Het is een BX...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Alles aan die auto wat dubieus is wordt vervangen of gerepareerd.
luchtsleutel vast met locktite tochquote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Waarom dacht je dat ik voor elk boutje uitzoek met hoeveel Nm het vast gedraaid moet worden om het vervolgens met een juist ingestelde momentsleutel vast te draaien ?
Alles aan die auto wat dubieus is wordt vervangen of gerepareerd. Dat ding wordt beter dan m'n dagelijkse BX.
Nu maar hopen dat ik niets over het hoofd gezien heb want dan wordt het tijd om in een hoekje weg te kruipen en me diep te schamen.
Overigens is mijn dagelijkse BX de back-up voor als deze niet op tijd af komt.
scherp, hou ik wel vanquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef CarBtch het volgende:
Lopen? Het idee is om naar Barcelona te rijden.
Ja, bij M6quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
luchtsleutel vast met locktite toch
Tot 20Nm doe ik het op de gok, daarboven gebruik ik de momentsleutel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je hebt ook luchtsleutels die tot 20 nm gaan (zijn een mini uitvoering)
en dan breekt een m6 boutje af, en strandjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tot 20Nm doe ik het op de gok, daarboven gebruik ik de momentsleutel.
Ja, ik smokkel dus een beetje
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn pastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en dan breekt een m6 boutje af, en strandje![]()
![]()
stand volgas en 10B past alles inelkaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn past
moet je wel mee oppassen dat je geen spijker maakt van je boutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
stand volgas en 10B past alles inelkaar
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef densmee het volgende:
[..]
moet je wel mee oppassen dat je geen spijker maakt van je bout
Je dacht toch niet serieus dat ik geen boortjes en tappen meenam om het verklooide gat te voorzien van overmaat schroefdraad en overmaat bout ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
het handige is dat met een luchtsleutel metrisch grof ook in metrisch fijn past
Kan ook makkelijk, het is maar net welke eisen je stelt en hoe handig je zo nodig zelf bent.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef CarBtch het volgende:
Onder de 500 lukt wel, 250 voor de auto, 100 voor de apk.
http://link.marktplaats.nl/675173018
ik zou een snijbrander meenemen, kun je alles mee oplossenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat ik geen boortjes en tappen meenam om het verklooide gat te voorzien van overmaat schroefdraad en overmaat bout ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zou een snijbrander meenemen, kun je alles mee oplossenheb je in elk geval warmteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan maar ethanol injectie er op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:39 schreef 2cv het volgende:
Benzine is om het open haard mee aan te steken.
even door een filter trekken.. en verder kan er ook frituur vet in.. daar maken ze toch al BIO diesel vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef 2cv het volgende:
En mechanisch ook, met al dat ijzervijlsel in de olie. Dat kost je pompen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zou jij, als echte Wegenwachter, deze trip ook moeten gaan doen in een Alfa 33.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en dan breekt een m6 boutje af, en strandje![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef CarBtch het volgende:
en je mist een kniestukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitdaging dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk de startlijn nog wel halen.
geen ww' er meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij, als echte Wegenwachter, deze trip ook moeten gaan doen in een Alfa 33.
Kijk, dan heb jij tenminste ook nog een uitdaging.
Dat niet, maar raak de trucs wel kwijtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef 2cv het volgende:
Dus als je geen WW-er meer bent verlies je al je technische kennis en ervaring ?
How come?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij, als echte Wegenwachter, deze trip ook moeten gaan doen in een Alfa 33.
Kijk, dan heb jij tenminste ook nog een uitdaging.
No worries, ik gebruik ze toch alleen op 12-kant boutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef densmee het volgende:
leuk setje, alleen met die doppen moet je wel uitkijken op gewone 6 kant bouten.
die 12 kant doppen draaien bouten al snel aan stront
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |