PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
kut kutsukkelquote:
konkoquote:
Ligt België echt zo ver van Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef quer het volgende:
[..]
Ligt België echt zo ver van Nederland?
lang geleden dan? nog bij fut 12 ofzo?quote:
op java eiland?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Wie gaat er nog meer naar de gekke party van slam ?
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Wie gaat er nog meer naar de gekke party van slam ?
ik ging vorig jaar was wel chilling maar het was al vol om 11 uur toen logisch als afrojack calvin harris enzo er warenquote:
Dit jaar komt 50 centquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef quer het volgende:
[..]
ik ging vorig jaar was wel chilling maar het was al vol om 11 uur toen logisch als afrojack calvin harris enzo er waren
heb niks met hem te makenquote:
Ik ben ook schuldig aan het bouwen van een kutteam.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team had ik gisteren gekocht maar wat speelt dat kut zeg![]()
kut = goed?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team had ik gisteren gekocht maar wat speelt dat kut zeg![]()
Nee het speelt kudt.quote:
Met Ben Arfa kan je niet verkeerd gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had MOTM Moses op RM, maar die is konkoslecht dus daar komt Ben Barfa.
die sandro lijkt op een baviaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Moses vind ik wel lekker spelen hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt echt nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:47 schreef quer het volgende:
[..]
heb niks met hem te maken, maar ik raad je aan om daar al om 10 uur te zijn als je van plan bent te gaan. ik ga waarschijnlijk weer lekker lopen met de "crew" rond kalverstraat
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
Nei is echt de beste RB waarmee ik heb gespeeld
triple overtimequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef vandermar het volgende:
Marathon partij tussen de nets en de bulls
Ik schakel net in. Zo even de 2e helft van de Clippersquote:
Dani Alves heeft H/L workrates..niet gek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staan![]()
Een maand of 5 geleden zag ik dat bijna iedereen hier met 3-5-2 speelde en sindsdien kan ik niet meer zonder die formatie
Ik speel alleen met 433 nuquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel nooit met een RB, laatste die ik heb gebruikt (4-3-3) was D. Alves en die stond overal waar hij niet moest staan![]()
Een maand of 5 geleden zag ik dat bijna iedereen hier met 3-5-2 speelde en sindsdien kan ik niet meer zonder die formatie
Soort van.. tijdens de weekenden want ouders gescheiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij komt echt niet
Mijn zus gaat ook A'dam of woon jij daar ??
Mijn vader moet daar ook even gaan wonenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:57 schreef quer het volgende:
[..]
Soort van.. tijdens de weekenden want ouders gescheiden.
wel daar op basisschool gezeten en twee jaartjes middelbare school
Mwah, ik mis toch wel de nummer 10 met die formatie hoor. Bij mij gaat bijna alles door het midden.quote:
^ ^quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mwah, ik mis toch wel de nummer 10 met die formatie hoor. Bij mij gaat bijna alles door het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |