Ik wil een beigequote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Mirjam het volgende:
ow ik dacght dat ze geheel doorzichtig waren. nu ben ik nieuwsdgierig
wat?quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Mirjam het volgende:
Mama is echt veel te eng, ik scheet 16 kleuren
gewoon op tijd vertrekken, voordat iedereen kaassie isquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik het minder leuk vind om geen alcohol te drinken op feestjes
wordfeud spelen in een hoekjequote:Op zondag 28 april 2013 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat gaat niet zomaar, ik moet de heren ook mee krijgen
is t zo erg? ik heb er nooit zo'n last vanquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik het minder leuk vind om geen alcohol te drinken op feestjes
Nouja, ik snap het wel, ik heb van augustus tot dezember geen druppel gedronken, en soms is het wel storend als iedereen echt dronken is en raar doet en jij zit daarquote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is t zo erg? ik heb er nooit zo'n last van
nee, je bent nooit moe?quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
hmm okay, nooit echt problemen mee gelukkig
was ook een grapjequote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat was nog op mir
ik ben elke dag moe en voel mij 80 dus k weet wel dat t dan kut is idd
quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat was nog op mir
ik ben elke dag moe en voel mij 80 dus k weet wel dat t dan kut is idd
trekken?quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was ook een grapje
Ik ga zo wel trekken.
ja, aan zn kraagquote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trekken?
bb in een hoekje op t feest?
Ja eerst ff filmen maar daarna alle tijd voor jouquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja eerst ff filmen maar daarna alle tijd voor jou
blijf je gewoon eten enzeu
was je laptop alweer vergeten sorrymaar neem de hele bende maar mee dan doe k het wle
KIES ES AAN! klinkt goed!quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moet morgen ff de planning bekijken hoor, I'll let you know
flaptop is helemaal gebackupt endezo, heel braaf en er schijnen recoverycd's gevonden te zijn?
ik weet alleen niet of ze van mijn vorige laptop zijn of van deze,l s. zegt van dezequote:Op zondag 28 april 2013 00:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KIES ES AAN! klinkt goed!
ja kijk maar! ik hoor t welik heb wel die donderdag een tentoonstelling en vrijdag lin bruiloft dus dan kan het iig niet!
quote:Op zondag 28 april 2013 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of ze van mijn vorige laptop zijn of van deze,l s. zegt van deze(die cd's)
het zijn kopietjes geloof ikquote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
er staat een merk en typenr op de cd
nagellak proof?quote:Op zondag 28 april 2013 01:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toffe tasjes voor in mijn tas besteld
was een geinig feestje met een aantal lucht en ruimtevaarttechniek Sheldons die ja... eh... apart waren.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trekken?
bb in een hoekje op t feest?
en dan nog onder invloed van alcohol ook?quote:Op zondag 28 april 2013 02:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
was een geinig feestje met een aantal lucht en ruimtevaarttechniek Sheldons die ja... eh... apart waren.
een kHOEquote:Op zondag 28 april 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden geen Hallon corgi ballon en geen Hallon llama ballon. Dus mama heeft een Hallon koe ballon
Lekkerquote:
Ik ga zo ff douchn, en dan lekker met m'n nagels aan de slag voor komende blogpostsquote:Op zondag 28 april 2013 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker
\Ik heb eht gevoel dat ik wat móet doenLastig die dagen. Zo maar ff in de stad wandelen denk ik
Nagels moet ik ook doen, en knippen, ze gaan scheurenquote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga zo ff douchn, en dan lekker met m'n nagels aan de slag voor komende blogposts. Stad is toch niet open hier, dat scheelt.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nagels moet ik ook doen, en knippen, ze gaan scheuren
dat zal ik na m'n loopje ff gaan doen
quote:“ Hey Swarte,
Ik zag dat je ook uit Leidschendam kwam. Ik ben een nette 27-jarige fitness-instructeur en docent Engels uit de regio. Ik zag je foto (leuk!) en heb een enigszins apart maar wel interessant verzoek: zou je het overwegen om tegen een vergoeding je voeten gemasseerd/gekust te hebben? Ben een sportieve jonge kerel die je graag zou willen laten ontspannen . Je voeten worden verwend en je krijgt er ook nog eens wat voor. Hoor graag van je ”
Honderd miljoen miljard euro graag!quote:
En dan eerst 2 weken mijn voeten niet wassenquote:
ermahgerd! en dan zeggen dat ik minstens 200 euro voor een half uur wilquote:
Geld verdienen jongequote:Op zondag 28 april 2013 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ermahgerd! en dan zeggen dat ik minstens 200 euro voor een half uur wil
Ja jonge gewoon 400 euro per uur! al die lakjes die je daar van kan kopen!quote:
Ermahgerd de mogelijkheden!quote:Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja jonge gewoon 400 euro per uur! al die lakjes die je daar van kan kopen!
wilde je gaan rolstoelbeachvolleyballen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Ik ben door de strandwacht van het strand gered
Beterschapquote:Op zondag 28 april 2013 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Niet gaan trainen vanavondVoel me keiberoerd en moe (en keelpijn; maar dat is ook al 2 weken aan de gang).
Ga zo maar extra vroeg naar bed. Geen zin om echt ziek te gaan worden
Overigens: Wat enen geweldigen jubileum hebben we gehad. Ik heb het huis gepoetst en cif is gaan voetballen en ligt nu op de bank te slapenMorantiek ten top
![]()
Ermahgerd klinkt ook al zo liefdevolquote:Op zondag 28 april 2013 19:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Net zo morantisch als hier komende vrijdag, eerst naar het ziekenhuis en daarna boodschappen doen
Ja ik mag weer op controle bij de gynquote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd klinkt ook al zo liefdevolOp controle naar ziekenhuis of... ?
Oeh hopen dat het allemaal nog steeds goed isquote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik mag weer op controle bij de gyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
SPEES!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mannenquote:Op zondag 28 april 2013 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zei net: "Wat een afschuwelijk lelijk tassen!"
Mannen
Prima als ik er niks mee moet doenquote:
Ja pcies dat iddquote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind t ook niet zo. Model wel, maar transparant plastic? Neh.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Niet echt prettig maar goed wat wil je
Blauw wel en had nog wel wat opgedroogd bloed maar niet heel erg meerquote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Niet meer rood/blauw en bloederig hopelijk?
Rubberquote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind t ook niet zo. Model wel, maar transparant plastic? Neh.
Bij die neon dingen zie je niet wat er in je tas zit :pquote:Op zondag 28 april 2013 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies dat iddIk heb veeellllll zooi in mijn tas
Ook al zou het 'wazig' zijn; dan nog vind ik het idee maar niks
Oeh klinkt nog steeds erg pijnlijkquote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blauw wel en had nog wel wat opgedroogd bloed maar niet heel erg meer
Oh als ik er niet aanzit dan is er niks mee hoor. Dan voel ik niksquote:Op zondag 28 april 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh klinkt nog steeds erg pijnlijkAlhoewel ik eik ook altijd denk dat het na 1 dag voorbij moet zijn met de pijn e.d.
Alhoewel dat het me niet tegen valtzit hier niet meer rood en tijdens spoelen kan ik em al 'zeer voorzichtig) wat heen en weer bewegen
![]()
Nog maar euh... hoeveel maand te gaan?gmrpfl
quote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh als ik er niet aanzit dan is er niks mee hoor. Dan voel ik niks
Maar liggen en aanraken is niet tof.
En hoezo bewegenlitha!
Verschrikkelijk is dat hequote:Op zondag 28 april 2013 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuuuuu, gisteren ben ik door iemand van de middelbare herkend, maar ik kan er niet opkomen hoe 'ie heet. De frustratie.
Hij staat ook niet in m'n jaarboek.quote:Op zondag 28 april 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat he
Ik had iemand die me toevoegde op fb.. Het is dat er bij stond dat ik er mee op de hogeschool zat; want ik had geen idee... Nu nog kan ik me hem maar vaag meer herinneren eikHij zou in mijn klas hebben gezeten en alles
![]()
Naja, z'n kop kwam me wel bekend voor, maar meestal blijft dat bij een "heb jij ook daar en daar gezeten??" en komen de namen later pas weer.quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb bij erg veel verschillende personen in de klas gezeten, herinner me er bijster weinig van
De meeste zou ik zo voorbij lopen iig
Met moeite.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
godsamme, hoe schrijf in je eentje een conclusie voor de zelfreflectie opdracht van een groep?
Omdat irritatie.quote:
whehehehe, arme jijquote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik op de vrijmarkt aan de andere kant van de stad ga staan
Ik ga heel veel kleren wegdoen, daar heb ik niet zo'n moeite mee. Daarnaast ook nog wat boeken en dvd's die al jaren in de kast staan. Maar ik ga niet naar het Vondelpark, maar naar Diemen. En daar is het altijd al vroeg druk. Ik moet dus echt heel vroeg wegquote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
whehehehe, arme jij
Serieus? Ik heb dat als kind weleens gedaan en wilde iedereen die mijn spullen wilde dood trappen...
En toen had ik heel veel verkocht uiteindelijk en moest ik het delen met mijn pauper nichtjes die alleen waardeloze rotzooi hadden neergelegd op die kleedjes
ah, tof! lekker verpatsen die handelquote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga heel veel kleren wegdoen, daar heb ik niet zo'n moeite mee. Daarnaast ook nog wat boeken en dvd's die al jaren in de kast staan. Maar ik ga niet naar het Vondelpark, maar naar Diemen. En daar is het altijd al vroeg druk. Ik moet dus echt heel vroeg weg.
Morgen heb ik gewoon college. Normaal werk ik op maandag niet maar ik val in de ochtend in voor mijn collega.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, tof! lekker verpatsen die handel
Daar zou ik ook niet zoveel moeite mee hebben nee, alternatief is toch weggooien en misschien levert dit nog wat op
ben je morgen wel vrij van studie/werk?
bedoelde je deze look met bjoetiechloss waar je het eerder over had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In Amsterdam zijn ze al dagen aan het feestenquote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer doen er mensen aan een pre queensnacht feest?!
quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
bedoelde je deze look met bjoetiechloss waar je het eerder over had?
Soort vernegerde Russische Amy Winehouse post mortemtransseksueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, das mooi, betaald krijgen en dan nog extra bijbeunen op de vrijmarktquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Morgen heb ik gewoon college. Normaal werk ik op maandag niet maar ik val in de ochtend in voor mijn collega.
Dinsdagochtend werk ik normaal, maar het bedrijf is dicht. Ik krijg wel gewoon uitbetaald. Colleges heb ik niet op dinsdag, maar deze zouden dan vervallen. Mijn collegezaal ligt pal achter de Dam, dat zou echt geen optie zijn.
En nu lekker al het spul verpatsen. Ik heb jarenlang kleding bewaard in de hoop dat ik het wel weer een keer zou passen. Nu heb ik er kritisch naar gekeken en spul wat ik echt niet meer ga dragen gaat voor een klein prijsje weg.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
bedoelde je deze look met bjoetiechloss waar je het eerder over had?
Soort vernegerde Russische Amy Winehouse post mortemJa dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooit van gehoord, wel van KoninginneNach op de avond ervoor, maar dat bestaat ook al niet meer...quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer doen er mensen aan een pre queensnacht feest?!
dan moet je de brug meppen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef Dwyn het volgende:
Hier in Arnhem is Beat The Bridge met Koninginnenacht. Super.
Er zullen er vast wel een paar bij zitten die met hun dronken/high hoofd proberen de brug te meppen.quote:
Ik ook. Heb ook echt geen behoefte om de stad in te gaan. Alles hutje mutje, duur, allemaal dronken mensen, mensen die weer menen 'lollig' tegen mij te moeten doen en mijn dag verpestenquote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, das mooi, betaald krijgen en dan nog extra bijbeunen op de vrijmarkt
hoop dat je bij elkaar lekker wat verdient
weer eens wat anders dan er tegenaan pissenquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel een paar bij zitten die met hun dronken/high hoofd proberen de brug te meppen.
Als ze er dan maar met hun hoofd tegenaan slaan, zijn we van hun domheid weer af.quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan er tegenaan pissen
vriendinnen whatsappen me net hoe laat we afspreken dinsdag.... uhhhh, ik ga helemaal niet mee? Gaan ze dus zuipen in de kroeg tot laat, ja, daaaag, geen zin in, dat deed ik tot een jaar of 6 geleden en daarna was ik er wel klaar meequote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook echt geen behoefte om de stad in te gaan. Alles hutje mutje, duur, allemaal dronken mensen, mensen die weer menen 'lollig' tegen mij te moeten doen en mijn dag verpesten.
want?quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga werken en daarna mezelf opsluiten met een wijntje en hopen dat het snel 1 mei is.
Omdat ik een hekel heb aan Koninginnedag.quote:
maak zo'n bordje met "NEEEEEE" erop die je omhoog kunt houden, met ergonomische handgreep zodat je relaxed kunt staanquote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan Koninginnedag.![]()
Want ondanks dat er over het hele station FEL oranje briefjes hangen met ALCOHOLVERBOD en er bovendien wordt omgeroepen dat er geen alcohol verkocht mag worden, ik dinsdag toch minimaal 100 keer de vraag zal krijgen waarom wij geen alcohol verkopen. Net zoals ieder ander jaar.
Ja, the facequote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
maak zo'n bordje met "NEEEEEE" erop die je omhoog kunt houden, met ergonomische handgreep zodat je relaxed kunt staan
en dan "The Face" trekken terwijl je dat bordje omhoog slingert
ander bordje maken met aan de ene kant "STERF!!!" en aan de andere kant "DODENHERDENKING, DUS WE GAAN DICHT NU!!!"quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet 4 mei ook werken en dan moet ik de deur sluiten iets voor achten zodat we twee minuten stilte kunnen houden. Ben benieuwd hoeveel discussies ik daarover ga krijgen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ander bordje maken met aan de ene kant "STERF!!!" en aan de andere kant "DODENHERDENKING, DUS WE GAAN DICHT NU!!!"
en dan eerst "STERF" laten zien en als ze dan boos worden zeggen " oeps, verkeerde kant laten zien, sorry"
TROLOLOLOLOLOLLLLLLLL
quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Mirjam het volgende:
KLB / Ikea kastje dat niet open kan... Ik zit echt heel hard te lolleren om dit topic
Mwehehehequote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Mirjam het volgende:
KLB / Ikea kastje dat niet open kan... Ik zit echt heel hard te lolleren om dit topic
ERMAHGERDDDD ZO SNEL AL WHAAAquote:
... howwwwquote:Op maandag 29 april 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb een ontsteking in mijn kleine schaamlip, what are this
geen idee, maar het is kut!!!quote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERDDDD ZO SNEL AL WHAAA![]()
![]()
![]()
[..]
... howwww
HOEquote:Op maandag 29 april 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb een ontsteking in mijn kleine schaamlip, what are this
Nee nog niets maar dat kan een week duren.quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BUBS!
heb je al iets gehoord van lakjes?
quote:Op maandag 29 april 2013 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd uitgeslapen![]()
En dan boven komen na een weekend bijna permanent bezig zijn en dan ontdekken dat Fred echt geen ene kut heeft uitgevoerd in huis. Enige wat hij heeft gedaan is de was in de machine stoppen en vervolgens erin laten zitten. O ja en meer bende maken
![]()
Mannen
*huilt*quote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee nog niets maar dat kan een week duren.
Ik zie het somber in, bij een gewoon pakket doen ze niet zoveel
Gaan ze dan ook poetsen?quote:
alleen de rommel die ze zelf maken. Je moet wel gewoon je eigen sokken in de was gooien. En tevens: neenquote:Op maandag 29 april 2013 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook poetsen?
In dat geval: ruilen?
zou ook vandaag moeten werken!quote:Op maandag 29 april 2013 09:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar alleen morgen geldig zo te zien.
Alles zelf in de was gegooid, Fred vriendelijk verzocht om dit weekend even 1 of 2 wassen te draaien. Dat heeft hij vrij letterlijk gedaan. Wasmachine aangezet en de was zit er nog in. Hij heeft niet eens de droge was die op het rek lag eraf gehaald.quote:Op maandag 29 april 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen de rommel die ze zelf maken. Je moet wel gewoon je eigen sokken in de was gooien. En tevens: neen
Pehehequote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles zelf in de was gegooid, Fred vriendelijk verzocht om dit weekend even 1 of 2 wassen te draaien. Dat heeft hij vrij letterlijk gedaan. Wasmachine aangezet en de was zit er nog in. Hij heeft niet eens de droge was die op het rek lag eraf gehaald.![]()
En z'n eigen zooi ligt overal nog.
Prima dat het een rommelmaker is, dat ben ik ook. Maar als hij werkt en ik ben vrij zorg ik ook dat het een beetje netjes is. Nu ben ik sinds vrijdag alleen zaterdag op zondagnacht thuis geweest en hij heeft echt helemaal niks gedaan.
Maar ik ga er wel even een subtiel gesprek met hem over aan
quote:de pellets met goodiebags kwamen aan
Jup moet je idd even tegen hem zeggen anders weet ie niet wat ie fout doetquote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles zelf in de was gegooid, Fred vriendelijk verzocht om dit weekend even 1 of 2 wassen te draaien. Dat heeft hij vrij letterlijk gedaan. Wasmachine aangezet en de was zit er nog in. Hij heeft niet eens de droge was die op het rek lag eraf gehaald.![]()
En z'n eigen zooi ligt overal nog.
Prima dat het een rommelmaker is, dat ben ik ook. Maar als hij werkt en ik ben vrij zorg ik ook dat het een beetje netjes is. Nu ben ik sinds vrijdag alleen zaterdag op zondagnacht thuis geweest en hij heeft echt helemaal niks gedaan.
Maar ik ga er wel even een subtiel gesprek met hem over aan
Neequote:Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het al te laat om Masja uit te lachen voor haar feest-look?
Ik had dus moeten zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup moet je idd even tegen hem zeggen anders weet ie niet wat ie fout doetBedenk altijd: Uit zichzelf gaat ie geen flikker doen
Wij vinden het logisch om wat op te ruimen als hij er niet is en wij vrij zijn. Een man totaal niet
Daar moet je letterlijk zeggen: Kun je de zwarte en de witte was doen; daarna beneden opruimen en de banken stofzuigen.
En dan gaat ie dat doet... Niet meer. Niet minder (gelukkig haalt cif wel altijd de was uit de wasmachine; dat snapt ie nog wel).
Vroeger was het ook standaard: Ik heb geen boxers meer..... *kijkt me aan*
Ik: * Dat is vervelend*
Hij: *Ja... euh.. en nu?*
Ik: *Moet ik een handleiding maken hoe de wasmachine werkt?*
Nee hij bedenkt níet dat ie dan even zelf de was kan doen (nu wel... maar dat duurde 2 jaar)
Beginnende samenwoon-frustraties![]()
Vooral die chinees bakjes. Ermahgerdquote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had dus moeten zeggen
"Wil je de was doen?
En hem dan uit de machine halen?
En de oude was even opvouwen?
En de nieuwe was even ophangen?
En de opgevouwen was in de kast doen?
En dan het proces van was doen nog een keer herhalen?
En de afwas even doen als er geen borden meer zijn?
En je lege bierflesjes even terug in de keuken zetten?
En de lege bakjes van de Chinees niet op de keukentafel laten staan maar even weggooien?
En de vuilniszak legen als hij vol is?
Nu ben ik ook wel een ramp met rommel laten staan hoor, maar het verschil is dat als ik vrij ben, ik het allemaal even aanpak.
De grote vraag is of ik dat nu ga doen, want ik moet ook nog in het oude huis aan de slag.. En ik vind het niet eerlijk als ik nu alles moet doen
Echt, ze is niet lelijk, ze kan er hartstikke mooi uitzien, maar had ze in dit geval wel een spiegel bij de hand? Het is toch werkelijk geen gezicht?quote:Op maandag 29 april 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind ze echt niet mooi bruin ook op de foto'sEn tjah... dat haar... tjah
![]()
Jurkje vond ik dan wel weer tof
Ja. Serieus jaquote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had dus moeten zeggen
"Wil je de was doen?
En de lege bakjes van de Chinees niet op de keukentafel laten staan maar even weggooien?
Nu ben ik ook wel een ramp met rommel laten staan hoor, maar het verschil is dat als ik vrij ben, ik het allemaal even aanpak.
De grote vraag is of ik dat nu ga doen, want ik moet ook nog in het oude huis aan de slag.. En ik vind het niet eerlijk als ik nu alles moet doen
jezus schaarquote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had dus moeten zeggen
"Wil je de was doen?
quote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die chinees bakjes. Ermahgerd
Ditquote:Op maandag 29 april 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het echt getroffen met mijn man. Die is vaak nog opruimeriger dan ik ben![]()
LUV YOU BB!
+1quote:Op maandag 29 april 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het echt getroffen met mijn man. Die is vaak nog opruimeriger dan ik ben![]()
LUV YOU BB!
Dat !quote:Op maandag 29 april 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Aan de andere kant, de beste man heeft veertig jaar alleen gewoond, het vergt voor hem ook wat aanpassing natuurlijk
whut?quote:Op maandag 29 april 2013 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus moet op straat leven ermahgerd
De mijne is wel meer van de poets. Die kan heel het huishouden doen in zijn uppiequote:Op maandag 29 april 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
oh lolzquote:Op maandag 29 april 2013 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huis verkocht en nog geen nieuw huis
dit!quote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een huis kopen is gelukkig nu makkelijker dan verkopen
ik wil net zeggen, dat zou geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klopt, maar je moet niet kopen om te kopen natuurlijk. Gelukkig kunnen ze ergens heen als ze niets hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jeuzesquote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
die prijs
http://www.asos.com/See-b(...)ort=-1&clr=Bluemulti
Wanneer moeten ze de sleutel overdragen?quote:Op maandag 29 april 2013 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet niet kopen om te kopen natuurlijk. Gelukkig kunnen ze ergens heen als ze niets hebben.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 april 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeuzes
http://www.asos.com/House(...)2c1944%2c1880%2c1873
En ook zo'n lillek McDonalds jaren tachtig wuppie beest er op ermahgerrrrd
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!quote:Op maandag 29 april 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeuzes
http://www.asos.com/House(...)2c1944%2c1880%2c1873
En ook zo'n lillek McDonalds jaren tachtig wuppie beest er op ermahgerrrrd
1e week van juli, dus tijd zat. Maar huis dat op nr 1 stond is net verkocht ermahgerdquote:Op maandag 29 april 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer moeten ze de sleutel overdragen?
Nah ze kunnen gewoon ergens heen, maar het is grappig dat ze dan 'homeless' zijnquote:Op maandag 29 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
en anders zat woningen in de verhuur voor tijdelijk
Big boobed ho dressquote:Op maandag 29 april 2013 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay daar gaan we weer .. sorry
Maar dit jurkje zal niet echt goed voor figuur zijn toch?
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2832158
Yepsquote:Op maandag 29 april 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als je op van die lelijke overpriced troep klikt krijg je ook steeds meer suggesties in die range
http://www.asos.com/Rag-B(...)2c1944%2c1880%2c1873
Nee dat zijn ze niet danquote:Op maandag 29 april 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nah ze kunnen gewoon ergens heen, maar het is grappig dat ze dan 'homeless' zijn
Jij kan alles dragen met jouw figuur. Behalve extreme decollete'squote:Op maandag 29 april 2013 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay daar gaan we weer .. sorry
Maar dit jurkje zal niet echt goed voor figuur zijn toch?
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2832158
Op da plaatje ja, dat model is ook een halfnegert.quote:Op maandag 29 april 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die tieten vallen er bijna uit man, en zo wit met een dikke tan
Ik had laatst zo'n strandjurk zo'n maxidress aan en dat was echt om te huilenquote:Op maandag 29 april 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij kan alles dragen met jouw figuur. Behalve extreme decollete's
Ik ben glow in the dark wit manquote:Op maandag 29 april 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die tieten vallen er bijna uit man, en zo wit met een dikke tan
Die dingen staan niemand. Vormeloze zakkenquote:Op maandag 29 april 2013 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n strandjurk zo'n maxidress aan en dat was echt om te huilen
Ja:'(quote:Op maandag 29 april 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die dingen staan niemand. Vormeloze zakken
quote:Op maandag 29 april 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb eigenlijk niks nodig
*wegklikt*
Ik vond laatst kleding die al paar jaar in de kast lag met prijskaartjes er nog aanquote:Op maandag 29 april 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet... Heb vandaag eindelijk mijn nieuwe trui aan die ik 2 maand geleden bij wehkamp heb gekocht![]()
Kwam ik achter toen ik afgelopen weekend mijn kast aan het opruimen was en deze nog steeds met prijskaartje in de kast lag
quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond laatst kleding die al paar jaar in de kast lag met prijskaartjes er nog aan!
Voor 5 euro misschien/quote:Op maandag 29 april 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
deze voor naar t strand
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2927930
Toen ook amar besloten dat als k het al zo lang niet gedragen heb t wss ook nooit zal doen en de zooi verkochtquote:
Aan jouw jurk zat het prijskaartje ook nogquote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond laatst kleding die al paar jaar in de kast lag met prijskaartjes er nog aan!
IK HOOR JE NIETquote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan jouw jurk zat het prijskaartje ook nog
Pic van jou in sjaans jurkjequote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan jouw jurk zat het prijskaartje ook nog
quote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme, stuur ik een subtiel smsje aan Fred dat het leuk was geweest als hij iets van z'n teringzooi hier had opgeruimd, hoor ik z'n telefoon blieben op de bank
Pic van voor het douchen !quote:Op maandag 29 april 2013 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga straks als ik gedoucht heb even kijken of ik een pic kan maken
Jonge, als ik nu een pic laat zien kan je me via de computer ruiken denk ikquote:
quote:Iedereen gedraagde zich heel open en vriendelijk naar elkaar,
We kunnen een hoop mekkeren op Masja om haar maniertjes en de styliste met een blindengeleidehond die ze dit feest blijkbaar had...quote:Op maandag 29 april 2013 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij aan het lezen bent. Tel de ik's
Oh naja het viel mij op hoe ze steeds zei 'ik ging opbouwen, ik ik ik' terwijl er zeker weten velen mensen mee hebben geholpenquote:Op maandag 29 april 2013 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kunnen een hoop mekkeren op Masja om haar maniertjes en de styliste met een blindengeleidehond die ze dit feest blijkbaar had...
Maar eerlijk, de taalfouten die zij maakt terwijl ze al jaren schrijft voor haar beroep.. Ze zou zich kapot moeten schamen
quote:Op maandag 29 april 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
aarrrghhh gofferrrrr pijnnnnn whaaaaa
Telefoon opnemen zonder nadenken. BAM keihard tegen mijn piercing![]()
![]()
*noteert: Andere oor gebruiken komende paar weken*
quote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme, stuur ik een subtiel smsje aan Fred dat het leuk was geweest als hij iets van z'n teringzooi hier had opgeruimd, hoor ik z'n telefoon blieben op de bank
HOE veel bruiloftenquote:Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja hij is leuk
Ik ga hem waarschijnlijk woensdag naar een bruiloft aan doen![]()
Wel met iets eronder, anders velen boobies
Heb zelf het bericht maar gewist, denk dat het niet zoveel kracht meer heeft als ik er zelf naast zit als hij het leestquote:
Mongolquote:Op maandag 29 april 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
dat had ik ook 1 dag na t zettenquote:Op maandag 29 april 2013 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik heb er vooralsnog maar EINZ!quote:Op maandag 29 april 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE veel bruiloften
Ik zie op Facebook de eerste wedding kiekjes ook al verschijnen van mensen
Het seizoen is geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Echt zo vaak dat ik denk: Oeh.. jeuk aan oor.... NOOOOEEZZ KUT HOEREN ARGH WHYYYYYquote:Op maandag 29 april 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat had ik ook 1 dag na t zettenPIJN!!
Juuuup!quote:Op maandag 29 april 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE veel bruiloften
Ik zie op Facebook de eerste wedding kiekjes ook al verschijnen van mensen
Het seizoen is geopend
quote:Op maandag 29 april 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb woensdag en vrijdag een bruiloft.
Maar die van vrijdag stelt niet zoveel voor hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb woensdag en vrijdag een bruiloft.
Maar die van vrijdag stelt niet zoveel voor hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT DOE JE AAHAAANNN
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat weet ik serieus nog nietquote:
Whut?quote:Op maandag 29 april 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt zo vaak dat ik denk: Oeh.. jeuk aan oor.... NOOOOEEZZ KUT HOEREN ARGH WHYYYYY
[..]
Juuuup!Nicht van cif trouwt overigens ook 31 mei
Maar daar waren wij toch niet voor uitgenodigd
cif's ouders wel
Maar het valt idd op dat we begonnen zijn
En ik keek afgelopen weekend naar jurkje die ik zou aandoen voor lin... 2 grote gele vlekken waar de kapstok zitWat
Moet vanavond nog even kijken of het weg is.. gmrpfl
Dressed!quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus nog niet![]()
Zat te denken aan m'n Lindy Bob jurk. Die die Skjoe ook heeft (2 keer).
Maar ik heb nooit bruiloften, dus weet niet of ik dan over- of juist underdressed ben
Ermagerd dan heb ik eindelijk een gelegenheid om hem aan te trekkenquote:Op maandag 29 april 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dressed!
Ik ga ook in die stijl.
Trust me on this one, ik weet zeker dat die jurk perfect in de avond past
Geen K2?quote:Op maandag 29 april 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
*schrapt turquoise Lindy Bop jurk van mogelijke outfits*
Ja maar ik beslis altijd pas op het moment supremequote:Op maandag 29 april 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen K2?![]()
Maar jij had toch al een outfit samengesteld?
Ik denk gelijk ERMAGERD JAquote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik beslis altijd pas op het moment supreme
Wil je een turquoise haarroos?
Jaaa die aanquote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus nog niet![]()
Zat te denken aan m'n Lindy Bob jurk. Die die Skjoe ook heeft (2 keer).
Maar ik heb nooit bruiloften, dus weet niet of ik dan over- of juist underdressed ben
Peheheh ja echt welquote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whut?
Het buurmeisje van L. trouwt ook op 31 mei, zaterdag nog hele avond mee staan buurtenPopulairrr dagje
Tettenquote:Op maandag 29 april 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat de vlekken er uit gaan, dan ben ik namelijk niet de enige in een extreme tietenoutfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |