SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou Graafland inbrengengewoon omdat het kan.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Alsof je je daar mee bezig houdt als je aids hebt..quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Jammer dan voor hem.quote:Op zondag 28 april 2013 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat iemand anders het nieuwe deel opende![]()
quote:Pellè stoot Toni, Vieri van troon
Graziano Pellè heeft in De Kuip een beetje Italiaanse historie geschreven. De spits van Feyenoord scoorde in de eerste helft van het duel met Heracles twee keer en is nu de meest trefzekere Italiaan in buitenlandse dienst.
Pellè bracht zijn totaal dit seizoen op 26 goals. Daarmee loste hij Christian Vieri en Luca Toni af, die in het shirt van respectievelijk Atlético Madrid en Bayern München op 24 doelpunten bleven steken.
Pellè is nog niet de meest trefzekere buitenlander van Feyenoord ooit. In het seizoen 1968/1969 kwam Ove Kindvall tot 30 treffers. Een seizoen eerder scoorde de Zweedse legende 28 keer.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat toevallig zeg. Ik wist helemaal niet dat jij ook Stijn heet.quote:Op zondag 28 april 2013 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof je je daar mee bezig houdt als je aids hebt..![]()
BMI in de as
Nelom verdiend een kans als back.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
hihaho goeide garp..quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg. Ik wist helemaal niet dat jij ook Stijn heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
verdient.quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef Toekito het volgende:
BMI in de as
Nelom verdiend een kans als back.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
hihaho goeide garp..Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yup.quote:Op zondag 28 april 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat Mathijssen het wel goed doet centraal.![]()
Haha nicequote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Treurig
Zeker gezien het feit dat ze daardoor niet promoveren![]()
![]()
De wave..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hahah wtfquote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Treurig
Zeker gezien het feit dat ze daardoor niet promoveren![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Boëtius sms't met zijn sma'tjes
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ja dat zeker, maar als voetballiefhebber is het wel leuk om te zienquote:
Al bloed mijn blauw-witte hart.![]()
Een kabel op de tribune.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wat een zaadwedstrijd is het nu.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wel jammer van Robbin Ruiter, dat hij naast zowel fantastische reddingen ook vaak gruwelijk de fout ingaatquote:![]()
![]()
Goossens maakt zijn 2e en er staat 6-0 op het scorebord.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel staat het?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Yayquote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef donroyco het volgende:
Opstellingen Vitesse - Willem II
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Bij 10 10 10 denk ik aan je moeder.quote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef GGMM het volgende:
10, 10, 10.
Arme Feyenoorders moeten nu stiekem allemaal aan PSV denken.![]()
Daar gaan ook veel doelpunten vallen denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef donroyco het volgende:
Opstellingen Vitesse - Willem II
[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Harde diss.quote:Op zondag 28 april 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij 10 10 10 denk ik aan je moeder.![]()
Uh oke. Dat mag..quote:Op zondag 28 april 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij 10 10 10 denk ik aan je moeder.![]()
Als Vitesse een beetje aanzet wel ja...quote:Op zondag 28 april 2013 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar gaan ook veel doelpunten vallen denk ik.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
2 goals en 2 assists. Als hij dit een seizoen lang had volgehouden stond hij nu op 64 goals en 64 assists.quote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Goossens maakt zijn 2e en er staat 6-0 op het scorebord.![]()
Misidjanquote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als Vitesse een beetje aanzet wel ja...![]()
68 goals en 68 assists.quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 goals en 2 assists. Als hij dit een seizoen lang had volgehouden stond hij nu op 64 goals en 64 assists.![]()
Feyenoord wil over het doelsaldo van PSV heen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 goals en 2 assists. Als hij dit een seizoen lang had volgehouden stond hij nu op 64 goals en 64 assists.![]()
Hoewel het nu en een seizoen lang niet rijmt, begreep je mijn post heus wel. Toch wil ik je bedanken voor de correctie.quote:
Ik ben misselijk.![]()
Met z'n dertienen op het veld?quote:Op zondag 28 april 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
Valpoort en Van Hintum komen er bij Zwolle bij om de gelijkmaker te forceren.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Publiek
Ze staan met hun rug naar het veld toe, wat triest
Van River Platequote:Op zondag 28 april 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Met je rug naar het veld toespringen waar ken ik dat ook alweer van...![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Word eens tijd ook.quote:Op zondag 28 april 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
Valpoort en Van Hintum komen er bij Zwolle bij om de gelijkmaker te forceren.Helpt Feyenoord ons door 6-0 te maken zodat we met gelijkspel 9e staan, laten ze zich door Utrecht op achterstand spelen
Maar ach: alles kan nog in de slotfase. Go PEC!
mag het weten![]()
Oh. Wie van de twee mag het zeepje dit keer laten vallen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hmm. Nu begin het toch minder grappig te wordenquote:Op zondag 28 april 2013 16:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh. Wie van de twee mag het zeepje dit keer laten vallen?![]()
Clasie heeft ook de conditie van een 50 jarigeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Eerder van een 11-jarige. Past ook beter bij z'n lengte.quote:Op zondag 28 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Clasie heeft ook de conditie van een 50 jarigeIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Slechte kopbal van PelleOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
die jonge heeft dat al duizend jaar. Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 28 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Clasie heeft ook de conditie van een 50 jarigePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:![]()
![]()
Punten denken te pakken tegen Utreg
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Kunnen jullie niet met zijn allen een soort 'Langs de lijn' verzorgen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat is dit. Maar dan met meer 'kanker'.quote:Op zondag 28 april 2013 16:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen jullie niet met zijn allen een soort 'Langs de lijn' verzorgen?![]()
nou nou nouquote:Op zondag 28 april 2013 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dit. Maar dan met meer 'kanker'.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
"We schakelen nu over naar Zwolle waar Monopoly zit..."quote:Op zondag 28 april 2013 16:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen jullie niet met zijn allen een soort 'Langs de lijn' verzorgen?
Hij kan net zo goed affluiten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
"We schakelen nu over naar Zwolle waar Monopoly zit..."
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Even veilig stellen voor de Eredivisie volgend jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Utrecht staat met elf man op eigen helft en Zwolle komt er niet doorheenAnonieme tievesclown![]()
Ze staan met 6-0 achter manquote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mwah, het is meer dat heracles de wedstrijd dood laat bloedenDie zijn blij zat als het niet de dubbele cijfers in gaat.
![]()
ja dat weet ik ook wel man, alleen is het jammerquote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze staan met 6-0 achter manDie zijn blij zat als het niet de dubbele cijfers in gaat.
![]()
Misschien in de derde helft.quote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Wat een lul die verslaggever. Alsof Nelom nog nooit gescoord heeft voor FeyenoordOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Geen geel geven aan die Zwollenaar
Volg de pijlen.
Je bedoelt de 1-2.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef elby1988 het volgende:
Utrecht blijft een misselijke ploeg club hè..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hoe fucking vaak kun je fucking die bal aan de voet hebben in het fucking zestienmetergebied zonder één fucking schot te produceren![]()
![]()
nou nou nou nouquote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
Hoe fucking vaak kun je fucking die bal aan de voet hebben in het fucking zestienmetergebied zonder één fucking schot te produceren![]()
Vraag het Barcelona..quote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
Hoe fucking vaak kun je fucking die bal aan de voet hebben in het fucking zestienmetergebied zonder één fucking schot te produceren
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Martins Indi is ook niet de slimste
quote:![]()
Als Pelle er een paar gemaakt heeft is hij ook te lui om nog te springen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Joost Broerse
Volg de pijlen.
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
FEYENOORD FEYENOOOOOOORD
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet om 17.00 uur: Arsenal - Manchester United
Ik ben altijd verstandig, niet alleen als jij m'n mening deelt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je in een verstandige bui vandaag.
Nogal arrogant om zo te denken.![]()
![]()
Jij deelt mijn mening. Niet andersom. Over arrogantie gesproken.quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd verstandig, niet alleen als jij m'n mening deelt.
Nogal arrogant om zo te denken.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 16:25:27 ]![]()
Laten we niet vechten waar de kleine bij is. Vanavond praten we hierover verder.quote:Op zondag 28 april 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening. Niet andersom.![]()
Dat zou wel het leukste zijn ja, maar is gewoon niet realistisch meer.quote:Op zondag 28 april 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Vitesse wil stiekem tweede worden. Rare mensen daar.
Ik hoop trouwens dat Willem II gelijk speelt of wint vandaag, dan zal Ajax met 100% concentratie en zonder overschatting die wedstrijd ingaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop trouwens dat Willem II gelijk speelt of wint vandaag, dan zal Ajax met 100% concentratie en zonder overschatting die wedstrijd ingaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we niet vechten waar de kleine bij is. Vanavond praten we hierover verder.
Ajax is al kampioen, daar kun je wel een kampioenstattoo op inzetten.quote:Op zondag 28 april 2013 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou wel het leukste zijn ja, maar is gewoon niet realistisch meer.
Ik hoop trouwens dat Willem II gelijk speelt of wint vandaag, dan zal Ajax met 100% concentratie en zonder overschatting die wedstrijd ingaan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Willem II supporters
Ja vast, maar liever volgende week in de eigen Arena dan over twee weken in het kille Groningen daar zo in het noorden.quote:Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen, daar kun je wel een kampioenstattoo op inzetten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Piet de Griezelbus al uitgelezen hebben?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Met 1200 man vanuit Tilburg naar Arnhem karren om een team te supporten dat al zo goed als gedegradeerd is.quote:Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat deden ze? Ik was nog niet omgeschakeld.![]()
Piet kan niet lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Piet de Griezelbus al uitgelezen hebben?Anonieme tievesclown![]()
Ik welquote:Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Bony niet in mijn voetbalmanager.
Ggmm
Met 1200 man sterk aanwezig zijn met spandoeken etc., terwijl ze zo goed als gedegradeerd zijn..quote:Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat deden ze? Ik was nog niet omgeschakeld.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jep. edit: Oh nee, dan is het volgende week bij Ajax raak.quote:Op zondag 28 april 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Oh dat is wel netjes ja.
Bij verlies is het officieel gebeurd toch ?![]()
![]()
Nee, 4 punten verschil.quote:Op zondag 28 april 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Oh dat is wel netjes ja.
Bij verlies is het officieel gebeurd toch ?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wel bijzonder dat Ajax dan officiel kampioen kan worden door Willem II te verslaan dat daarmee officieel degradeert.![]()
Precies. Als VVV de komende twee wedstrijden verliest en willem 2 de komende 2 wint dan staan ze 2 punten boven Venlo.quote:Op zondag 28 april 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. edit: Oh nee, dan is het volgende week bij Ajax raak.![]()
![]()
Truequote:Op zondag 28 april 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
Wel bijzonder dat Ajax dan officiel kampioen kan worden door Willem II te verslaan dat daarmee officieel degradeert.De winnaar is absoluut, de verliezer mag naar Emmen en Maastricht
![]()
![]()
Bony met handschoenen...___!
Naja, altijd beter dan je dop op de foto zetten online voor een kerel.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Corner T. Janssen voor Vitesse.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Staan er nog spelers van Willem II op scherp?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het hele team topfit is en mag spelen hoef je jezelf ook geen zorgen te maken...quote:Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Staan er nog spelers van Willem II op scherp?Anonieme tievesclown![]()
Ajax heeft nog niet 1 wedstrijd gespeeld om 12:30 die ze makkelijk wonnen, zowel thuis als uit niet. Er is totaal geen reden om aan te nemen dat Ajax volgende week (om 12:30 dus) even makkelijk wint.quote:Op zondag 28 april 2013 16:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als het hele team topfit is en mag spelen hoef je jezelf ook geen zorgen te maken...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony
Als hij veertien keer scoort wordt hij Eredivisietopscorer aller tijden. Dat lijkt me een nobel streven.quote:![]()
Iedere wedstrijd 5.... dat moet te doen zijn toch?quote:Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij veertien keer scoort wordt hij Eredivisietopscorer aller tijden. Dat lijkt me een nobel streven.![]()
Wie is dat nu? Kezman?quote:Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij veertien keer scoort wordt hij Eredivisietopscorer aller tijden. Dat lijkt me een nobel streven.![]()
Waar kan ik die pica koeken?quote:Op zondag 28 april 2013 16:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bony met handschoenen...___!
Naja, altijd beter dan je dop op de foto zetten online voor een kerel.
Komt nog wel goed, ik verwacht er minstens 3 van hem.quote:Op zondag 28 april 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Bony is niet scherp vandaag. Ik zou hem wisselen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als je het aantal doelpunten die Bony heeft gemaakt van de goals van Vitesse dit seizoen zou aftrekken heeft Vitesse net zoveel goals gemaakt als VVV![]()
![]()
1-0 VitesseOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 Max HavenaarRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Die commentator
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Zoek op google...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Als Bony nog één keer scoort heeft hij meer doelpunten gemaakt dan alle veld- en bankspelers van Willem II samen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:39 schreef NaturalScience het volgende:
Als je het aantal doelpunten die Bony heeft gemaakt van de goals van Vitesse dit seizoen zou aftrekken heeft Vitesse net zoveel goals gemaakt als VVV![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoek op google...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus?quote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze kachelpijp is gewoon van glanzend roestvrij staal hoor?![]()
Wat een glorieuze levensstijl heb jij.quote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij verdiend in zijn eentje al meer dan de gehele selectie samen van Willem IIquote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Bony nog één keer scoort heeft hij meer doelpunten gemaakt dan alle veld- en bankspelers van Willem II samen.![]()
![]()
We kunnen het niet allemaal zo goed voor elkaar hebben als bij jou.quote:Op zondag 28 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben hem nog niet tegen gekomen, zelfs google snapt mij nietquote:
Racistquote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vindt het plezant dat Bony de 1-0 niet scoorde.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gebeurd niet vaak.quote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vindt het plezant dat Bony de 1-0 niet scoorde.Anonieme tievesclown![]()
Daarentegen vind ik dat juist ronduit jammer.quote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vindt het plezant dat Bony de 1-0 niet scoorde.![]()
GebeurT. Geen dank.quote:
Normaal corrigeert GGMM de spelfouten hier, dat is zijn grote hobie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sharpppp!quote:
Moet je het originele topic op DBB doorlezen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben hem nog niet tegen gekomen, zelfs google snapt mij nietIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Alleen over voetbal lullen is zo saai!quote:Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn god.... niemand kan hier fatsoenlijke spellen, maar iedereen rekent elkaar er op af.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb wel mijn basisschool afgemaaktquote:Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn god.... niemand kan hier fatsoenlijk spellen, maar iedereen rekent elkaar er op af.![]()
![]()
Over lullen gesproken.. Bony..
Well done son.quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn basisschool afgemaakt![]()
Daar stond "fatsoenlijke" en je hebt het ge-edit. Het was dus geen grap, maar een foutquote:Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn god.... niemand kan hier fatsoenlijk spellen, maar iedereen rekent elkaar er op af.![]()
![]()
Is hij niet zwart.quote:Ik ben dan ook een glorieus persoon.quote:Dat klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen het niet allemaal zo goed voor elkaar hebben als bij jou.![]()
Wel bewezen is dat ze een lagere intelligentie hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef Crimyclown het volgende:
Myth busted, niet alle negers hebben een grote lul.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Je hebt hem gevonden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het begon allemaal zo mooi. Zie je toch de onervarenheid wat betreft werken bij een topclub.quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Club Brugge - Anderlecht 2 - 1
haha John heeft het verkloot.![]()
Is nogal trendy.. scholen bedreigenquote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn basisschool afgemaakt
Neequote:
moest die lager blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
Die Kezman heeft wel echt een topcarrière gehad nadat hij is weggegaan bij PSV hoor
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Club Brugge - Anderlecht 2 - 1
haha John heeft het verkloot.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij is inderdaad financieel behoorlijk binnen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
Die Kezman heeft wel echt een topcarrière gehad nadat hij is weggegaan bij PSV hoor
[ afbeelding ]![]()
Bewijs?quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef Rickazio het volgende:
Wel bewezen is dat ze een lagere intelligentie hebben![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wel bewezen is dat ze een lagere intelligentie hebben![]()
![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Klopt. Geef meteen de link joh!quote:
Dat is een heel controversiële uitspraak die nog door geen enkel goed onderzoek bevestigd is. Dat iemand met veel kennis het roept maakt het niet waar.quote:Op zondag 28 april 2013 16:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
''Negers zijn dommer dan blanken''
http://www.elsevier.nl/We(...)ken-ELSEVIER142926W/![]()
![]()
Probleem is inderdaad dat het controversieelquote:Op zondag 28 april 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een heel controversiële uitspraak die nog door geen enkel goed onderzoek bevestigd is. Dat iemand met veel kennis het roept maakt het niet waar.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Het is natuurlijk wel zo dat blanken veel meer bereikt hebben dan negers, terwijl er veel meer negers zijn. Maar goed, of we dan ook slimmer zijn is weer een tweede.quote:Op zondag 28 april 2013 16:52 schreef Rickazio het volgende:
''Negers zijn dommer dan blanken''
http://www.elsevier.nl/We(...)ken-ELSEVIER142926W/![]()
Te laat , kreeg hem al privé!quote:Op zondag 28 april 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)rapt_in_interne.html
Cristus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En ze vindt het nog steeds niet opvallend dat Bony een blanke penis heeft.quote:
Tips/comments? Zelf ben ik best tevreden.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier staat vast nog wel een goed onafhankelijk onderzoek. http://www.stormfront.org/forum/f22/quote:Op zondag 28 april 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een heel controversiële uitspraak die nog door geen enkel goed onderzoek bevestigd is. Dat iemand met veel kennis het roept maakt het niet waar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb liever dat GGMM achter mij blijft.quote:Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit weekend is klote vergaan, misschien loop je wat in met de manager.![]()
quote:
Kneusquote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier staat vast nog wel een goed onafhankelijk onderzoek. http://www.stormfront.org/forum/f22/![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever dat GGMM achter mij blijft.![]()
![]()
Homo.quote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever dat GGMM achter mij blijft.![]()
Ik heb liever dat ik je weer inhaal.quote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever dat GGMM achter mij blijft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme wat is dat nou weerquote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier staat vast nog wel een goed onafhankelijk onderzoek. http://www.stormfront.org/forum/f22/![]()
![]()
Poeh.. Wat is de stand? En niet in cm's graag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit wel vaak in het moppentopic van Stormfront.quote:Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier staat vast nog wel een goed onafhankelijk onderzoek. http://www.stormfront.org/forum/f22/Werkelijk geniale grappen worden er gemaaktquote:Welk volk is het best in roeien?
De joden. Immers in 1945 waren ze NOG niet uitgeroeid!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: