Ik wil een beigequote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Mirjam het volgende:
ow ik dacght dat ze geheel doorzichtig waren. nu ben ik nieuwsdgierig
wat?quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Mirjam het volgende:
Mama is echt veel te eng, ik scheet 16 kleuren
gewoon op tijd vertrekken, voordat iedereen kaassie isquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik het minder leuk vind om geen alcohol te drinken op feestjes
wordfeud spelen in een hoekjequote:Op zondag 28 april 2013 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat gaat niet zomaar, ik moet de heren ook mee krijgen
is t zo erg? ik heb er nooit zo'n last vanquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik het minder leuk vind om geen alcohol te drinken op feestjes
Nouja, ik snap het wel, ik heb van augustus tot dezember geen druppel gedronken, en soms is het wel storend als iedereen echt dronken is en raar doet en jij zit daarquote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is t zo erg? ik heb er nooit zo'n last van
nee, je bent nooit moe?quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
hmm okay, nooit echt problemen mee gelukkig
was ook een grapjequote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat was nog op mir
ik ben elke dag moe en voel mij 80 dus k weet wel dat t dan kut is idd
quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat was nog op mir
ik ben elke dag moe en voel mij 80 dus k weet wel dat t dan kut is idd
trekken?quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was ook een grapje
Ik ga zo wel trekken.
ja, aan zn kraagquote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trekken?
bb in een hoekje op t feest?
Ja eerst ff filmen maar daarna alle tijd voor jouquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja eerst ff filmen maar daarna alle tijd voor jou
blijf je gewoon eten enzeu
was je laptop alweer vergeten sorrymaar neem de hele bende maar mee dan doe k het wle
KIES ES AAN! klinkt goed!quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moet morgen ff de planning bekijken hoor, I'll let you know
flaptop is helemaal gebackupt endezo, heel braaf en er schijnen recoverycd's gevonden te zijn?
ik weet alleen niet of ze van mijn vorige laptop zijn of van deze,l s. zegt van dezequote:Op zondag 28 april 2013 00:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KIES ES AAN! klinkt goed!
ja kijk maar! ik hoor t welik heb wel die donderdag een tentoonstelling en vrijdag lin bruiloft dus dan kan het iig niet!
quote:Op zondag 28 april 2013 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of ze van mijn vorige laptop zijn of van deze,l s. zegt van deze(die cd's)
het zijn kopietjes geloof ikquote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
er staat een merk en typenr op de cd
nagellak proof?quote:Op zondag 28 april 2013 01:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toffe tasjes voor in mijn tas besteld
was een geinig feestje met een aantal lucht en ruimtevaarttechniek Sheldons die ja... eh... apart waren.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trekken?
bb in een hoekje op t feest?
en dan nog onder invloed van alcohol ook?quote:Op zondag 28 april 2013 02:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
was een geinig feestje met een aantal lucht en ruimtevaarttechniek Sheldons die ja... eh... apart waren.
een kHOEquote:Op zondag 28 april 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden geen Hallon corgi ballon en geen Hallon llama ballon. Dus mama heeft een Hallon koe ballon
Lekkerquote:
Ik ga zo ff douchn, en dan lekker met m'n nagels aan de slag voor komende blogpostsquote:Op zondag 28 april 2013 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker
\Ik heb eht gevoel dat ik wat móet doenLastig die dagen. Zo maar ff in de stad wandelen denk ik
Nagels moet ik ook doen, en knippen, ze gaan scheurenquote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga zo ff douchn, en dan lekker met m'n nagels aan de slag voor komende blogposts. Stad is toch niet open hier, dat scheelt.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nagels moet ik ook doen, en knippen, ze gaan scheuren
dat zal ik na m'n loopje ff gaan doen
quote:“ Hey Swarte,
Ik zag dat je ook uit Leidschendam kwam. Ik ben een nette 27-jarige fitness-instructeur en docent Engels uit de regio. Ik zag je foto (leuk!) en heb een enigszins apart maar wel interessant verzoek: zou je het overwegen om tegen een vergoeding je voeten gemasseerd/gekust te hebben? Ben een sportieve jonge kerel die je graag zou willen laten ontspannen . Je voeten worden verwend en je krijgt er ook nog eens wat voor. Hoor graag van je ”
Honderd miljoen miljard euro graag!quote:
En dan eerst 2 weken mijn voeten niet wassenquote:
ermahgerd! en dan zeggen dat ik minstens 200 euro voor een half uur wilquote:
Geld verdienen jongequote:Op zondag 28 april 2013 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ermahgerd! en dan zeggen dat ik minstens 200 euro voor een half uur wil
Ja jonge gewoon 400 euro per uur! al die lakjes die je daar van kan kopen!quote:
Ermahgerd de mogelijkheden!quote:Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja jonge gewoon 400 euro per uur! al die lakjes die je daar van kan kopen!
wilde je gaan rolstoelbeachvolleyballen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Ik ben door de strandwacht van het strand gered
Beterschapquote:Op zondag 28 april 2013 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Niet gaan trainen vanavondVoel me keiberoerd en moe (en keelpijn; maar dat is ook al 2 weken aan de gang).
Ga zo maar extra vroeg naar bed. Geen zin om echt ziek te gaan worden
Overigens: Wat enen geweldigen jubileum hebben we gehad. Ik heb het huis gepoetst en cif is gaan voetballen en ligt nu op de bank te slapenMorantiek ten top
![]()
Ermahgerd klinkt ook al zo liefdevolquote:Op zondag 28 april 2013 19:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Net zo morantisch als hier komende vrijdag, eerst naar het ziekenhuis en daarna boodschappen doen
Ja ik mag weer op controle bij de gynquote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd klinkt ook al zo liefdevolOp controle naar ziekenhuis of... ?
Oeh hopen dat het allemaal nog steeds goed isquote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ik mag weer op controle bij de gyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
SPEES!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mannenquote:Op zondag 28 april 2013 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zei net: "Wat een afschuwelijk lelijk tassen!"
Mannen
Prima als ik er niks mee moet doenquote:
Ja pcies dat iddquote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind t ook niet zo. Model wel, maar transparant plastic? Neh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |