PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
kut kutsukkelquote:
konkoquote:
Ligt België echt zo ver van Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef quer het volgende:
[..]
Ligt België echt zo ver van Nederland?
lang geleden dan? nog bij fut 12 ofzo?quote:
op java eiland?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Wie gaat er nog meer naar de gekke party van slam ?
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Wie gaat er nog meer naar de gekke party van slam ?
ik ging vorig jaar was wel chilling maar het was al vol om 11 uur toen logisch als afrojack calvin harris enzo er warenquote:
Dit jaar komt 50 centquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef quer het volgende:
[..]
ik ging vorig jaar was wel chilling maar het was al vol om 11 uur toen logisch als afrojack calvin harris enzo er waren
heb niks met hem te makenquote:
Ik ben ook schuldig aan het bouwen van een kutteam.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team had ik gisteren gekocht maar wat speelt dat kut zeg![]()
kut = goed?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team had ik gisteren gekocht maar wat speelt dat kut zeg![]()
Nee het speelt kudt.quote:
Met Ben Arfa kan je niet verkeerd gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had MOTM Moses op RM, maar die is konkoslecht dus daar komt Ben Barfa.
die sandro lijkt op een baviaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Moses vind ik wel lekker spelen hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt echt nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef quer het volgende:
[..]
heb niks met hem te maken, maar ik raad je aan om daar al om 10 uur te zijn als je van plan bent te gaan. ik ga waarschijnlijk weer lekker lopen met de "crew" rond kalverstraat
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
Nei is echt de beste RB waarmee ik heb gespeeld
triple overtimequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef vandermar het volgende:
Marathon partij tussen de nets en de bulls
Ik schakel net in. Zo even de 2e helft van de Clippersquote:
Dani Alves heeft H/L workrates..niet gek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staan![]()
Een maand of 5 geleden zag ik dat bijna iedereen hier met 3-5-2 speelde en sindsdien kan ik niet meer zonder die formatie
Ik speel alleen met 433 nuquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staan![]()
Een maand of 5 geleden zag ik dat bijna iedereen hier met 3-5-2 speelde en sindsdien kan ik niet meer zonder die formatie
Soort van.. tijdens de weekenden want ouders gescheiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij komt echt niet
Mijn zus gaat ook A'dam of woon jij daar ??
Mijn vader moet daar ook even gaan wonenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:57 schreef quer het volgende:
[..]
Soort van.. tijdens de weekenden want ouders gescheiden.
wel daar op basisschool gezeten en twee jaartjes middelbare school
Mwah, ik mis toch wel de nummer 10 met die formatie hoor. Bij mij gaat bijna alles door het midden.quote:
^ ^quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mwah, ik mis toch wel de nummer 10 met die formatie hoor. Bij mij gaat bijna alles door het midden.
Ik vind het sowieso niet fijn om met backs te spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dani Alves heeft H/L workrates..niet gek.
Hier zeker niet..echt veruit de meest onvoorspelbare formatie voor de tegenstander imo. Je kan de ruimte precies openleggen waar je wil.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mwah, ik mis toch wel de nummer 10 met die formatie hoor. Bij mij gaat bijna alles door het midden.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ONE DIRECTIONquote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef quer het volgende:
hoe heet dat gay groepje van kleine jongens net als bieber maar dan in een groep
Feyenoord.quote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef quer het volgende:
hoe heet dat gay groepje van kleine jongens net als bieber maar dan in een groep
Goede med/med back uitzoeken dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet fijn om met backs te spelen.
Alves, Walker, Alba, Filipe, Rafael, Abate.. Stuk voor stuk -->
Bedanktquote:
One Direction?quote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef quer het volgende:
3-5-2 gebruikenquote:
Ali B en Yes R?quote:Op zondag 28 april 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Die Nederlandse wannabe One Direction is pas kansloos
Oh gelukkig want dit is best goedquote:
Het was bij mij óf een lange pass van achteruit op de spitsen óf een afstandsschot van een van m'n CAM's en afstandsschoten gaan er bij mij sowieso niet vaak in. Ik vond het wel een aardige formatie, maar zo lekker als 3-5-2? Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier zeker niet..echt veruit de meest onvoorspelbare formatie voor de tegenstander imo. Je kan de ruimte precies openleggen waar je wil.
Heb ook genoeg teams in 3-5-2, maar 4-2-2-2 is een veel leukere formatie imo. 3-5-2 vs 3-5-2 wordt ook standaard schaken, zeker omdat 4 vd 5 3-5-2 gebruikers tegenwoordig wel defensive of ultra defensive speelt.quote:
Ik vind het niet overhyped. Als je snelle verdedigers hebt mis je de backs totaal nietquote:
Johquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het niet overhyped. Als je snelle verdedigers hebt mis je de backs totaal niet
OneRepublic is wel even wat anders dan One Direction zeg.quote:
ja maar zekerheidquote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
OneRepublic is wel even wat anders dan One Direction zeg.
Ohja want pace mag niet hier SORRY SORRY, EGT SORRYquote:
Ik speel echt nooit defensief. Defensief spelen gaat bij mij vrijwel altijd fout. Ik moet gewoon lekker druk blijven zetten en op zoek gaan naar de goal.quote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ook genoeg teams in 3-5-2, maar 4-2-2-2 is een veel leukere formatie imo. 3-5-2 vs 3-5-2 wordt ook standaard schaken, zeker omdat 4 vd 5 3-5-2 gebruikers tegenwoordig wel defensive of ultra defensive speelt.
pace mag, 5atb nietquote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohja want pace mag niet hier SORRY SORRY, EGT SORRY
Mijn snelste verdediger is 79 pacequote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, van die mannetjes van 12..waren een tijdje terug bij DWDD met allemaal hysterische basisschoolmeisjes.quote:
Neequote:
Pace is gewoon de grote vijand van de mensen die niet kunnen verdedigen. Die hebben hun controls ook vaak op auto/auto/auto staan. =>quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind de snelheid alleen belangrijk in de defensie, want divisie 1quote:
Ik heb liever pace abusers tegen mij dan mensen die konko irritant kappen en draaien.quote:Op zondag 28 april 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pace is gewoon de grote vijand van de mensen die niet kunnen verdedigen. Die hebben hun controls ook vaak op auto/auto/auto staan. =>
emmaquote:
Ik heb liever mensen die sportief spelen en niet bij een voorsprong er alles aan doen om tijd te rekken. Daar heeft FIFA namelijk een héél zwak punt. De bal afpakken duurt qua in-game minuten gewoon veel te lang. Dat je 3x kan pauzeren en allebei moet drukken om een replay te skippen slaat natuurlijk ook als een tang op een varken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever pace abusers tegen mij dan mensen die konko irritant kappen en draaien.
100% mee eens.quote:Op zondag 28 april 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die sportief spelen en niet bij een voorsprong er alles aan doen om tijd te rekken. Daar heeft FIFA namelijk een héél zwak punt. De bal afpakken duurt qua in-game minuten gewoon veel te lang. Dat je 3x kan pauzeren en allebei moet drukken om een replay te skippen slaat natuurlijk ook als een tang op een varken.
Bazig jaquote:
Echt hequote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever pace abusers tegen mij dan mensen die konko irritant kappen en draaien.
slidings spammenquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he![]()
Bij die mensen die alleen maar kappen, draaien, tikkie terug en dus op balbezit spelen word ik ongeduldig.
Dan ga ik echt met iedereen druk zetten en gaat het gegarandeerd fout
?quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://blackmuriel.tumblr.com/post/40716946269/rip-timmy
Nee, het is geen screamer want daar heb ik zelf ook een hekel aan
ik zat het net te kijkenquote:
En daar doen ze het ook om. Kutvolk. Dan doe mij maar een pace abusertje.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he![]()
Bij die mensen die alleen maar kappen, draaien, tikkie terug en dus op balbezit spelen word ik ongeduldig.
Dat heb ik ook. Ik wil gewoon een spelletje spelen, even vertier hebben ipv het zweet van je voorhoofd te moeten deppen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Zhano het volgende:
Ik kocht een Haidara met 99 contracten voor 600c. Dat was fantastisch.
FF loner fissa gooien in de woonkamer latersquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Zhano het volgende:
Ik kocht een Haidara met 99 contracten voor 600c. Dat was fantastisch.
Cassisquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef quer het volgende:
DS2 IS EEN BONTKRAAGJE BEWIJS :
[ afbeelding ]
Ik heb ook een kapuchon op jwzquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef quer het volgende:
DS2 IS EEN BONTKRAAGJE BEWIJS :
[ afbeelding ]
Je 1equote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kapuchon op jwz
Waarom zoek jij 1 van mijn allereerste posts op FOK! op eigenlijk?
Ja, 3 jaar geleden dus wel.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef quer het volgende:
[..]
Je 1e, en uit nieuwsgierigheid of je ook buiten de fut sc post
Terwijl je 3-0 achterstaat in de laatste minuten van de wedstrijdquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
Jow Lind. volgens mij is je Mouyokolo verkocht!
Ja, absurd.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Terwijl je 3-0 achterstaat in de laatste minuten van de wedstrijd
quote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
El Arabi 86 dribbling niet dus. Waardeloze aannames en als je met hem wil draaien duurt het eeuwen.
Neuh, nodig voor een teampje wat ik nu on-the-fly aan het bouwen ben. Rest kostte allemaal 2.9k, en toen zag ik dezequote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom? Heb jij hem gefixed?Waarom is hij zoveel waard?
Mooie aanvalquote:
Ik had hem vanavond voor 400c.quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, nodig voor een teampje wat ik nu on-the-fly aan het bouwen ben. Rest kostte allemaal 2.9k, en toen zag ik deze
Wellicht vanwege de formatie. Had hij maar 64 overall ipv 65quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had hem vanavond voor 400c.Ik begreep al niet waarom hij zo duur was.
Wat voor team maak je?
I fucked up. Die Mouyokolo kreeg ik niet op 9 chem en nu heb ik nog maar 1,5k en ik moet eigenlijk Mandanda hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had hem vanavond voor 400c.Ik begreep al niet waarom hij zo duur was.
Wat voor team maak je?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
I fucked up. Die Mouyokolo kreeg ik niet op 9 chem en nu heb ik nog maar 1,5k en ik moet eigenlijk Mandanda hebben
Jammer dat het 's middags is, die donkere ArenA vorig jaarquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat het 's middags is, die donkere ArenA vorig jaar![]()
Niemand geeft een neuk.quote:
Alles gaat fout..het is al om half 1quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat het 's middags is, die donkere ArenA vorig jaar![]()
quote:
quote:
Zelfs ik ga niet naar het ajax forum terwijl jij wel naar het Feyenoord forum gaatquote:
En generaties na die van jou gaan het niet eens meer meemaken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
Ik was 7 toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd en 10 toen ze de Uefa cup wonnen
En alleen voor 1 topic en veel reacties waardoor ik goed zal slapenquote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfs ik ga niet naar het ajax forum terwijl jij wel naar het Feyenoord forum gaat
quote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En generaties na die van jou gaan het niet eens meer meemaken.
Auwquote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En generaties na die van jou gaan het niet eens meer meemaken.
kutpuush heeft weer issuesquote:
Random?quote:
Je kan toch gewoon elke random Franse CB? Waarom pak je dan zo'n matige?quote:Op zondag 28 april 2013 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, Traore en van daaruit iets gebouwd
De meeste gewonden kwamen uit Boston zelf. Boston mensen zijn Red Sox fans en hebben standaard wel zo'n shirt of cap in de kast liggen. Niets vreemds aan toch..Of ken je de Boston Red Sox niet?quote:Op zondag 28 april 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een kledingmerk of gewoon troll ?
Dat postte ik hier ook al ja..vind dat toffer dan wit eigenlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vond die rode sokken trouwens best tof
Het was ook maar een flauw grapje.quote:Op zondag 28 april 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste gewonden kwamen uit Boston zelf. Boston mensen zijn Red Sox fans en hebben standaard wel zo'n shirt of cap in de kast liggen. Niets vreemds aan toch..Of ken je de Boston Red Sox niet?
Met de onwetendheid in dit topic durf ik nergens meer vanuit te gaanquote:Op zondag 28 april 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het was ook maar een flauw grapje.
SORRY hoor
Ja het zag er wat agresiever/feller uit ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat postte ik hier ook al ja..vind dat toffer dan wit eigenlijk.
Divisie 3, wat doe je daar danquote:
aidsquote:Op zondag 28 april 2013 01:52 schreef dion_v_k het volgende:
Jean-Claude van Damme, mijn jeugdheld.. Watzkeburt met jou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:
Ik heb niet 1 van deze spelers gehad dus heb geen ideequote:Op zondag 28 april 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
Zou dit werken?
[ afbeelding ]
Gaat vooral om de CAM's eigenlijk..rest heb ik al ervaring mee, behalve Murphy. Iemand hier ooit Bannan op wide CAM gehad?
Vraag me alleen af of 2 linkspoten met 2 star weak foot überhaupt gaat werken voor me
Haha kleuterquote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
Ik was 14 toen ajax voor het laatst kampioen werd.
Wat een teringserie. Enkel oog en oorverkoudheid. Speciaal gemaakt voor downies.quote:
Omg een spoilerquote:
Khal drogo gaat doodquote:
Die overleeft hetquote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef vandermar het volgende:
Is dat kind ook dood van ep1 die van die toren geduwd wordt? Kan ik ep2 alvast skippen
Dan kijk ik tochquote:
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door jepperdeprep op 28-04-2013 02:53:35 ]
quote:Op zondag 28 april 2013 02:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Niet.ik vertelde maar bullshit maar thnx voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was je pik
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Wat een baasquote:
[..]
Niet.GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was geslaagd, kusje gedaan, maar ze keek wel raar op toen mijn telefoon overging want ik heb teleromeo als ringtone. Gaan voor een 2e rondequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 03:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was geslaagd, kusje gedaan, maar ze keek wel raar op toen mijn telefoon overging want ik heb teleromeo als ringtone. Gaan voor een 2e ronde
Baasquote:Op zondag 28 april 2013 03:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was geslaagd, kusje gedaan, maar ze keek wel raar op toen mijn telefoon overging want ik heb teleromeo als ringtone. Gaan voor een 2e ronde
Haha, goede testquote:Op zondag 28 april 2013 03:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik gaf haar spotify om in de auto muziek aan te zetten, en ze koos black van Peal Jam
Echt een kutfilm vond ik het..ik had er best wat van verwachtquote:Op zondag 28 april 2013 03:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, goede test
Tevens Hugh Jackman met ballen aan zijn kin
Zelf dat stuk was kut.quote:Op zondag 28 april 2013 04:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lip
Verder wel een rukfilm idd. Ff het stuk met die chick van Superbad kijken en dan stop ik m
Ja mja, als je ene kut film kijkt he en het stuk is kut dan is het enige wat er overblijt ook kut. Dus dan krijg je ook een kut.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 04:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mja, als je ene kut film kijkt he en het stuk is kut dan is het enige wat er overblijt ook kut. Dus dan krijg je ook een kut.
Nope, afgelopen nacht 6 uur overgewerktquote:Op zondag 28 april 2013 04:20 schreef Toefjes het volgende:
jullie nog geen slaap? ik nog steeds in housewarming feest
ik ook verziekt bioritme straks. Over 24 uur moet ik eigenlijk alweer opstaan om te werkenquote:Op zondag 28 april 2013 04:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, afgelopen nacht 6 uur overgewerktDus van 7-15 geslapen en nu klaarwakker
Ik mag over 14 uur weer aantredenquote:Op zondag 28 april 2013 04:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook verziekt bioritme straks. Over 24 uur moet ik eigenlijk alweer opstaan om te werken
Geen IF Gilissenquote:Op zondag 28 april 2013 10:12 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Als EA lief is dan kan dit een geniaal TOTW worden
STR - Moestafa El Kabir - (BK Häcken) - Brace
STR: Lukaku (West Brom) - 1 goal 2 assists
STR: Altidore (AZ) - 2 goals, 1 fantastic assist and MoTM
CF - Templeton - Rangers - 2 Goals, 2 assists in a 4-2 away victory
STR: Erik Huseklepp - SK Brann - 2 goals
En Lensie zou ook nog best wel kunnen, al staat die nog niet bij de suggestions.
Please Lukakuquote:Op zondag 28 april 2013 10:12 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Als EA lief is dan kan dit een geniaal TOTW worden
STR - Moestafa El Kabir - (BK Häcken) - Brace
STR: Lukaku (West Brom) - 1 goal 2 assists
STR: Altidore (AZ) - 2 goals, 1 fantastic assist and MoTM
CF - Templeton - Rangers - 2 Goals, 2 assists in a 4-2 away victory
STR: Erik Huseklepp - SK Brann - 2 goals
En Lensie zou ook nog best wel kunnen, al staat die nog niet bij de suggestions.
Maak op je site een gedeelte waar mensen coins kunnen kopen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 april 2013 11:25 schreef el-blanchito het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa gisteren kampioen geworden in de eerste klasse
Geweldig dag gehad gisteren, maar nu alleen zo brak als een malle.
Dat hangt van je eigen voorkeur af. 433 geeft je meer ruimte en 4321 is beter voor hoge steekballetjes.quote:Op zondag 28 april 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nieuwe skill squad in 4321 of 433 doen ?
insta-fuckquote:Op zondag 28 april 2013 03:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik gaf haar spotify om in de auto muziek aan te zetten, en ze koos black van Peal Jam
4321 kun je ook beter (snel) mee combineren, omdat je voorhoede lekker dicht op elkaar staat. 433 vind ik toch een beetje over de flanken en voorgeven.quote:Op zondag 28 april 2013 12:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO'en
[..]
Dat hangt van je eigen voorkeur af. 433 geeft je meer ruimte en 4321 is beter voor hoge steekballetjes.
Weer begonnen met handelen ?quote:Op zondag 28 april 2013 12:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO'en
[..]
Dat hangt van je eigen voorkeur af. 433 geeft je meer ruimte en 4321 is beter voor hoge steekballetjes.
Hoeveel coins heb je ?quote:Op zondag 28 april 2013 12:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja ik heb toch net wat meer geld nodig om Zlatan en Ronaldo te kunnen bekostigen.
1,5 miljoen nu. Ik heb nog 500k nodigquote:Op zondag 28 april 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je ?
Ik heb geld nodig voor nieuwe pc dus misschien begin ik ook wel weer.
Ik heb nog maar 700k ofzo.quote:Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
1,5 miljoen nu. Ik heb nog 500k nodig
lol die is van 2009quote:Op zondag 28 april 2013 12:14 schreef quer het volgende:
Fuszy is neger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zoek toch der onthullingen gaat door nadat we er achter zijn gekomen dat DS2 een bontkraagje is
6-3 6-3quote:Op zondag 28 april 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Wat gaat het worden vandaag Fus?
Luister overigens ook naar Kid Cudi, Macklemore, af en toe Lil Wayne, Kendrick Lamar, Childish Gambino, Kanye West, Jay-Z en vast nog meerquote:Op zondag 28 april 2013 12:14 schreef quer het volgende:
Fuszy is neger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zoek toch der onthullingen gaat door nadat we er achter zijn gekomen dat DS2 een bontkraagje is
met augurken? dubbeldekker? Neger brood?quote:
kaasquote:Op zondag 28 april 2013 12:45 schreef quer het volgende:
[..]
met augurken? dubbeldekker? Neger brood?
quote:
Start hij in de spits ja? Niet Voorhoofd of Walcott? Alles is mogelijk bij Wenger. Misschien Wilshere maar eens proberenquote:
Hoelaat is de wedstrijd? Arsenal moet echt winnen willen ze Champions league en 30 miljoen..quote:
Het is nog niet bekend maar las er wat geruchten overquote:Op zondag 28 april 2013 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Start hij in de spits ja? Niet Voorhoofd of Walcott? Alles is mogelijk bij Wenger. Misschien Wilshere maar eens proberen
17.00 en ze hoeven niet per se te winnen, al zou het wel goed uitkomen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:54 schreef quer het volgende:
[..]
Hoelaat is de wedstrijd? Arsenal moet echt winnen willen ze Champions league en 30 miljoen..
Het is logischer dan Gerv of Walcott ja, al was Walcott een paar maanden geleden wel even in topvorm als spits. Denk dat je de kracht van Giroud vandaag wel gaat missen..quote:Op zondag 28 april 2013 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend maar las er wat geruchten over
Bij Köln was het ook een spits dus waarom niet. Walcott op rechts en op links zal dan wel Cazorla staan, maar we zien het wel
Ben wel benieuwd of Man U met het A-team gaat spelen, ze zijn toch al kampioen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is logischer dan Gerv of Walcott ja, al was Walcott een paar maanden geleden wel even in topvorm als spits. Denk dat je de kracht van Giroud vandaag wel gaat missen..
Die spelen voor de rest nergens meer voor dus die komen met de sterkste 11 lijkt mequote:Op zondag 28 april 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Man U met het A-team gaat spelen, ze zijn toch al kampioen.
Ik ben benieuwd of ze RVP mee laten doen in deze wedstrijd. Ik hoop dat Powell meedoetquote:Op zondag 28 april 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Man U met het A-team gaat spelen, ze zijn toch al kampioen.
Dan kan je ook wat jonge spelers de kans geven...quote:Op zondag 28 april 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spelen voor de rest nergens meer voor dus die komen met de sterkste 11 lijkt me
niet tegen arsenal..quote:Op zondag 28 april 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kan je ook wat jonge spelers de kans geven...
Denk dat Fergie dat niet gaat doenquote:Op zondag 28 april 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kan je ook wat jonge spelers de kans geven...
wat denk jezelf..quote:Op zondag 28 april 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of hij uitgejouwd gaat worden of worden toegejuicht.
Het kan beide. 50/50 niet zo bijdehand gaan doen snotneus.quote:
Ik denk dat ze bananen gaan gooien naar hemquote:Op zondag 28 april 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of hij uitgejouwd gaat worden of worden toegejuicht.
Ik denk druiven.quote:Op zondag 28 april 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bananen gaan gooien naar hem
Ofquote:Op zondag 28 april 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bananen gaan gooien naar hem
Dat denk ik nietquote:
jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |