Ahaha haha ahahaha ja die kk kneuzen met hun kut Feyenoord tattoo ahahaha die gastenquote:Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dit altijd. Verbitterde sukkels die die helemaal NIETS meer te zeggen hebben en als laatste redmiddel zich dan maar proberen te verheffen boven de Ajaxsupporters. Jij gaat niet bepalen voor iemand of hij of zij een echte supporter is of niet op basis van hoe vaak iemand komt of wat dan ook.
Je hebt verloren, al weer, zuur he? Maar he, kop op, volgend seizoen mag je weer tot februari/maart hopen dat je cluppie kampioen wordt en doe me een lol, laat jij dan ook zo'n hele stoere tatoeage zetten? Als deze zomer heel Rotterdam in de korte broek loopt, zie je volgens mij de helft van al die sukkels met een tribal op hun been lopen![]()
Waarom zou ik me daarom schamen? Je moet niet denken dat die lui onder Feijenoorders minder hard uitgelachen worden hoor. Het beste vermaak is leedvermaak, of het nou domme ajacieden betreft, of debielen in onze eigen gelederenquote:Op zondag 28 april 2013 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ahaha haha ahahaha ja die kk kneuzen met hun kut Feyenoord tattoo ahahaha die gastenik zou me kapot schamen als ik TIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM was, dat soort hersenloos volk zit dan dus naast je op de tribune in vakkie W ofzo
ka-pot schamen zou ik me, de tering.
Omdat dat soort figuren werken als Marokkanen; ze verpesten het voor de hele groep. Zij zijn de reden waarom heel Nederland Feyenoord als soort mislukt ontwikkelingsgebied ziet qua intelligentieniveau en men niet voor niets massaal refereert naar 'hersenloze havenslaven' als het gaat over het 'Legioen'.quote:Op zondag 28 april 2013 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarom schamen? Je moet niet denken dat die lui onder Feijenoorders minder hard uitgelachen worden hoor. Het beste vermaak is leedvermaak, of het nou domme ajacieden betreft, of debielen in onze eigen gelederen
ten eerste had ik het daar over 'supporters' in het algemeen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dit altijd. Verbitterde sukkels die die helemaal NIETS meer te zeggen hebben en als laatste redmiddel zich dan maar proberen te verheffen boven de Ajaxsupporters. Jij gaat niet bepalen voor iemand of hij of zij een echte supporter is of niet op basis van hoe vaak iemand komt of wat dan ook.
Je hebt verloren, al weer, zuur he? Maar he, kop op, volgend seizoen mag je weer tot februari/maart hopen dat je cluppie kampioen wordt en doe me een lol, laat jij dan ook zo'n hele stoere tatoeage zetten? Als deze zomer heel Rotterdam in de korte broek loopt, zie je volgens mij de helft van al die sukkels met een tribal op hun been lopen![]()
Volgend jaar maar eens met 25 punten verschil kampioen worden, dan kan men in januari al huilie huilie gaan doen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:17 schreef Michielos het volgende:
Kop op Timmmmmmmm, volgende keer is er weer een kans. Misschien heb je dat seizoen meer geluk. En anders het seizoen daar op volgend![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me gewoon echt af wie men anders kampioen had zien worden? Heerenveen??quote:Op zondag 28 april 2013 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens met 25 punten verschil kampioen worden, dan kan men in januari al huilie huilie gaan doen.
En het jaar daar op volgend gewoon weer. Maar ik snap die antipathie richting Ajax wel enigszins. Als je een muis tegen een supergrote draak zet in een tekenfilm, rooten mensen automatisch voor de muis, de zwakkere. Je krijgt een soort sympathie voor de mindere en dicht hem automatisch vriendelijke eigenschappen e.d. toe (en slechte eigenschappen geef je aan de bad guy, zelfs als deze geen bad guy blijkt te zijn). Dit is iets puur psychologisch. Dat zie je ook bij Ajax. Ajax heeft simpelweg de meeste prijzen gepakt en is de beste club van Nederland (ook qua Historie e.d. e.d.). Als mindere root je dan automatisch voor de slechtere partij. Ik denk niet dat het jaloezie ofzo is, meer een psychologische bias.quote:Op zondag 28 april 2013 11:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit.
Nog even een aanpassing
[..]
En volgend jaar weer
Smoesjesquote:Op zondag 28 april 2013 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Het kan best dat je om een of andere reden niet naar de wedstrijden kan. Geen geld, slechte gezondheid of whatever.
Nepsupporter dusquote:Ik ben zelf tot mijn grote spijt al een half jaar niet geweest.
Pauperquote:of illegaal op de pc de wedstrijden.
GA STAAN VOOR DE KAMPIOEN IDDquote:Op zondag 28 april 2013 12:15 schreef ejfaar het volgende:
Je kunt 'bijna' gewoon weglaten hoor![]()
AJAX IS DE KAMPIOEN
ja preciesquote:Op zondag 28 april 2013 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ten eerste had ik het daar over 'supporters' in het algemeen.
Ten tweede heb ik meen ik recht op mijn mening over wat supporter zijn inhoudt. Dat je je zo aangesproken voelt, zegt mij dat ik toch een gevoelige snaar geraakt heb!Jij weet zelf ook wel dat de bikkels bij ajax die er elke keer weer zijn de echte supporters zij
Volgens mij behoort ie ook tot de dommere supportersgroep van Feyenoord die hij zo veroordeeld inderdaad. Een redeneringsvermogen van lik-mijn-vestje i.i.g.quote:Op zondag 28 april 2013 12:41 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja preciesdus als iemand the rolling stones goed vind maar niet naar een concert gaat mag hij of zij zich geen fan noemen
Wat een faalhaas ben jij,wanneer je de wijsneus probeert uit te hangen doe het dan goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |