Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Ik welquote:
Slaap je niet meer bij die vriendin van je?quote:
Wel als ik niet blijf slapen in het hotelquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slaap je niet meer bij die vriendin van je?
JA GVD BESLIS EENS!!!11111111111quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel als ik niet blijf slapen in het hotelAlle opties staan nog open
als de ka het dan nog doet natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wel
Als ik blijf slapen dan kom ik wel met de auto dus dan is misschien al deze paniek voor niks
Ja hallon, ik ben autistisch, ik kan geen keuzes makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA GVD BESLIS EENS!!!11111111111
Natuurlijk doet die hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als de ka het dan nog doet natuurlijk
Regel zelf een roomie en lach oognip keihard uit als ze straks een dure kamer in haar eentje heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA GVD BESLIS EENS!!!11111111111
in kaatje heb ik wel vertrouwen, maar ik weet hoe ze behandeld wordquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk doet die hetHeb een beetje vertrouwen in Kaatje
Van hoe mijn pet staat denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Waar hangt het vanaf eigenlijk Nip of je wel of niet in hotel gaat?
Dit klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regel zelf een roomie en lach oognip keihard uit als ze straks een dure kamer in haar eentje heeft.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in kaatje heb ik wel vertrouwen, maar ik weet hoe ze behandeld word
Ik wil eigenlijk niet alleen, maar ben echt een zeikerd als het om roomies gaat, ik durf bij bijna niemand op de kamerquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Waar hangt het vanaf eigenlijk Nip of je wel of niet in hotel gaat?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik wil eigenlijk niet alleen, maar ben echt een zeikerd als het om roomies gaat, ik durf bij bijna niemand op de kamer![]()
/autist
We zijn echt een stelletje debielen (of is vrouwen een netter woord?) bij elkaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Vind het eigenlijk ook niet zo'n fijn idee om met iemand op de kamer te moeten, maar ja anders is het zo duur, he.
ik heb nog plaats overquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik wil eigenlijk niet alleen, maar ben echt een zeikerd als het om roomies gaat, ik durf bij bijna niemand op de kamer![]()
/autist
Je bent een man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb nog plaats over![]()
of ben je voor mij ook bang
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb nog plaats over![]()
of ben je voor mij ook bang
En mannen zijn nu eenmaalquote:
mijn saggy manboobs doen je wel van gedachten veranderenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
![]()
In Bienvenue Hotel was dit totaal niet aan de orde, daar sliep je met vier of vijf op een kamer.
Pas nu met twee of drie wordt het eng
Volgens mij zit vooral Kano er niet echt op te wachten dat dit weer uitgebreid op fok besproken wordt.quote:
Ik lijk verbaasd te zijn he?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap alleen niet dat je daar echt van opkeek Nip, want als je IETS kon verwachten als je daar die kamer in ging op dat moment....?
Ze keek er ook niet van op denk ik, want als ik het goed herinner was er een plan om een poosje te wachten en dan iets uit de kamer te halen wat ze 'vergeten' had.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap alleen niet dat je daar echt van opkeek Nip, want als je IETS kon verwachten als je daar die kamer in ging op dat moment....?
Dat wordt het toch ook niet? Ik wilde er iig verder niks over zeggen. Vond het alleen grappig om terug te lezenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit vooral Kano er niet echt op te wachten dat dit weer uitgebreid op fok besproken wordt.
Ja dahagquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lijk verbaasd te zijn he?Volgens mij had ik de hoop dat ze aan het slapen waren met de handjes boven de dekens, maar helaas, het mocht niet zo zijn
Ik keek er wel van op. Ik had ECHT gedacht dat ze waren gaan slapen, ze waren immers al een tijdje weg. En dat plan van even wachten en dan iets uit de kamer halen wat ik 'vergeten' was klopt helemaal niet. Ik dacht echt dat Puala iets vergeten in mijn koffer te doen was en dat had ik nodig dus toen ben ik naar Puala en Kano gegaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze keek er ook niet van op denk ik, want als ik het goed herinner was er een plan om een poosje te wachten en dan iets uit de kamer te halen wat ze 'vergeten' had.
Kreeg je een rooie boei toen je daar binnen stond?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik keek er wel van op. Ik had ECHT gedacht dat ze waren gaan slapen, ze waren immers al een tijdje weg. En dat plan van even wachten en dan iets uit de kamer halen wat ik 'vergeten' was klopt helemaal niet. Ik dacht echt dat Puala iets vergeten in mijn koffer te doen was en dat had ik nodig dus toen ben ik naar Puala en Kano gegaan.
Hebben we die de afgelopen keer eigk wel gedaan?quote:
Natuurlijk, ik heb eerst geklopt en daarna moest ik heel lang wachten (in mijn hoofd leken het wel 5 minutenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag
En effe kloppen eerst was ook geen optie? Of hoe ging dat eigenlijk? (Weet ik echt niet)
Maar waarom post je het dan hier?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat wordt het toch ook niet? Ik wilde er iig verder niks over zeggen. Vond het alleen grappig om terug te lezen
Volgende keer toch maar ff kloppen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik keek er wel van op. Ik had ECHT gedacht dat ze waren gaan slapen, ze waren immers al een tijdje weg. En dat plan van even wachten en dan iets uit de kamer halen wat ik 'vergeten' was klopt helemaal niet. Ik dacht echt dat Puala iets vergeten in mijn koffer te doen was en dat had ik nodig dus toen ben ik naar Puala en Kano gegaan.
OHHHHHHHHquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb eerst geklopt en daarna moest ik heel lang wachten (in mijn hoofd leken het wel 5 minuten) en toen kreeg ik het teken dat ik naar binnen mocht. Dus in feite heb ik niks gezien
Anti-climaxquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb eerst geklopt en daarna moest ik heel lang wachten (in mijn hoofd leken het wel 5 minuten) en toen kreeg ik het teken dat ik naar binnen mocht. Dus in feite heb ik niks gezien
Donequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik het grappig vondMaar wees niet bang, het is al weg. Nu nog uit jouw post.
KIJK EENS WIE WE DAAR HEBBEN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |