Kom, je moet niet alles letterlijk nemen en op elke slak zout leggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
Maar sinds wanneer is een auto doormidden zagen gelijk aan slopen?
Ik stel gewoon een normale vraag omdat mijn definitie van slopen anders dan die van TS. Aan TS zijn antwoord te zien begreep hij wat ik bedoelde.quote:Op zondag 28 april 2013 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kom, je moet niet alles letterlijk nemen en op elke slak zout leggen.
Hij probeert op zijn manier toch zijn boodschap over te brengen?
Ik vind het i.i.g. wel grappig.
Hoi! Ik ben CB en heb een hekel aan Franse auto's, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:22 schreef 2cv het volgende:
M'n teamgenoot zal zich zometeen ook wel voor komen stellen denk ik.
Mijn doel is om er voor te zorgen dat jij niets aan die hele BX kan vinden om over te mopperen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:33 schreef CarBtch het volgende:
Dat mopperen bewaar ik wel voor onderweg.
Bedankt voor het complimentquote:
Sterkte, dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn doel is om er voor te zorgen dat jij niets aan die hele BX kan vinden om over te mopperen.
Ah, u houdt niet van comfort begrijp ik.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef CarBtch het volgende:
Je gaat de carrosserie op een Duits onderstel bouten?
zet er een Hyderactive 3+ systeem op van een C6quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef 2cv het volgende:
Ik ook, derhalve ben ik uitsluitend bereid om per Citroën te gaan (Citroën regelt het comfort, ik regel de betrouwbaarheid).
Waarom heb ik 1000 veerstanden per veerpoot nodigquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zet er een Hyderactive 3+ systeem op van een C61000 veerstanden per veerpoot
goed comfortquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb ik 1000 veerstanden per veerpoot nodig
Je kunt er dus gewoon een kitcar van maken? BX onderstel en Duitse carrosserie?quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
En een BX is al zo modern dat hij geen apart onderstel maar heeft maar een zelfdragende carosserie. Je weet dat Citroën daar bekend mee is geworden CB ?
Aan je UI te zien, gok ik dat je een Opel wilquote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef CarBtch het volgende:
[..]
Je kunt er dus gewoon een kitcar van maken? BX onderstel en Duitse carrosserie?
Shit..
Nee dus, ik lees niet goed.quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef CarBtch het volgende:
[..]
Je kunt er dus gewoon een kitcar van maken? BX onderstel en Duitse carrosserie?
Shit..
Weet je wat het leuke is ? Bij een BX kan je die veerstanden analoog instellen. Dus letterlijk een oneinig aantal veerstanden. Per as overigens, niet per veerpoot.quote:
Dromen dat ze in een Duits drama rijdtquote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar euh, wat zijn jou skills? navigeren? 2Cv is handig
Heb jij die of droom je erover?quote:Op zondag 28 april 2013 21:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Het is dat ik er geen zin in heb, anders was ik met een Ur Quatro gegaan
Of een Lancia Delta Integrale Rally![]()
Koken en klagen over Franse auto's.quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar euh, wat zijn jou skills? navigeren? 2Cv is handig
Braafquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
BraafIk ben n.l. geen held in de keuken en die Franse k&k maaltijden zijn niet te vreten.
pas je wel de krultang aan zodat hij op 12V werktquote:Op zondag 28 april 2013 22:08 schreef CarBtch het volgende:
Ik hoop dat 'ie er een W8 inlepelt
En ik wilde een extra radiateur meenemen, wat koelslangen, blikje bar's leaks, Haynes (maar dat is misschien niet nodig met de kennis van 2cv), extra accu, koelbox, krultang.
Dat is niet mogelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
pas je wel de krultang aan zodat hij op 12V werkt
Hij werkt op gaspatronenquote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik al, zie ook pi (was puur sarcastisch bedoeld)
Dat heb ik (bijna) allemaal al standaard meequote:Op zondag 28 april 2013 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kijk maar uit dat 2CV je niet gaat hersenspoelen onderweg en dat je naderhand ook geen BX wil![]()
Tevens ik zou het volgende gereedschap ect mee nemen
Start pilot
Spuitbus perslucht
Brandstof filter
Luchtfilter
Vloeistoffen (incl een paar liter benzine ( mocht het niks worden dan heb je een leuk kampvuur)
Fatsoenlijk gereedschap (incl een banden lepel, torx bitjes en 12 kant(mocht je een torx rond draaien sla je er een 12 kant in )
Zoncollector die 12V afgeeft (een stuk of 2)
V snaren of multi riem
koperen leiding in div maten en flensen,
zekeringen
lampen
oh en 2cv ik hoop dat je er een DW8 in lepelt, en geen XUD
Laat maar thuis, ik regel wel een omvormer en een verlengsnoer.quote:
Voor een draadloze krultang?quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat maar thuis, ik regel wel een omvormer en een verlengsnoer.
Ik ga niet schijnheilig beweren dat een Haynes overbodig is. Die neem ik dus gewoon mee. Maarja, die ligt zowieso al standaard in de kofferbak.quote:Op zondag 28 april 2013 22:08 schreef CarBtch het volgende:
Ik hoop dat 'ie er een W8 inlepelt
En ik wilde een extra radiateur meenemen, wat koelslangen, blikje bar's leaks, Haynes (maar dat is misschien niet nodig met de kennis van 2cv), extra accu, koelbox, krultang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |