Vierde plek zou mooi zijnquote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Drie keer op rij.
Nu hopen dat PSV naast het ticket grijpt voor de voorronden van de CL.
quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Drie keer op rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Oh ik heb wel degelijk een cluppie dat ik het meeste gun, maar ik bekommer me verder ook vrij weinig om voetbal.quote:Op zondag 28 april 2013 10:10 schreef timmmmm het volgende:
Voetbalergernis nummer 1 trouwens:
Van die lui die zeggen 'ik ben .........supporter' en als je dan vraagt wanneer ze voor het laatst zijn wezen kijken, blijkt dat nooit of heel ver weg eens een keertje. Dan ben je geen supporter, koekblik!
'ik ben voor die en die'. Noem eens een speler dan. En dan blijft het stil. Doe dan niet net alsof, kampsjakie.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Niets is erger dan clubliefdeGing goed tegen AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nog steeds zevendequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat wordt je automatisch als je supporter bent van de beste club van Nederland
Gewoon voor de 32e !!!! Keer kampioen worden van Nederlandbeter zijn dan de Boertjes uit Eindhoven, de Kakkerlakken uit die lelijke havenstad, die nare kutclub uit Enschede, die Oostblokclub uit Arnhem en al die andere pauperclubjes die voor spek en bonen meedoen
AJAX
Vooral die lui met het schuim op hun bakkes gun ik niksquote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Desiler het volgende:
En natuurlijk komt er weer een Feyenoorder haten... AJAX!! <3
Ik ben toevallig een echte Utrecht supporterquote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Desiler het volgende:
En natuurlijk komt er weer een Feyenoorder haten... AJAX!! <3
quote:Op zondag 28 april 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral die lui met het schuim op hun bakkes gun ik nikslekker voor ze dat ze choken, heerlijk.
ja haha van die lui die als ze Ajax een keer toevallig verslaan feesten alsof ze kampioen zijn. Whaha zo triestquote:Op zondag 28 april 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral die lui met het schuim op hun bakkes gun ik nikslekker voor ze dat ze choken, heerlijk.
Pauper via internet voetbal kijken is een optie als je geen geld hebt voor eredivisie live.quote:
Maar dan vind ik je dus geen supporter. de harde kern, degenen die er zijn, dat zijn de supporters.quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik heb wel degelijk een cluppie dat ik het meeste gun, maar ik bekommer me verder ook vrij weinig om voetbal.
Geen enkele Nederlandse club heeft op het moment ook maar iets in Europa te zoeken.quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Drie keer op rij.
Dat ben ik wel eens ja. Ook de Europa League is vanaf de kwart of halve finales gewoon onbegonnen werk. Maar voor de financiën is het voordelig, zeker de CL.quote:Op zondag 28 april 2013 14:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlandse club heeft op het moment ook maar iets in Europa te zoeken.
ja, want het kost wel (maximaal) 18 hele euro's per maandquote:Op zondag 28 april 2013 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pauper via internet voetbal kijken is een optie als je geen geld hebt voor eredivisie live.
En dankzij een hersentumor ben ik al een half jaar niet geweest, dat lijkt mij persoonlijk overmacht. ondanks dat heb ik het afgelopen jaar 3 wedstrijden niet gezien terwijl het uitgezonden werd, waardoor twee door operaties.
Daarom is het voor Feyenoord van belang dat ze de tweede plek pakken, er knaken worden geschoven en wij volgend jaar een hels spektakel mogen meemaken op de Coolsingel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ben ik wel eens ja. Ook de Europa League is vanaf de kwart of halve finales gewoon onbegonnen werk. Maar voor de financiën is het voordelig, zeker de CL.
Joah in zekere zin wel ja.quote:Op zondag 28 april 2013 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan vind ik je dus geen supporter. de harde kern, degenen die er zijn, dat zijn de supporters.
Ik zeg het niet vaak maar de laatste 2 jaar ben ik een beetje sympathie voor Feyenoord gaan krijgen. Ik gun ze die tweede plek ook wel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Daarom is het voor Feyenoord van belang dat ze de tweede plek pakken, er knaken worden geschoven en wij volgend jaar een hels spektakel mogen meemaken op de Coolsingel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |