volgend seizoen kan je me weer zien zitten hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
Ach, de meest hypocriete kutjes zitten in Rotterdam met hun 'Kolkende Kuip' shit, dit jaar is wel gebleken dat 'het legioen' helemaal niet zo 'kolkend' is als ze zelf beweren, en dan zelf anderen uitmaken voor 'geen eckte eckte' zijn
Jou kan ik wel waarderen wat dat betreft, maar kom op hey, tegen Vitesse thuis was het doodstil voor 90% van de tijdquote:Op zondag 28 april 2013 10:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgend seizoen kan je me weer zien zitten hoor!
Waag het trouwens niet irritant te gaan doen nu ik besloten heb me voor een keer over mijn paulaversie heen te zetten en ontopic te posten godverdomme.quote:
Mwoah. Ze maken goed beleid daar, maar echt meedoen om de titel? Denk het niet. Plek 4-8 gaan ze wel redden.quote:Op zondag 28 april 2013 10:29 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht maakt ook wel kans de aankomende jaren om kampioen te worden
Dat vind ik sowieso wel al het hele seizoen. Het lijkt wel of elke keer als we druk hebben, en als titelkandidaat gezien worden, de support inkakt. Dat seizoen dat we het zo bagger deden, en zelfs tijden in het rechterrijtje hebben gestaan, was het 3x kolkender zo je dat noemen wil dan nu. Ik snap er ook niks van, de spanning denk ik. het is altijd makkelijker als je niets te verliezen hebtquote:Op zondag 28 april 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jou kan ik wel waarderen wat dat betreft, maar kom op hey, tegen Vitesse thuis was het doodstil voor 90% van de tijd
Debiel.quote:Op zondag 28 april 2013 10:29 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht maakt ook wel kans de aankomende jaren om kampioen te worden
Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er nog in de Arena zouden zitten als ze het al 14 jaar zonder kampioenschap moesten stellen.quote:Op zondag 28 april 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
Ach, de meest hypocriete kutjes zitten in Rotterdam met hun 'Kolkende Kuip' shit, dit jaar is wel gebleken dat 'het legioen' helemaal niet zo 'kolkend' is als ze zelf beweren, en dan zelf anderen uitmaken voor 'geen eckte eckte' zijn
Net zo vol als de 7 jaar dat ze geen kampioenschap pakten.quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er nog in de Arena zouden zitten als ze al 14 jaar zonder kampioenschap zouden zitten.
Of 2x zo leeg...quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zo vol als de 7 jaar dat ze geen kampioenschap pakten.
quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er nog in de Arena zouden zitten als ze het al 14 jaar zonder kampioenschap moesten stellen.
Wat een simpele ziel ben je zeg. Ik ben zelf Ajax-supporter, en ik ga een keer of 5 per seizoen naar een wedstrijd. Zoals jij nu overkomt ben je echt de grootste kneus die hier rondloopt en wel om de volgende redenen:quote:Op zondag 28 april 2013 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn namelijk keuzes die je maakt. als je op een week niet 1 dagdeel vrij kan maken voor je hobby heeft het niks te maken met een leven hebben, maar met degradatie van je voetballiefde. En daar moet ik niet aan denken
Ik moest lachen.quote:Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef BlueNumber het volgende:
en twijfel ik oprecht wat hoger is, je iq of je leeftijd.
Michielos wordt door mij als mentaal zwakbegaafd neergezet omdat hij een fantast is die jarenlang in zijn eigen wereldje een karate kididentiteit verzonnen heeft en zichzelf aangemeten. Door tientalle van die achterlijke topics, neem ik hem inderdaad niet serieus, en twijfel ik over zijn geestelijke gezondheid. Wat heeft dat met de inhoud van dit topic te maken?quote:Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Wat een simpele ziel ben je zeg. Ik ben zelf Ajax-supporter, en ik ga een keer of 5 per seizoen naar een wedstrijd. Zoals jij nu overkomt ben je echt de grootste kneus die hier rondloopt en wel om de volgende redenen:
-Primitieve haat jegens andere clubs, puur doordat ze uit een andere stad komen. Als jij in Amsterdam zou zijn geboren, was je nu ook Ajacied geweest, dus doe niet zo triest.
-Zoals jij over voetbal praat kun je het totaal niet relativeren. Laat me raden, als jouw club verliest, ben je een paar dagen aan het mokken als een kleuter?
En als iemand tegen jouw heersende mening ingaat wordt deze als mentaal incapabel neergezet. Helaas voor jou kom jij hier over als de neanderthaler en twijfel ik oprecht wat hoger is, je iq of je leeftijd.
quote:Op zondag 28 april 2013 10:10 schreef timmmmm het volgende:
Voetbalergernis nummer 1 trouwens:
Van die lui die zeggen 'ik ben .........supporter' en als je dan vraagt wanneer ze voor het laatst zijn wezen kijken, blijkt dat nooit of heel ver weg eens een keertje. Dan ben je geen supporter, koekblik!
'ik ben voor die en die'. Noem eens een speler dan. En dan blijft het stil. Doe dan niet net alsof, kampsjakie.
Heerlijk dit altijd. Verbitterde sukkels die die helemaal NIETS meer te zeggen hebben en als laatste redmiddel zich dan maar proberen te verheffen boven de Ajaxsupporters. Jij gaat niet bepalen voor iemand of hij of zij een echte supporter is of niet op basis van hoe vaak iemand komt of wat dan ook.quote:Op zondag 28 april 2013 10:19 schreef timmmmm het volgende:
Teletekstsupporters zijn nou eenmaal geen supporters. Op zondag om 7 uur een uurtje voetbal kijken en jezelf dan dezelfde naam toemeten als de ECHTE supporters die er gewoon elke keer zitten, zon of regen, winst of verlies
En dan haten als iemand ze op de onrechtmatigheid wijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |