dus? ik bied dat, de verkoper mag instemmen tot verkoop of niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Eventjes zoeken op google en je kunt zien dat de waarde daarvan nog geen 20 euro is
Tuurlijk mag je biedenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef quer het volgende:
[..]
dus? ik bied dat, de verkoper mag instemmen tot verkoop of niet.
Deze verkoper heeft een Fifa verslaving dus misschien valt hij voor dit bod... een korte blik op zijn profiel verraad ditquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je biedenMaar als je even nadenkt snap je ook wel dat de kans heel klein is dat de verkoper er mee instemt als er al een bod van 50 euro is voor een deel van de pockets...
Met 50 euro kan hij zelf veel meer coins kopen -.- Maar ik stop met reageren voordat het een heel gesprek wordt hierquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef quer het volgende:
[..]
Deze verkoper heeft een Fifa verslaving dus misschien valt hij voor dit bod... een korte blik op zijn profiel verraad dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Met 50 euro kan hij zelf veel meer coins kopen -.- Maar ik stop met reageren voordat het een heel gesprek wordt hier, laat TS idd maar het uiteindelijke oordeel vellen over je bod. Al verwacht ik geen positieve uitkomst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |