SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees hier meestal ook gewoon een beetje mee.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij wel, maar met beeld erbij lijkt het me toch wat leuker.
Dat voetbal kan me maar weinig schelen.![]()
![]()
Bedankt, kon deze niet vindenquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://plazilla.com/knvb-(...)n-promotiedegradatie![]()
![]()
![]()
Is ZWO - UTR een leukere wedstrijd?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hebben ook alleen maar de optie gelicht om er nog geld voor te vangen, die gaat in de zomer definitief weg.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Castillion zal nooit het Ajax-niveau gaan halen ben ik bang.![]()
Switch.quote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Open wedstrijd, veel kansen over en weer. Zwolle was even aan het heersen. Leuke pot.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Fey 2-0 Pellèquote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe leuk Feyenoord is maar PEC-Utrecht is leukPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
OMG lekkere goalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |