SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsGeen referral hier.![]()
Iedereen portemonnee? Iedereen dubbelfris!
En als je toch 'party macht', met een retro watch in de disco zijn we natuurlijk ook hip.
Ga ik ook maar eens naar kijken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie door de bomen het bos niet meer qua oordopjes,
Heb een setje redelijke in-ears nodig voor tijdens het grasmaaien, welke raden jullie mij aan?
Budget: 10/15 euro (hier voor moet je wel iets high ends kunnen kopen in china)![]()
een beetje teruglezen in dit topic en je hebt je antwoorden..quote:Op zondag 28 april 2013 12:45 schreef 0wen het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer qua oordopjes,
Heb een setje redelijke in-ears nodig voor tijdens het grasmaaien, welke raden jullie mij aan?
Budget: 10/15 euro (hier voor moet je wel iets high ends kunnen kopen in china)
Awei ES800m zijn qua echte budget de beste allround dopjes.. (5-10 euro..)
10-15 euro kom je gauw bij Brainwavz Alpha's of Pro alphas terecht
misschien dat andere nog aanvullingen kunnen geven hierop?![]()
Thanks voor de tips!quote:Op zondag 28 april 2013 12:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
een beetje teruglezen in dit topic en je hebt je antwoorden..
Awei ES800m zijn qua echte budget de beste allround dopjes.. (5-10 euro..)
10-15 euro kom je gauw bij Brainwavz Alpha's of Pro alphas terecht
misschien dat andere nog aanvullingen kunnen geven hierop?
Die brainwavz lijkt me wel wat, daarmee bedoel je deze toch?
http://www.mp4nation.net/(...)-alpha-iem-earphones
''doorzoekt de hele OP voor een korting code''
![]()
Dat zijn inderdaad die, MP4nation heeft ze zo nu en dan voor een hele leuke prijs beschikbaar..quote:Op zondag 28 april 2013 13:05 schreef 0wen het volgende:
[..]
Thanks voor de tips!
Die brainwavz lijkt me wel wat, daarmee bedoel je deze toch?
http://www.mp4nation.net/(...)-alpha-iem-earphones
''doorzoekt de hele OP voor een korting code''
momenteel zijn er geen actie coupons beschikbaar meen ik![]()
Ik heb in de OP één van 5% off gevonden,
¤13,92 kosten mij die dopjes, besteld en betaald!
Hopelijk is dit een goede koop, en raken ze niet kwijt tijdens de shipping![]()
Een extra setje awei ES800M bij Price Angels besteld, met code PAEN2013 kost het ¤5.35 dus een prima prijs![]()
Vorige keer ook een snelle verzending.![]()
Ik ben nog wel van het kleingeld, voor die spaarzame mometen dat je toch echt even kleingeld nodig hebt.![]()
Me to, betaal bijna altijd contant bij bijv. de AH. Behalve als ik te weinig heb dan word er gepint (mits ik dat ding mee heb)quote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
Ik ben nog wel van het kleingeld, voor die spaarzame mometen dat je toch echt even kleingeld nodig hebt.![]()
Ik dus juist niet.. Heb alleen kleingeld bij mij omdat dat moet voor mijn werk, verder pin ik vrijwel alles.quote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Me to, betaal bijna altijd contant bij bijv. de AH. Behalve als ik te weinig heb dan word er gepint (mits ik dat ding mee heb)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik pin ook bijna nooit aangezien ik de AH/snack uitgaven altijd wel red met mijn zakgeld van 20 euro per maand, er word alleen gepint/overgeschreven wanneer het grote bedragen betreft aangezien ik dat nooit contant heb.quote:Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dus juist niet.. Heb alleen kleingeld bij mij omdat dat moet voor mijn werk, verder pin ik vrijwel alles.![]()
Nouja, met actie coupon bedoelde ik niet die 5%..quote:Op zondag 28 april 2013 13:13 schreef 0wen het volgende:
Ik heb in de OP één van 5% off gevonden,
¤13,92 kosten mij die dopjes, besteld en betaald!
Hopelijk is dit een goede koop, en raken ze niet kwijt tijdens de shipping
Mp4 nation heeft de oordopjes nu wel duur vind ik, gewoon weg omdat ze populairder zijn geworden en ze natuurlijk meer winst zien.. die 5% eraf is nog steeds 'duur' als je weet dat de alphas ook wel voor 7$ zijn verkocht.. en nam je er 3 af dan had je ze zelfs voor +-5$ stuk ofzo..
De enige acties die je nu ziet is dat die alphas soms op amazon via mp4nation in de 'aanbieding' komen voor 12,50$ ofzo..![]()
http://www.aliexpress.com(...)e-and/615581636.html
Lijkt me toch maar een s'johny portemonnee, dus neen bedankt.
![]()
![]()
s'johny?quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef jonasr het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)e-and/615581636.html
Lijkt me toch maar een s'johny portemonnee, dus neen bedankt.
.
Geen referral hier.![]()
S'JOHNY JA!!!
http://www.priceangels.co(...)z-Watch-s353230.html
[ Bericht 92% gewijzigd door bobbernaut op 28-04-2013 18:22:09 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hahaquote:Op zondag 28 april 2013 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
S'JOHNY JA!!!
http://www.priceangels.co(...)z-Watch-s353230.html.
JA S'johny.
En dan een petje op van 1 of ander nep merk en stoer loopje !![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha.
JA S'johny.
En dan een petje op van 1 of ander nep merk en stoer loopje !Geen referral hier.![]()
De banken zijn dol op mensen die geen cash gebruiken, kunnen ze financiële foefjes uitvoeren met een "bankencrisis" als gevolg. We moeten weer massaal aan de cash, weg met de pinpas en de spaarrekening.quote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
Oh, ik heb ook een spaarpot staan hier, met inmiddels ook al weer bijna 300,- erin. Allemaal door fooien van mijn taxiwerk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De banken zijn dol op mensen die geen cash gebruiken, kunnen ze financiële foefjes uitvoeren met een "bankencrisis" als gevolg. We moeten weer massaal aan de cash, weg met de pinpas en de spaarrekening.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
JONGONS STOP EENS MET OFFTOPIC GAAN!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Iemand ervaringen met goedkope Mp3/ mp5 spelers?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Forum Opties Forumhop: Hop naar: