quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Z: lunches voor 3 man? Nou mijn portie caprese nietMaar zus zorgt wel voor soep en broodjes zei ze dus komt helemaal goed. En ik zie mijn kleine schatjes weer eens
ik leest toch echt 3 keer lunchenquote:Hola! Nou ik zal het morgen zien. Moet wel delen met 3 man want ik ga bij mn zus, zwager en zijn moeder lunchen
.
Ja, ik had een zonnebril opgezet, maar toen ik gisteren weg ging op de fiets regende het en heb ik totaal niet aan een zonnebril gedachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:39 schreef z80 het volgende:
@ isa
een zonnebril opzetten met fietsen scheelt veel. of wat helpt na het fietsen is is je ogen nat/schoon deppen met gekookt water.
Het is nu vooral opluchting.quote:
Oh zo pffffquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef z80 het volgende:
[..]
[..]
ik leest toch echt 3 keer lunchen![]()
en niet met zus,zwager,ma lunchen.
Sorry B, mocht zijn bijvrouw wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei, geen idee of ik die schelpen lust maar het ziet er heerlijk uit![]()
Trouwens, Golfer wil je met me trouwen![]()
![]()
Ik lees het jaquote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer
Sorry B, mocht zijn bijvrouw worden
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef golfer het volgende:
Bigamie mag niet in Nederland, maar je mag best mijn bijvrouw worden hoor.
Tssssssssssk... bijvrouw... alsof je een bijkeuken bent.. gewoon net niks maar wel handigquote:
Ouwe meuk.quote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer
Sorry B, mocht zijn bijvrouw worden
Het is dat ie kan koken he?quote:
Yes en incl. Adm kosten die je standaard moet betalen (5 euro) voor VV had ik nog wat korting.quote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Wist je niet wat het restaurant normaal kost dan? En je hebt zelf geboden... je had ook kunnen wachten tot het nog een keer werd aangeboden en dan hopen dat de prijs lager blijft.
Blauwe M&M's schijnen gezond te zijnquote:Op zondag 28 april 2013 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Het eten van M&M blijkt een onderdeel te zijn van de fraude..
Zou Stapel daar ook een paper over gaan schrijven, soort van twinky verdediging zoals de moordenaar van Harvey Milk dat deed?
Ja, en die wilden daar niet aan meewerken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat n lang verhaal Piet. Las ik t nou goed dat studentrn erachter kwamen dat hij fraude had gepleegd?
Meer dan een uur wachtenquote:Op zondag 28 april 2013 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis. Aanrijding op het spoor tussen Assen en Groningen en dus moest ik meer dan een uur op een trein wachten. Naar Groningen toe zou het treinverkeer pas na 9:30 weer op gang komen en er kwamen geen bussen.Allereerste keer dat ik 's morgens zo laat thuis ben en ik werk er al 13 jaar
Straks dus lekker naar bed. Het zonnetje schijnt overigens héérlijk! Wel fris, maar ook zon![]()
Mooie kop, Piet! "The Mind of a Con Man" Dat ga ik vanavond eens rustig lezen.
Wat mooi, kleurrijk! Hadden ze ook sashimi?quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGister sushi gegeten in Antwerpen bij http://www.zaowang.be/ Wat een verschil tov Shabu Shabu en Sumo
Daar hoef ik niet meer naar toe
http://instagram.com/p/YnsPmYiwYr/
Sashimi van tonijn en makreel, een grote rol met daarin tempura van soft shell crab en een rol met zeebaars, zalm en tonijn en dat vervolgens als een tempura.
En daarna, in de tweede ronde, nog wat sashimi van geelstaart.
Echt he-le-maal niks mis mee![]()
Jij ook alquote:Op zondag 28 april 2013 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Het standaard aantal keer wakker liggen 's nachts. Trusten!
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer dan een uur wachtenTerrible. Heb je wel muziek/boek/eten/drinken genoeg bij je voor zoiets?
[..]
Wat mooi, kleurrijk! Hadden ze ook sashimi?
Ik benijd ook mensen die overal en altijd kunnen slapen. Gelukkig bestaat er weekend waar ik niet vroeg eruit moet maar schrok om 11.30u wakker, moest lunchen bij mn zus.quote:Op zondag 28 april 2013 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik word er gek van die korte ritjes snachts.
Mn excollegadinnetje alias vriendinnetje numailde toevallig afgelopen week dat ze altijd goed slaapt, in stresssituaties, bij warmte, bij kou, ze gaat liggen en ze slaapt in 1 keer door.
Dat wil ik ook
Ik vertrouw dat soort berekeningen nooit hequote:Op zondag 28 april 2013 15:42 schreef golfer het volgende:
Via het energie-collectief van de Consumentenbond maar weer eens een berekening laten maken van nieuwe aanbiedingen en ja, toch weer overstappen, want geschatte besparing voor de komende 3 jaar 528 euro.
Valt wel mee hoor. Consumentenbond is wel vrij betrouwbaar en de variabelen gebaseerd op ons eigen verbruik zijn vastgelegd voor de komende 3 jaar. (vaste tarieven).quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vertrouw dat soort berekeningen nooit heTeveel ongrijpbare variabelen
't Is zo ondoorzichtig als de pest.
Vlees van albertquote:Op zondag 28 april 2013 16:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
straks lekkere steak
hopen dat die wel lekker is want die kippenpootjes van de AH waren zo vet en taai dat ik het bijna terug wilde brengen![]()
ja, maar die aanbieding was te mooi om te laten liggen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vlees van albertvan de Jumbo
![]()
Als ik de hoeveelheden zie liggen, dan denk ik het kán niet goed zijn.
En het smoort/ kookt in eigen water.![]()
Ik heb de comp. gekilled.
En mn. AnneX - is op stap - die wordt daar nooit zo vrolijk van.
En nee, batterijen ( van de muis) verversen deed niet de trick
Oh af en toe...stinken wij er ook weer in.quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, maar die aanbieding was te mooi om te laten liggen.
en achteraf had je hem liever laten liggen
Oxxio adverteert nu met een 'gratis' ipad. Als je alles doorrekent is de ipad duurder dan normaalquote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat soort berekeningen nooit heTeveel ongrijpbare variabelen
't Is zo ondoorzichtig als de pest.
Het zijn meer alle heffingen en belastingen die er nog bijkomenquote:Op zondag 28 april 2013 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Consumentenbond is wel vrij betrouwbaar en de variabelen gebaseerd op ons eigen verbruik zijn vastgelegd voor de komende 3 jaar. (vaste tarieven).
Dat heeft dus niks met de energie-aanbieder te maken.Dat wordt door de overheid bepaald en is verder gelijk bij elke aanbieder.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
Het zijn meer alle heffingen en belastingen die er nog bijkomen
quote:Op zondag 28 april 2013 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Meer dan een uur wachten Terrible. Heb je wel muziek/boek/eten/drinken genoeg bij je voor zoiets?
Wat hebbie gedaan? Gekilled?quote:Op zondag 28 april 2013 16:38 schreef AnneX het volgende:
Omaquote:Op zondag 28 april 2013 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer terug van spelen en kletsen in Rijswijk.
Tui(m)nkers gezaaid met J.
Ik had het onderste deel van een eierdoosje (6) meegenomen, aarde, folie en tuinkers (tuimmmkers oma) zaadjes dus die hebben we gezellig zitten zaaien vanmiddag onder het theedrinken.
En natuurlijk in het zonnetje gezet, water gegeven met een lepel. Logisch toch?
Beiden! Hij geeft op het eind wel een rijtje tips die goed in te passen zijn in je leven. Alles wat hij probeert heeft overigens wel een wetenschappelijke basis, soms hilarisch, soms gewoon goed gefundeerd.quote:Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef AnneX het volgende:
En Isa, is het een aansporing tót ...of steekt het de draak ...mét Living healthy.
Das wel veul. Wij hebben met z'n tweeën net een pondje weggewerkt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Beeh. Ik heb bijna een kilo asperes op, veel te veel gegeten
Vermoed dat jij voor dat pondje niet veel minder hebt betaald dan wij voor de 2 kiloquote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Das wel veul. Wij hebben met z'n tweeën net een pondje weggewerkt.
een kilo pp is een behoorlijke maaltijd maar niet overdreven. tenzij je er ook nog het nodige bij op hebt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Beeh. Ik heb bijna een kilo asperes op, veel te veel gegeten
Als het niet zo koud was geweest in April waren er veel meer geweest, ze zijn wat later dit jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben ook al aspergesZou het het seizoen zijn?
Wat gegrillde varkenshaas medaillons, en aardappels, laatste zijn nauwelijks aangeraaktquote:Op zondag 28 april 2013 18:59 schreef z80 het volgende:
[..]
een kilo pp is een behoorlijke maaltijd maar niet overdreven. tenzij je er ook nog het nodige bij op hebt.
Jep.quote:binnenkort ook weer eens een kilo asperges halen. als het weer zo blijft gaat de prijs hard naar beneden.
Ach jij kan het hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben naar mn ouders geskeelerd![]()
Genoeg beweging gehad.
En hier kreeg ik gelijk patat, spare rib en frikandel. Heb ik net zo gezond bewogen....
Ik wel maar vind ze niet zo bijzonder als iedereen zegt. Vind ze net zo bijzonder als bv. sperziebonen.quote:
Het voelt alleen zo stomquote:
Ik had ze nog ingevroren liggen toen ik ze een week of 2 geleden bij een kraampje voor 5 euro per 1,5 kilo had gekocht.quote:Op zondag 28 april 2013 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Vermoed dat jij voor dat pondje niet veel minder hebt betaald dan wij voor de 2 kilo
Ik ook niet, en het is zeker niet mijn favo groenten!quote:Op zondag 28 april 2013 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wel maar vind ze niet zo bijzonder als iedereen zegt. Vind ze net zo bijzonder als bv. sperziebonen.
Tsk, Bluezz toch. Ken je klassiekersquote:
1,5 uurquote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet, en het is zeker niet mijn favo groenten!
Goed zeg dat hele eind (hoelang?) geskeelerd!!
quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1,5 uur.
Moet toch nog eens veilige routes zoeken. Iedere keer als ik een brug of een heuvel af ga en er is een weg voor me moet ik een schietgebedje doen dat ik niet word aangereden want ik kan niet op tijd remmen. Heb vandaag bovenop de grote brug mn skeelers uitgetrokken en naar beneden gelopen omdat het kruispunt daarna heel druk is. Loop ik op mn sokken met skeelers in mn handen, fietst er een vrouw met haar zoon erachter de brug op. Zegt die jongen "nou mam, die heeft geen zin om te skeeleren".
quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef borisz het volgende:
Tussen 1045 en 1115 zou ik heel Bloemendaal evacueren.
Ja he, dat ziet er echt stom uitquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hing ook altijd om een verkeerslicht of lantaarnpaal om te remmen
Spannend!!quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef borisz het volgende:
Tussen 1045 en 1115 zou ik heel Bloemendaal evacueren.
Dan ben je er pas klaar voor.. ik reed ooit af na 12 lessen. Nou dat werd niks. Pas na 25 lessen of zo meteen geslaagd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben veel meer ontspannen dan tov de eerste keer. Heb ook de laatste maand die laatste stap gezet voor mijn gevoel. Gewoon ontspannen achter het stuur zitten en bijna alles goed doen. Dat gevoel is er pas sinds een paar weken.
Ik doe ook geen wieltjes meer onder mijn voeten. Veel te instabiel daarvoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
Oh, wat zou ik graag (weer) willen skaten, skeeleren of rolschaatsen.
En ik durf het niet meer.
Skieën zou ik nog wel kunnen / durven.
Ik zit al op 40+quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je er pas klaar voor.. ik reed ooit af na 12 lessen. Nou dat werd niks. Pas na 25 lessen of zo meteen geslaagd.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben je er pas klaar voor.. ik reed ooit af na 12 lessen. Nou dat werd niks. Pas na 25 lessen of zo meteen geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik doe ook geen wieltjes meer onder mijn voeten. Veel te instabiel daarvoor. Een nadeel van mijn spierziekte.
Ik durf het ook niet meer, had nog wel skeelerles genomen toen ik 40+ wasquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
Oh, wat zou ik graag (weer) willen skaten, skeeleren of rolschaatsen.
En ik durf het niet meer.
Skieën zou ik nog wel kunnen / durven.
De comp. is gemaakt![]()
Dat gevoel heb ik nooit gekregenquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben veel meer ontspannen dan tov de eerste keer. Heb ook de laatste maand die laatste stap gezet voor mijn gevoel. Gewoon ontspannen achter het stuur zitten en bijna alles goed doen. Dat gevoel is er pas sinds een paar weken.
Anders nog even een dutje op de bank doen voor je weg gaatquote:Op maandag 29 april 2013 07:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge.
Dat was n heftig nachtje, 5x wakker gelegen.
Ga vnv uit, hopelijk gaat t goed.
Slaap lekker! Werken hierquote:
Yeah!quote:
Rolschaatsenquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef AnneX het volgende:
Een " sjoukje dijkstra" op de schaatsen en op de rolschaatsen.
Had ze nóg aan, toen ik naar bed ging, bij wijze van spreken.
# die vergangene Jugendzeit
Ja hallo, dat heet ervaring en dat moet je nog opbouwenquote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef borisz het volgende:
Mijn examenrondje ging via IJsbaan binnendoor naar het Spaarne, in de wijk de proeven gedaan en toen door bij de Amsterdamse poort de snelweg op en dan via Rotterpolderplein, ouder Schipholweg en weer terug via Rotterpolderplein en via de hoofdwegen terug naar het CBR. Gelukkig heb Rotterpolderplein goed geoefend, dus kende de truc. De droogkloot van een examinator vond wel dat ik nog wat te theoretisch reed
, mocht wat meer met het verkeer meerijden.
Ik snapte ook nooit waarom 'ouderen' niet meer durven te schaatsen, skeeleren outdoor activiteiten etc vond het een beetje onzin.quote:
Mooi geregeld, toch ?quote:Op maandag 29 april 2013 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben eruit qua OV richting VUmc.
Gebeld met P&O en ik ga op een jaartrajectkaart reizen die zij voor mij gaan betalen en het wordt verrekend met mijn sal. Ik krijg dan inlog bij de NS.
Blij dat het geregeld is... als ik zelf zou gaan reizen op normaal OV krijg ik maar 22 euro p.m. vergoed
Dan is 60/40 voordeliger.
Ondanks de regen heb ik afgelopen jl. vrijdag toch nog 6 dagkaarten en 1 jaarabonnement verkocht.quote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef AnneX het volgende:
En golfer: hoeveel kaartjes heb je nog verkocht afgelopen vrijdag ?
Was het een beetje leuk, ook ...?
Leuk, had er niks overgelezen en was wel benieuwdquote:Op maandag 29 april 2013 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ondanks de regen heb ik afgelopen jl. vrijdag toch nog 6 dagkaarten en 1 jaarabonnement verkocht.
En ja, verder is er weinig te beleven in zo'n kassahok, maar ik kreeg meteen van de directrice de vraag of ik een brainstormsessie wilde uitwerken voor haar.
Wat tof sarabi! Positief nieuws, ondanks alle crisisberichten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een update over mijn ouders.
Ik weet dat ik hier niet meer vaak post maar aangezien jullie toch wel allemaal meeleefden.
Mijn moeder heeft vorige maand een jaarcontract gekregen en mijn vader heeft vandaag te horen gekregen dat hij klaar is met zijn stage en heeft ook een jaarcontract ondertekend.
Dus binnen 1,5 jaar allebei weer aan het werkdat hadden we niet verwacht, niet slecht voor 50plussers.
Ik heb zelfs het idee dat het op jullie leeftijd beter luktquote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Goed zeg, het kán ook op onze leeftijd idd.
Ik ben alleen kwijt wat ze deden
/vergiet
quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat tof sarabi! Positief nieuws, ondanks alle crisisberichten.
Moest van de week nog denken aan alle moeite die jij deed om de Plus-diskjes voor de Franse meiden te regelen. Zo aardig!
Ik ben aangenomen door mijn 13 jaar ervaring op de verschillende poli'squote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat het op jullie leeftijd beter lukt![]()
Ze hadden een eigen zaak en werken nu allebei in de zorg.
Mijn moeder op de linnenkamer: wassen,strijken, vouwen etc. en mijn vader bij de technische dienst, dus ook allerlei klusjes.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen door mijn 13 jaar ervaring op de verschillende poli's
Ja, dat van de winkel wist ik nog wel hoor
Allebei in de zorg! Als?
En hoe is het met jullie huizenperikelen?
Ja beide!quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben jullie nog interesse in de lakjes of alleen de zegels?
Het gaat nu niet zo snel meer maar wil nog wel proberen iets bij elkaar te krijgen.
ik denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, iedereen in de draad over roodbol zijn onkostenvergoedingen heb ik geblokkeerd
Echt sjappoo voor je ouders hoor!!quote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Mijn moeder op de linnenkamer: wassen,strijken, vouwen etc. en mijn vader bij de technische dienst, dus ook allerlei klusjes.
Ze vinden het vooral leuk omdat ze zo nog veel mensen tegenkomen die vroeger ook in de winkel kwamen.
Wij zitten ondertussen alweer een half jaar in ons appartementje en dat gaat goed
Binnenkort eens de tuin schoonmaken en inrichten dan is alles klaar.
Koninklijk hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Oh enne mijn nieuwe ziekenhuissie :
[ afbeelding ]
De mijne is alweer terug van de stomerijquote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef AnneX het volgende:
Zojuist heb ik mijn wintermantel naar de stomerij gebracht.
Die zal ik toch niet meer nodig hebben ? vanaf nu.![]()
Mijn zomerjack is sinds gister droog.quote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne is alweer terug van de stomerij
In dit geval niet, het is al bijna 3 jaar geleden, maar ook een generatiekloof.quote:Op maandag 29 april 2013 18:45 schreef AnneX het volgende:
In een dorp gaat het toch veel sneller rond, Krakke.
Altijd rot nieuws dat sneller gaat dan goed nieuws.
Hier ligt ook een kaartje klaar voor iemand.
Leuk!quote:Op maandag 29 april 2013 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ondanks de regen heb ik afgelopen jl. vrijdag toch nog 6 dagkaarten en 1 jaarabonnement verkocht.
En ja, verder is er weinig te beleven in zo'n kassahok, maar ik kreeg meteen van de directrice de vraag of ik een brainstormsessie wilde uitwerken voor haar.
Super nieuws Sarabiquote:Op maandag 29 april 2013 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een update over mijn ouders.
Ik weet dat ik hier niet meer vaak post maar aangezien jullie toch wel allemaal meeleefden.
Mijn moeder heeft vorige maand een jaarcontract gekregen en mijn vader heeft vandaag te horen gekregen dat hij klaar is met zijn stage en heeft ook een jaarcontract ondertekend.
Dus binnen 1,5 jaar allebei weer aan het werkdat hadden we niet verwacht, niet slecht voor 50plussers.
Goeiemorgenquote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:
borisz van harte!En jammer dat je nog meer dan een week moet wachten...
Sarabi, ook geweldig van je ouders, super!
gefeliciteerd!quote:
In Lombok, waar ik woonde (Utreg) was het ook net een dorp.quote:Op maandag 29 april 2013 18:45 schreef AnneX het volgende:
In een dorp gaat het toch veel sneller rond, Krakke.
Altijd rot nieuws dat sneller gaat dan goed nieuws.
Hier ligt ook een kaartje klaar voor iemand.
Veel aanbiedingen van vlees moet je met kleine hoeveelheden bakken. Soms zit er zoveel water in........quote:Op zondag 28 april 2013 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vlees van albertvan de Jumbo
![]()
Als ik de hoeveelheden zie liggen, dan denk ik het kán niet goed zijn.
En het smoort/ kookt in eigen water.![]()
Maar ik weet dus ook van niks.....quote:Op maandag 29 april 2013 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Lombok, waar ik woonde (Utreg) was het ook net een dorp.
Lombok/OoginAl/NieuwEngeland/Majellapark binnen die grenzen wist/kende ook iedereen alles van iedereen.
Hier in Bdaal weet ik niks
Ik zou het niet weten, ik kan me geen duur vlees veroorloven.quote:Op maandag 29 april 2013 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb ook de indruk dat vlees alleen maar beroerder van kwaliteit wordt.
Dat lijkt me heel akelig. Ik heb in deze flat een paar leuke buren. Zo ben ik zaterdag met mijn buurvrouw een tattoe wezen halen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Lombok, waar ik woonde (Utreg) was het ook net een dorp.
Lombok/OoginAl/NieuwEngeland/Majellapark binnen die grenzen wist/kende ook iedereen alles van iedereen.
Hier in Bdaal weet ik niks
Wij zijn in dit dorp allemaal heel erg op onze privacy in onze villa's gesteld.quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Dat lijkt me heel akelig. Ik heb in deze flat een paar leuke buren.
Duur vlees, als in haas, biefstuk of andere luxe stukken?quote:Op maandag 29 april 2013 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik kan me geen duur vlees veroorloven.
Ik weet wel dat mensen zich geen biefstuk kunnen veroorloven en denken dat ze geen tijd hebben om stoofvlees te maken.
Jammer.
Ja.quote:Op maandag 29 april 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duur vlees, als in haas, biefstuk of andere luxe stukken?
Wat ik bedoel is dat ook riblappen, staartstuk of schouder of nek, de wat minder luxe stukken gewoon belabberd zijn, te mager, te nat,
Turkse slager voor goedkoop lamsvlees, of geit? Eenden stropen in het park?quote:Op maandag 29 april 2013 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leef van de bijstand. Dan is het meestal de keus tussen gehakt of niks. Niet de keus tussen gehakt en biefstuk.
Leukquote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel akelig. Ik heb in deze flat een paar leuke buren. Zo ben ik zaterdag met mijn buurvrouw een tattoe wezen halen.
Nu heeft ze een heel mooie blauwe vlinder op haar enkel.
Dat is vlees,dus duur.quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Turkse slager voor goedkoop lamsvlees, of geit?
Mag je gebruik maken van de voedselbank?quote:Op maandag 29 april 2013 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leef van de bijstand. Dan is het meestal de keus tussen gehakt of niks. Niet de keus tussen gehakt en biefstuk.
Mooi!quote:Op maandag 29 april 2013 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk
Ik ken in Bdaal mn buren en mensen uit de winkels... ben ook graag op mezelf.
Verder ken ik vooral mensen uit Haarlem door mn koor en zie ik genoeg mensen op mijn werk.. en heb hier en daar wat vrienden, familie en kennissen zitten (in Utrecht e.o. en N.Holland e.o.)
Helemaal prima
squote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag je gebruik maken van de voedselbank?
dat klinkt heerlijk voor je!quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hengeltje en zeevissen, fuik en rivierkreeft vangen, twee kippen voor de eitjes, konijnen voor het vlees.
Voedselbank is niet afhankelijk van bruto (bijstands)inkomen. Je komt wanneer het maandelijks besteedbaar inkomen bij een eénpersoonshuishouden minder is dan ¤ 180quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. De voedselbank Is voor mensen die nog minder hebben dan de bijstand.
3 Spaanse tenten in de top-10.quote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef borisz het volgende:
Noma is verslagen. De nieuwe nr 1 is El Celler de Can Roca. Girona Spanje.
http://www.theworlds50best.com/list/1-50-winners/
Oud Sluis van 21 naar 35 voor wat het waard is.
Foto van Frans Timmermansquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:40 schreef AnneX het volgende:
Was jij er ook ??? Borisz
Hoe kom er aan, zo snel ...?!
# dacht eerst nav je rijbewijs, vond het weleen beetje chique
10 uur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe laat begint het aftreden morgen?
Limoncelloquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal voor Bea als koningin.
Klinkt wel okquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het wel wat Hollandser verwachtquote:
Zag laatst dit ingredientenlijstje voor mousseline op de allerhande sitequote:Op dinsdag 30 april 2013 00:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef borisz het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 09:58:27De troonswissel is nu al de meest besproken wissel sinds Bosvelt-Robben '04. #troon reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef borisz het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 09:58:27De troonswissel is nu al de meest besproken wissel sinds Bosvelt-Robben '04. #troon reageer retweet
De Speld is weer briljantquote:11:17 Prinses Alexia als tweede geëindigd in lijn van troonopvolging, huldiging met rondvaart door de grachten later vanmiddag
Ik schrok van mijn kleurtjequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef AnneX het volgende:
Haha...de mods zijn oranje !![]()
Laat je eens zien, Isa en missHobje
Fok is oranjegezind![]()
Je moet zeker niet iets doen dat alleen maar meer kans geeft op een baan, maar ook meer kans dat je ongelukkig eindigt. Ik zou er alleen wel een middenweg in vinden. Totaal kansloze studies zonder uitzicht op een enkele vorm van werk, dat zou ik wel zo veel mogelijk vermijden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Isabeau het volgende:
De dochter van een kennis van mijn ouders is toegelaten op een school en nu vinden mijn ouders m'n reactie onaardigIk zei dat ze opgeleid werd tot werkloze omdat ze gekozen heeft voor een vmbo kunst-opleiding. Ze zijn hier nog allemaal van mening dat je vooral moet kiezen wat je 'leuk' vindt. Is dat zo, moet je dat in het huidige economische klimaat wel doen?
Iedereen is oranje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk Oranje?Omdat ik ex-crew ben?
Ik ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Isabeau het volgende:
De dochter van een kennis van mijn ouders is toegelaten op een school en nu vinden mijn ouders m'n reactie onaardigIk zei dat ze opgeleid werd tot werkloze omdat ze gekozen heeft voor een vmbo kunst-opleiding. Ze zijn hier nog allemaal van mening dat je vooral moet kiezen wat je 'leuk' vindt. Is dat zo, moet je dat in het huidige economische klimaat wel doen?
Beter zou zij een vak ! leren en de kunst als hobby ontwikkelen via cursussen etc.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ceasar sprak van Hij, derde persoon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij (koninklijk meervoud) zijn ook uit bed gevallen voor dat abdiceren
En de voetballer ( en de man in de straat) in de jij-vormquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ceasar sprak van Hij, derde persoon.
Dat vond ik ook al. Net een uitvaartquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef AnneX het volgende:
Djeesus wat lopen ze allemachtig langzaam.![]()
Wat een poppenkast![]()
Ik zou willen dat mijn ouders zo waren. Ik heb altijd maar te horen gekregen dat ik met alles tevreden moet zijn omdat de banen niet voor het oprapen zijn. Eerste keren dat ik werd aangenomen had ik volgens hen 'stinkgeluk' en nu zeggen ze gelukkig ook dat het komt door mijn capaciteiten maar als ik aangeef iets anders te zoeken krijg ik altijd hetzelfde te horen; dat het niet zal lukken met deze economie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ze niet positiever zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn ouders zo waren. Ik heb altijd maar te horen gekregen dat ik met alles tevreden moet zijn omdat de banen niet voor het oprapen zijn. Eerste keren dat ik werd aangenomen had ik volgens hen 'stinkgeluk' en nu zeggen ze gelukkig ook dat het komt door mijn capaciteiten maar als ik aangeef iets anders te zoeken krijg ik altijd hetzelfde te horen; dat het niet zal lukken met deze economie.
Ja betekent dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Dat beloof ik en zo waarlijk helpe mij god almachtig X25443
Wij gaan lekker een biertje halen in het dorp
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen wilde Matroos hond niet eten, at bij het ommetje gras en kotste daarna wit schuim. Ging op zijn zij liggen (op de stoep) en wilde even niet verder, daarna had hij diaree. Naar huis met hem waar ie weer wat wilde spelen, maar duidelijk niet goed was. Dus naar de dierenarts, buikgriep.
Kook maar wat rijst met kip voor hem.
Dus staan koken voor matroos hond, rijst, kipfilet, met wat wortel en courgette en kipfond.
Geforceerd gekoeld en toen de hond voor gehouden, wow, die sprong letterlijk op zijn eten. Matroos hond is vanaf nu dus verpest en wil geen brokken meer, alleen nog Nasi Anjing
Zelfgemaakt en zonder toegevoegd zout, ik gebruik geen pakjes of potjes fondquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je weet dat het geven van zout aan huisdieren niet zo heel verstandig is he? Ik zie dat je kipfond hebt gebruikt.
Zo nodig kan je ketchup niet hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
buh, moet helemaal naar de andere kant van de stad voor een fles ketchup
Okquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfgemaakt en zonder toegevoegd zout, ik gebruik geen pakjes of potjes fond
béa(r)naise past goed bij vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jawel, vanavond steak met patat en ik hou niet van mayo of curry
Ik denk dat-ie dat ook niet in huis heeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
béa(r)naise past goed bij vandaag
Ei, boter, azijn, esdragon, peper, kervel, sjalotjes of een uitjequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie dat ook niet in huis heeft
Pff in Adam rondsjokken tussen de menigte, gruwel, ik lig met matroos hond naast me in het zonnetje, glaasje erbij. Vogeltjes fluiten, wat lekkers erbij, vanavond sate van de grill die al 24 marineert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier op de bank met tranen, balend van mezelf dat ik niet naar A'dam ben gegaan of dat het gisteren fout liep met niet uitgaan.
Ik ben een saaie doos en ik zou nu nog graag ergens naartoe willen maar alles is al bijna afgelopen. Ga zo nog maar een keer naar buiten.
Vaak heb ik er geen moeite mee maar nu wel. Stommerd ben ik toch
weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie dat ook niet in huis heeft
Ga gewoon eens genieten van het mooie weer. Amsterdam is waaaaaaaaaaaaaaaaay te druk en de rest van die oranje-activiteiten zijn fors overrated.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier op de bank met tranen, balend van mezelf dat ik niet naar A'dam ben gegaan of dat het gisteren fout liep met niet uitgaan.
Ik ben een saaie doos en ik zou nu nog graag ergens naartoe willen maar alles is al bijna afgelopen. Ga zo nog maar een keer naar buiten.
Vaak heb ik er geen moeite mee maar nu wel. Stommerd ben ik toch
Kijk.....zo zou ik me ook wel kunnen vermakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff in Adam rondsjokken tussen de menigte, gruwel, ik lig met matroos hond naast me in het zonnetje, glaasje erbij. Vogeltjes fluiten, wat lekkers erbij, vanavond sate van de grill die al 24 marineert.
3 uur? Doe je beter dan ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Drie uur gewandeldSoms in het zonnetje.
En ik heb ook niks bijzonders gedaan hoor, FFT. Tv gekeken bij mijn ouders, nu weer thuis en straks lekker koken. Er zijn wel bandjes in de stad, maar geen zin in.
Binnenkant van mijn linkerknie doet nu een beetje zeer, voor de rest gaat het wel. En het was eigenlijk 2 uur en 52 minutenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
3 uur? Doe je beter dan ikIk had na mijn vorige wandelsessie van 1u15 een flinke kramp in mijn onderbeen. Ik doe ff wat rustiger aan
Hoeveel kilometer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Binnenkant van mijn linkerknie doet nu een beetje zeer, voor de rest gaat het wel. En het was eigenlijk 2 uur en 52 minuten
Nog niet naar gekeken, daarbij ben ik een heel stuk over kleine kronkelpaadjes door een bos gegaan en geen idee hoe ver dat was. Ik heb geen high tech chip in mijn schoenen incl iPhone zoals veel anderen hèquote:
Tjongejongequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, daarbij ben ik een heel stuk over kleine kronkelpaadjes door een bos gegaan en geen idee hoe ver dat was. Ik heb geen high tech chip in mijn schoenen incl iPhone zoals veel anderen hè
Mij ook. Ze zeiden ook de hele tijd dat er nog genoeg plek was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Het viel me overigens op alle camerabeelden reuze mee hoe druk het was in Amsterdam
Gebruik je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
TjongejongeIk heb hier nog wel een GPS-logger voor je liggen. Hebben?
Salade bij de Macquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Zal ik eten halen bij de snackbar of McDonald's?
De grilled chicken salade die ik lekker vind is vervangen voor geitenkaassaladequote:
Was het gezelligst in Hlemquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:30 schreef golfer het volgende:
Zo. Traditioneel zoals bijna heel het dorp doet, Chinees gehaald.
Vandaag allerlei vervoersmiddelen gebruikt: met de fiets naar het dorp waar het nog heel rustig was om 15:00 uur, daarna met da auto naar station Bloemendaal, vervolgens met de trein naar Haarlem en daar op de Grote Markt en omgeving beetje rondgekeken, wat gedronken en gegeten, toen weer terug naar Bloemendaal en tenslotte met de scooter weer naar het dorp en de Chinees.
Nu lekker uitzakken en uitbuiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 uur pfiew! Ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Drie uur gewandeldSoms in het zonnetje.
Dan hebben best een boel restaurants geen inspiratiequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef borisz het volgende:
Geitenkaassalades zijn voor restaurants die niets vegetarisch kunnen verzinnen.
Als het op gemiddelde restaurants aankomt hebben een boel restaurants geen vegetarische inspiratie iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan hebben best een boel restaurants geen inspiratie
In mijn jarenlange horeca ervaring viel mij vooral op dat vegetariers sterk bovengemiddeld zeer vervelende gasten zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het op gemiddelde restaurants aankomt hebben een boel restaurants geen vegetarische inspiratie idd.
Heb een iPhone met gpsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |