Diesel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef CarBtch het volgende:
Dat hersenspoelen zal wel meevallen.
En geen benzine? Waar moet ik dan op koken?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef CarBtch het volgende:
Dat hersenspoelen zal wel meevallen.
En geen benzine? Waar moet ik dan op koken?
Lezen eend, hij werkt op gas.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij 220V draadloos in je krultang gaat krijgen vind ik dat prima [ afbeelding ]
Ze gebruikt geen draad maar snoerquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij 220V draadloos in je krultang gaat krijgen vind ik dat prima [ afbeelding ]
Onhandig bij parkeergarages.quote:
Draad, snoer, whatever. Een koperen hydrauliekleiding geleidt ook stroomquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ze gebruikt geen draad maar snoer
quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Draad, snoer, whatever. Een koperen hydrauliekleiding geleidt ook stroom
Ik heb beide. En in geval van die blusser is het geen 'tje'.quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef CarBtch het volgende:
Paar van deze:
[ afbeelding ]
En ik heb een schuimblussertje.
Fixed.quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
maar euh, wat worden wie wordt de versieringen
Moet nog bepaald worden. Ik heb wel een idee, maar moet nog overleggen met CB.quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
maar euh, wat worden de versieringen
Als we het zo spelen dan word jij de versieringquote:
LHM groen staat haar vast enigquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als we het zo spelen dan word jij de versiering
Je idee is goedgekeurd. Tenzij ik je in de afgelopen 5 minuten op een ander idee heb gebracht.quote:Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet nog bepaald worden. Ik heb wel een idee, maar moet nog overleggen met CB.
Oude LHM wordt geel of bruin,wist je dat ?quote:
Ik twijfel ernstig of jij mijn idee nog wel goed herinnert.quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef CarBtch het volgende:
[..]
Je idee is goedgekeurd. Tenzij ik je in de afgelopen 5 minuten op een ander idee heb gebracht.
Ja hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef 2cv het volgende:
Ik twijfel ernstig of jij mijn idee nog wel goed herinnert.
picsquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:23 schreef 2cv het volgende:
De motor heeft nieuwe keerringen. En verse verf.
Jepz. Maar eerst de techniek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef monsterd. het volgende:
Goed bezig! Gaan jullie nog wat uiterlijke verbeteringen doorvoeren?
Staan nog in m'n fototoestel.quote:
n echt werkpaard he die BX van jequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Staan nog in m'n fototoestel.
[ afbeelding ]
Zo staat het er nu bij.
[ afbeelding ]
En dit is de inhoud van mijn kofferbak. Boordgereedschap en zulks. Alleen de overall ontbreekt.
dat je zo kan werkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Staan nog in m'n fototoestel.
[ afbeelding ]
Zo staat het er nu bij.
[ afbeelding ]
En dit is de inhoud van mijn kofferbak. Boordgereedschap en zulks. Alleen de overall ontbreekt.
dat jij een BX klote vindquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef 2cv het volgende:
Ohja, dit weekend rust in Haarlemmermeer want ik merk het wel zeg maar dat ik veel bezig ben met die klote-BX en die klote-motor.
wat is dat voor auto op de achtergrondquote:Op maandag 13 mei 2013 04:42 schreef 2cv het volgende:
En zo staat het er nu bij:
[ afbeelding ]
De griep helpt niet
je bedoeld als ie ooit gaat lopenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar de hamvraag.. gaat het ding het redden om van start te gaan ?
ooit? tuurlijk daar heb ik nog wel vertrouwen inquote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je bedoeld als ie ooit gaat lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |