Preciesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb er nog een te koop voor 500 euro dus dat zou kunnen ja
Ik dacht trouwens dat 2CV alles had vervangen aan de motor. Heeft ie toch de oude koppakking gemonteerdquote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef densmee het volgende:
je kunt met een volledig nagekeken bx nog geen paar duizend kilometer probleemloos rijden, wat een topspul
volgens mij heeft ie ene XUD blok er in hangen, of een DW8. Beiden zijn eigenlijk oersterkquote:
mocht je stranden haal de thermostaat los sla de binnenwerk eruit monteer alles en vul het koelsysteem af kachel op zijn warmste stand en op zijn hardst dan haal je thuis altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef CarBtch het volgende:
Zekering van ventilatoren was kapot, toen is koelslang gescheurd. Ingekort en doorgereden. Dat was dag 4, we hebben Andorra gehaald. Dag 5 aan het einde weer bij moeten vullen, liter of 2,5. Veel bergweggetjes in Andorra gehad. Plan is om gewoon water bij te blijven gooien tot we thuis zijn of stranden.
Geheugen laat me ff in de steek ...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef CarBtch het volgende:
Ik laat het aan 2cv over om als hij weer achter een computer zit, een verslag van de run te schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |