De film Up gezien?quote:
Ik dacht al, wat komt dat bekend voorquote:
Doet mij erg denken aan een plek waar ik met mijn vorige vriendin ooit ben geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 05:28 schreef El_Matador het volgende:
In oktober een congres op slechts 500 km van dit hoogtepunt op Aarde:
Life is great!!
Je vriendin ziet er erg mannelijk uit op die onderste foto.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doet mij erg denken aan een plek waar ik met mijn vorige vriendin ooit ben geweest.
[ afbeelding ]
en onderstaande was wel de lekkerste plek om in te staan terwijl het water over je heen gutst.
Tenminste dat vond mijn toenmalige vriendin.
[ afbeelding ]
Da's mooi!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws voor de kaa-ers binnen de eu:
Hema.nl bezorgt nu ook binnen de eu!
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Fogel het volgende:
Je vriendin ziet er erg mannelijk uit op die onderste foto.
Tompoucen!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws voor de kaa-ers binnen de eu:
Hema.nl bezorgt nu ook binnen de eu!
Die site blijft moeilijk doen.. Blijft maar zeuren om "BEVESTIG JE ACCOUNT!" en dat heb ik gedaan.. Ik heb maar een mailtje gestuurd aan 'admin'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef flipsen het volgende:
Als het zo stil is hier, valt een beetje spam vast niet zo opWe gaan geen KLM-tickets meer verloten (de aandacht in de pers was vorig jaar nihil, in tegenstelling tot voorgaande jaren), maar als we de nominatieronde doorkomen (zal toch wel?) dan verloten we wel een etentje in ons favoriete Argentijnse restaurant in Amsterdam
Tipica Reizen nomineren kan op deze pagina: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=157965
Dan hoef ik het zelf niet mee te slepen. Vind maar eens fatsoenlijke schenkstroop, erwtensoep, stroopkoeken of ketjap in de UK..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom worden jullie zo blij van het feit dat je 'Nederlandse' producten kunt bestellen?
Ik kwam er laatst achter dat een winkel hier zelfs Texelse graskaas verkooptquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en fatsoenlijke kaas. We gaan dit weekend naar NL, en reizen met alleen handbagage heen, en ruimbagage terug. Ik gok dat we zon 2 kilo kaas meenemen, en flink wat pakken hagelslag en beschuit...
woon je in een Nederlandse enclave ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat een winkel hier zelfs Texelse graskaas verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |