SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?quote:Op zondag 28 april 2013 11:08 schreef JanCees het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een 7-nulletje tegen Willem II om in stijl kampioen te worden.
NAC-thuis 5-0.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?
Dat was 1-6. NAC thuis 5-0.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?
Dat er nog journalisten zijn die hem willen interviewenquote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Van Bommel: 'het is nog niet gelopen'
hij maakt zich keer op keer belachelijk als die over Ajax praat
Als dat voor de wedstrijd van Ajax was kan het nog netquote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
In facto heeft de beste man gelijk. De waarheid accepteren is niet altijd makkelijk. Dhr. Van Bommel is geen uitzondering op de regel.quote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Heeft psv een beschermde status als ze de 4de CL kwalificatie ronde halen?
Voor de omzet van Ajax wel. Voor het Nederlands voetbal niet.quote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Het zou mooi zijn als Ajax wederom de enige CL deelnemer is ivm de extra miljoenen die ze dan ontvangen.
quote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Gewoon een normale pot op dinsdag / woensdag in de CL kijken op de NOS is me bijna nog meer waardquote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Heeft psv een beschermde status als ze de 4de CL kwalificatie ronde halen?
Het zou mooi zijn als Ajax wederom de enige CL deelnemer is ivm de extra miljoenen die ze dan ontvangen.
Als is een koe in haar kond kijken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
Als je zo gaat beginnen. Als Ajax gewoon die wedstrijden gewonnen had van Hveen, Roda,ADO etc. En die goals erin waren gevlogen en de arbitrage stond op te letten was Ajax al kampioen geweest
Clubbelang komt naar mijn mening voor het competitiebelang, daarnaast gun ik het staatssteun clubs niet.quote:Op zondag 28 april 2013 11:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor de omzet van Ajax wel. Voor het Nederlands voetbal niet.
Uiteindelijk heeft ook Ajax belang bij goed presterende Nederlandse clubs in Europa. Vergis je er niet in dat we binnenkort een Europese plek minder kunnen hebben. Dat draagt niet bij aan de sterkte van de vaderlandse competitie.quote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef plesner het volgende:
Clubbelang komt naar mening voor het competitiebelang
De halve CL krijgt ongeoorloofde steun van een derde.quote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef plesner het volgende:
daarnaast gun ik het staatssteun clubs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |