je bedoeld als ie ooit gaat lopenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar de hamvraag.. gaat het ding het redden om van start te gaan ?
ooit? tuurlijk daar heb ik nog wel vertrouwen inquote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je bedoeld als ie ooit gaat lopen
Het is een BX...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Alles aan die auto wat dubieus is wordt vervangen of gerepareerd.
luchtsleutel vast met locktite tochquote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Waarom dacht je dat ik voor elk boutje uitzoek met hoeveel Nm het vast gedraaid moet worden om het vervolgens met een juist ingestelde momentsleutel vast te draaien ?
Alles aan die auto wat dubieus is wordt vervangen of gerepareerd. Dat ding wordt beter dan m'n dagelijkse BX.
Nu maar hopen dat ik niets over het hoofd gezien heb want dan wordt het tijd om in een hoekje weg te kruipen en me diep te schamen.
Overigens is mijn dagelijkse BX de back-up voor als deze niet op tijd af komt.
scherp, hou ik wel vanquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef CarBtch het volgende:
Lopen? Het idee is om naar Barcelona te rijden.
Ja, bij M6quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
luchtsleutel vast met locktite toch
Tot 20Nm doe ik het op de gok, daarboven gebruik ik de momentsleutel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je hebt ook luchtsleutels die tot 20 nm gaan (zijn een mini uitvoering)
en dan breekt een m6 boutje af, en strandjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tot 20Nm doe ik het op de gok, daarboven gebruik ik de momentsleutel.
Ja, ik smokkel dus een beetje
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn pastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en dan breekt een m6 boutje af, en strandje![]()
![]()
stand volgas en 10B past alles inelkaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn past
moet je wel mee oppassen dat je geen spijker maakt van je boutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
stand volgas en 10B past alles inelkaar
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef densmee het volgende:
[..]
moet je wel mee oppassen dat je geen spijker maakt van je bout
Je dacht toch niet serieus dat ik geen boortjes en tappen meenam om het verklooide gat te voorzien van overmaat schroefdraad en overmaat bout ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn past
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |