Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studerenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
wrmquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende: [..] Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
trusten schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
nou jongens ik ga stappen
tot morgenochtend
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
ik weet niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
GroningenKakstad met allemaal kakbuurten en kakstraten en kakmensen, toch René?
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorpquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
Nou enquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
goed lezen;)
ik ga voorlopig nog niet slapen hehe
Brabant dus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Variatie in je leven. Ik heb nu al 4 provincies gehad, nog 8 te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |