook wel mijn uren moeten werkenOf ik word huisman
wat studeer je?quote:Op zondag 28 april 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Na mijn studie zal ik ook wel mijn uren moeten werkenOf ik word huisman
Internationale bedrijfskundequote:
Alleen maar golfen en niets doen, terwijl je gewoon een hulp, schoonmaakster, en tuinman in dienst hebtquote:
Dat wil ik ook welquote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen maar golfen en niets doen, terwijl je gewoon een hulp, schoonmaakster, en tuinman in dienst hebt
Dat doen alle huisvrouwen toch ook?quote:
Dan ga je inderdaad veel uren maken.quote:
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan jaquote:
ojaquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doen alle huisvrouwen toch ook?
maar ipv het golfen doen ze thee drinken enzo?
quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan ja![]()
en dan helemaal met een master in Supply Chain Management
Mooi zo!quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik inderdaad aan een baan ja![]()
en dan helemaal met een master in Supply Chain Management
Marketingquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je je marketing collega's blij wilt maken, moet je altijd alles goed in de database bijhouden.
quote:
Zonder markering, geen inkomstenquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Marketing![]()
[..]
Ik ben inderdaad best blij dat ik een richting heb gevonden voor mijn master
klopt, maar ik vind marketing altijd van dat slappe gelulquote:
Jij bedoelt reclame jongens denk ik. Want een goede marketingman/vrouw kan alles onderbouwen met cijfers.quote:Op zondag 28 april 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind marketing altijd van dat slappe gelul![]()
![]()
ach ja, ieder zijn ding toch?
Veel plezier Aldo!quote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik voor de tv liggen![]()
Fijne avond allemaal
quote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik voor de tv liggen![]()
Fijne avond allemaal
Herkenbaar, was heerlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Geen bad maar een heerlijke douche, heeft wel gewerkt. Alle zorgen etc 'van je af spoelen'
Ga ik ook maar eens doen vanavondquote:Op zondag 28 april 2013 20:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Geen bad maar een heerlijke douche, heeft wel gewerkt. Alle zorgen etc 'van je af spoelen'
quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het zijn er 3. Eentje is dramatisch. Op de andere heb ik mn ogen dicht of verstop ik me..
quote:
Dat valt een beetje tegenquote:
Maar ik zou mezelf ook niet als ongezellig willen bestempelenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij mensen die dat zeggen krijg ik altijd een forever alone idee haha (dat vrij gezellig)
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar ik zou mezelf ook niet als ongezellig willen bestempelen
Ik ken er wel een paar.quote:
Willen niet, maar ik ben niet altijd even gezellig, en dat laat ik nog weleens merken. En dan bedoel ik niet meteen dat ik boos/geirriteerd ben ofzo, meer wat neerslachtig en leeg. Alsof er te weinig energie in me zit zegmaar.quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd moet je me weer tegenspreken he?
Gewoon pimpslappen!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd moet je me weer tegenspreken he?
6 minuten is een 6-voudige eeuwigheid in een topic dat een sc hoort te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
6 minuten is een 6-voudige eeuwigheid in een topic dat een sc hoort te zijn
Ik heb een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weejooo
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nee hoor, dat zou ik gewoon vertellenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Of een vent gevonden en wij mogen daar niks van weten?
sssst.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Joysa's nieuwe hobby is slavin spelen bij mij thuis. Vergeet de vlaggenmast niet te poetsen!
Wut?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
DAAAAAMN... Ik heb het nog nooit gedaan, wat een programma! Hieruit maak ik in ieder geval op dat mijn liefdesleven absoluut geen drama verhaal is..
Gisteren aflevering 1 gekeken, vooral die kerel van 48 met dat paard. Ik weende. Vooral die relatie adviseuze die hem op zijn huis en indeling aanspreekt ipv gedrag en uiterlijk. Boy wil zo snel mogelijk trouwen om te knallen en dat meisje denkt gewoon teveel naquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kijk maar eens terug, Ik heb het nog nooit gedaan, RTL5..
Jouw liefde maakt vrouwen banger dan een paar goede klappen van mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm a lover, not a fighter, je weet toch.
Mijn liefde is wel beangstigend, ja. Een beetje hetzelfde als het gezicht van god zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw liefde maakt vrouwen banger dan een paar goede klappen van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |