Poortjes staan voorlopig allemaal open.quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef Adrie072 het volgende:
Euhm, zeg dat 30 april tegen de +/- 800.000 op centraal station A`dam, wanneer de poortjes niet functioneren.
ach ja, te korte treinen zijn immers ook alleen maar de schuld van de reizigerquote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Irrelevant. Je wacht maar met reizen tot de incidentele storing verholpen is. Iets anders suggereren zou een grandiose misvatting van de machtspositie tussen Vervoerder en reiziger zijn.
Niet mee eens. Er staan meer dan voldoende paaltjes op Centraal Station als je er vanaf het centrum in komt. Je kan er niet omheen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Oma en het mysterie van het onzichtbare chippaaltje: http://www.voorbeterov.nl/130426.php
Tuurlijk wel, ik check nooit in en kom toch bij de perrons.quote:Op zondag 28 april 2013 21:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er staan meer dan voldoende paaltjes op Centraal Station als je er vanaf het centrum in komt. Je kan er niet omheen.
Ik bedoelde figuurlijk dat je niet om de paaltjes/poortjes heen kanquote:Op zondag 28 april 2013 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik check nooit in en kom toch bij de perrons.
Verkeerd instappen terwijl de NS de locatie waar de trein stopt en de treinlengte nog steeds beschouwt als "bedrijfsgeheim". Je moet het lef maar hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach ja, te korte treinen zijn immers ook alleen maar de schuld van de reiziger
Dan nog draagt de controleur hier niet direkt bij aan zijn baas in een positief daglicht stellen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er staan meer dan voldoende paaltjes op Centraal Station als je er vanaf het centrum in komt. Je kan er niet omheen.
Je hebt PM.quote:Op zondag 28 april 2013 21:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook bij de centrale tunnel zijn de OV Chippaaltjes prima vindbaar voor iedereen met minstens 1 werkend oog. Dit is gewoon gemakszucht, "Oh ik zie niks staan, ga ook niet zoeken en stap gewoon in" met de achterliggende gedachte van "ik ben oud en mag doen wat ik wil". Hetzelfde soort 70-jarige dat zich direct bij het openen van de deuren de trein in wurmt en daarbij alle uitstappers vuil aankijkt met een blik van "waar haal je het gore lef vandaan om uit te stappen terwijl ik naar binnen wil".quote:Op zondag 28 april 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Oma en het mysterie van het onzichtbare chippaaltje: http://www.voorbeterov.nl/130426.php
We weten niet wat er verder speelde. Misschien was ze wel agressief of kon ze zich niet legitimeren.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mooie platen Zug (zie ze nu pas goed!)
En die vrouw had gewoon een boete moeten krijgen...
Waarschijnlijk werd haar de mogelijkheid aangeboden om een kaartje te kopen waarna de vrouw uitstapte en de trein verder ging zonder haar mee te nemen. De vrouw ziet het als belachelijk dat de spoorwegen verder rijden en niet op haar wachtenquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Mooie platen Zug (zie ze nu pas goed!)
En die vrouw had gewoon een boete moeten krijgen...
Hoe die zoon zich als een snotneus ook druk gaat lopen maken op Twitter laat al voldoende zien hoe bevoorrecht deze mensen zich voelen. Hoe durven die plebse regels voor ons te gelden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
De vrouw ziet het als belachelijk dat de spoorwegen verder rijden en niet op haar wachten.
Voor dat laatste kan een BOA ook een boete geven toch? En dat eerste is ook niet nieuw voor een BOA...quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
We weten niet wat er verder speelde. Misschien was ze wel agressief of kon ze zich niet legitimeren.
Een reiziger wordt niet zomaar van de trein gezet. In eerste instantie zal de conducteur een uitstel van betaling schrijven, als de reiziger zich niet kan legitimeren (of dit weigert) wordt er geëscaleerd (dwz service en veiligheid, of politie). Om daadwerkelijk uit een trein verwijderd te worden moet je aardig wat doen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Voor dat laatste kan een BOA ook een boete geven toch? En dat eerste is ook niet nieuw voor een BOA...
wellicht ter overvloede maar: met mijn vorige post wou ik niet zeggen dat ik agressie goedkeur ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 00:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een reiziger wordt niet zomaar van de trein gezet. In eerste instantie zal de conducteur een uitstel van betaling schrijven, als de reiziger zich niet kan legitimeren (of dit weigert) wordt er geëscaleerd (dwz service en veiligheid, of politie). Om daadwerkelijk uit een trein verwijderd te worden moet je aardig wat doen.
Dat dacht ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
wellicht ter overvloede maar: met mijn vorige post wou ik niet zeggen dat ik agressie goedkeur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |