Erg armoedig.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Het jaarlijkse wederkerende riedeltje. Dat werd de afgelopen twee jaar namelijk ook al gezegd. Hoe armoedig moet de rest van de eredivisie dan wel niet zijn mocht dit echt waar zijn,
Ach Feyenoorders lopen hand in handquote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef GJonline het volgende:
Ajax heeft ook nog de scheidsrechters op zijn hand, kan je nagaan..
quote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef RetRy32 het volgende:
Als Feyenoord 10 miljoen euro meer had vorig jaar, stonden we nu 6de.
Waar is de tijd van Cruijff, Bergkamp, van Hanegem, Litmanen, Romario, van Basten, Ronaldo... ?quote:
Hopelijk komt daar weet iets van terug met dat financial fair play..quote:Op zondag 28 april 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar is de tijd van Cruijff, Bergkamp, van Hanegem, Litmanen, Romario, van Basten, Ronaldo... ?
Laten we het hopen. Maar er zullen wel weer uitvluchten worden verzonnen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hopelijk komt daar weet iets van terug met dat financial fair play..
quote:Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef Scorpie het volgende:
En natuurlijk had PSV het meer verdiend, drie keer op rij.
Tyf toch opFrankie is gewoon een fucking held, de andere clubs zijn dramatisch en Ajax is wederom terecht de beste. Klaar, slotje.
?quote:Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Tyf toch opFrankie is gewoon een fucking held, de andere clubs zijn dramatisch en Ajax is wederom terecht de beste. Klaar, slotje.
Daarom mooi Als spelers zoals Eriksen en Fischer voor Nederland kiezen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, daarom klaren we ook niks meer in Europa. Nederlandse competitie wordt te vroeg leeggeroofd door andere clubs waar onze potentiele sterren op de bank gaan zitten rukken.
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 14:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax behaalt niet hele hoge puntenaantallen voor een kampioen, maar ze spelen wel kampioen waardig voetbal naar mijn mening.
Relatief gezien wel...en daarom zijn ze ook kampioen van de armoedequote:Op zondag 28 april 2013 14:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax behaalt niet hele hoge puntenaantallen voor een kampioen, maar ze spelen wel kampioen waardig voetbal naar mijn mening.
Dan kun je beter zeggen: 'Ajax is kampioen van de armoedige eredivisie.' Maar goed, ik ben er niet minder blij om.quote:Op zondag 28 april 2013 14:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Relatief gezien wel...en daarom zijn ze ook kampioen van de armoede
Dat is precies hetzelfdequote:Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan kun je beter zeggen: 'Ajax is kampioen van de armoedige eredivisie.' Maar goed, ik ben er niet minder blij om.
En Ijslanders nemen de Finse nationaliteit aan. Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg armoedig.
Mislukte Finnen en Italianen zijn hier tegenwoordig de vedettes.
Moest verboden kunnen worden.quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Ijslanders nemen de Finse nationaliteit aan. Dat dit kan in Nederland.
Not sure if trolling..quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef GJonline het volgende:
Ajax heeft ook nog de scheidsrechters op zijn hand, kan je nagaan..
quote:Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef 75020 het volgende:
Beter kampioen worden van de armoede dan onder de kampioen van de armoede eindigen.
Ik geniet van mooie aanvallen. Daarom ben ik Ajacied.quote:Op zondag 28 april 2013 18:29 schreef Parafernalia het volgende:
Wat voelen de Ajacieden zich aangevallen
Zit je achter het doel?quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet van mooie aanvallen. Daarom ben ik Ajacied.
Was wel in het stadion bij de omhaal van San Marcoquote:
1988, ouwe bokquote:Op zondag 28 april 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel in het stadion bij de omhaal van San Marco
Ontzettend armoedig helaas.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Het jaarlijkse wederkerende riedeltje. Dat werd de afgelopen twee jaar namelijk ook al gezegd. Hoe armoedig moet de rest van de eredivisie dan wel niet zijn mocht dit echt waar zijn,
Toen was ik in het stadion van HSV tegen de Duitsers. Achter het doel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |