SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 28-04-2013 18:04:47 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sinds vandaag kan ik niet meer terug, het is er dan eindelijk van gekomen, ik kan eindelijk met de rest van de statistiek-verslaafden mee praten:
Lang zonder GPS gelopen, maar na de marathon vond ik dat ik er nu wel eens aan mocht geloven en vandaag even eerste rondje mee gedaan! Kilometer of 14 en het was echt heerlijk weer om te rennen.
Moet zeggen dat het eigenlijk ook wel ideaal is allemaal, beetje je afstand en pace en HR op 1 schermpje zien en helemaal alle rondjes en details achteraf op Garmin Connect enzo, nice.
[ Bericht 8% gewijzigd door DeeBee op 27-04-2013 16:28:43 ]Jack does it in real time...![]()
Ga de 7,5km doen. Had me eerst ingeschreven voor de 5km op de Vestingloop (26-05), maar al gauw na die inschrijving kwam ik erachter dat naar de 5km trainen geen uitdaging was. Dus toen maar voor de 7,5km ingeschreven in Tilburg.. Mooie middenwegquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:14 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Jaaaa Levitas toen ik jouw berichtje zag ben ik meteen op mijn sokken naar beneden gerend! Dit is ook mijn eerste startnummer! Welke afstand ga je doen?
[ afbeelding ]
Welke afstand ga jij lopen?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb net Guppy gezien en jullie lekker niet!Was leuk, spontaan even mini-meeten!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:38 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ikke lekker ook! Leuk je tegen te komen Guppy, gaat vast vaker gebeuren!en als het straks echt lekker weer is, gaan we nog wel een keer een terrasje doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ow goed! Ik doe wel de 5K. Ik ben net/bijna aan het einde van Evy. Vandaag 10 en 20 minuten gelopen, overmorgen voor het eerst 30 minuten achter elkaar lopen. Genoeg uitdaging voor mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ga de 7,5km doen. Had me eerst ingeschreven voor de 5km op de Vestingloop (26-05), maar al gauw na die inschrijving kwam ik erachter dat naar de 5km trainen geen uitdaging was. Dus toen maar voor de 7,5km ingeschreven in Tilburg.. Mooie middenweg
Welke afstand ga jij lopen?![]()
![]()
Ooh de wittequote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Sinds vandaag kan ik niet meer terug, het is er dan eindelijk van gekomen, ik eindelijk met de rest van de statistiek-verslaafden mee praten:
[ afbeelding ]
Lang zonder GPS gelopen, maar na de marathon vond ik dat ik er nu wel eens aan mocht geloven en vandaag even eerste rondje mee gedaan! Kilometer of 14 en het was echt heerlijk weer om te rennen.
Moet zeggen dat het eigenlijk ook wel ideaal is allemaal, beetje je afstand en pace en HR op 1 schermpje zien en helemaal alle rondjes en details achteraf op Garmin Connect enzo, nice.![]()
heel gaaf!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig! De afstand maakt niks uit toch, zolang het maar leuk is, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ow goed! Ik doe wel de 5K. Ik ben net/bijna aan het einde van Evy. Vandaag 10 en 20 minuten gelopen, overmorgen voor het eerst 30 minuten achter elkaar lopen. Genoeg uitdaging voor mij![]()
![]()
Ohhhh ik zou ook zo graag zo'n gps/sporthorloge willen!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Sinds vandaag kan ik niet meer terug, het is er dan eindelijk van gekomen, ik eindelijk met de rest van de statistiek-verslaafden mee praten:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat het eigenlijk ook wel ideaal is allemaal, beetje je afstand en pace en HR op 1 schermpje zien en helemaal alle rondjes en details achteraf op Garmin Connect enzo, nice.![]()
Maar daar ben ik nog veel te 'beginner' voor, een appje op mijn telefoon voldoet prima en ze zijn boven mijn budget![]()
![]()
Nee precies. Als je maar het beste uit jezelf haalt. En als ik hem uitloop zonder te wandelen zal ik zó trots zijn!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed bezig! De afstand maakt niks uit toch, zolang het maar leuk is, toch?![]()
Het 4km opwarmrondje voor de trainingen aan ging op de oude schoenen goed zonder kniepijn. Vandaag even gekeken of ik ook verder kan zonder pijn, zojuist een rondje van ongeveer 7km en dat ging ook goed
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Net even de stad ingeweest om te kijken naar een hartslagmeter (graag met een snelheidsmeter, bijvoorbeeld in de vorm van een footpad), aangezien er voor de S3 zo goed als niet te vinden is:
- Perrysport -> heeft maar drie hele basic hartslagmeters
- Aktiesport -> heeft niets
- Kijkshop -> heeft hele goedkope, maar derhalve ook barslechte hardslagmeters
- Runnersworld -> heeft een mooi aanbod (Polar), maar is erg prijzig
Ik had er eerst eentje voor 50 euro bij de Kijkshop gekocht, de Cresta PM590. De footpod is erg klein, maar leek aardig accuraat. Echter leek de verbinding herhaaldelijk even weg te vallen.
De hartslagmonitor klopte van geen kant. Toen ik na de workout uitgerust in de auto zat, gaf hij een waarde van 225 bpm aan![]()
Nu is mijn oog op de Polar RS300X SD gevallen, welke nu in de actie is voor 119 euro. Leuk dingetje, inclusief footpod. Nadeel: de zwarte versie (in plaats van oranje) kost 30 euro meer!![]()
![]()
Ik heb ook zoiets, kan het nog niet voor mijzelf goed praten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:26 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ohhhh ik zou ook zo graag zo'n gps/sporthorloge willen!!![]()
Maar daar ben ik nog veel te 'beginner' voor, een appje op mijn telefoon voldoet prima en ze zijn boven mijn budgetapp werkt ook heel goed.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja jammer he. Ik heb al zo vaak spulletjes gekocht voor een "hobby" die niet al te lang stand hield. Nu hoop ik hardlopen wel vol te houden, want het is ook gewoon lekker gezond, maar als ik zo'n ding wil, wil ik ook een goeie, en dus dure. Nog even wachten tot ik werk heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, kan het nog niet voor mijzelf goed praten.app werkt ook heel goed.
![]()
True.quote:You also need to look back, not just at the people who are running behind you but especially at those who don't run and never will... those who run but don't race...those who started training for a race but didn't carry through... those who got to the starting line but didn't in the finish line... those who once raced better than you but no longer run at all. You're still here. Take pride in wherever you finish.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Guppy (volgens mij?) had ook een goede methode om te sparen voor iets: Voor elke 5km die je loopt, doe je 5 euro in een pot.
Of voor elke snack die je niet koopt op het station, doe je een euro in de pot. Ofzo![]()
![]()
Waarom staat deze er eigenlijk bij, je hoeft natuurlijk niet persé wedstrijden te lopen, als je maar looptquote:.
![]()
Jup, dat was hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:50 schreef GotC het volgende:
Guppy (volgens mij?) had ook een goede methode om te sparen voor iets: Voor elke 5km die je loopt, doe je 5 euro in een pot.
Of voor elke snack die je niet koopt op het station, doe je een euro in de pot. Ofzo![]()
Ik pinde eerder elke week een 10je en daarvan kocht ik dan dingetjes op het station als ik moest wachten. Dat 10tje pinde ik op een gegeven moment nog steeds, maar dat stopte ik dan in een potje, om te sparen voor iets hardloop-gerelateerds![]()
Al moet ik zeggen dat ik al een hele tijd niks meer gepind hebmaar ik heb ook niks meer gesnackt op het station! Dus dat is goed
Dat is natuurlijk nog beterquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup, dat was het![]()
Ik pinde eerder elke week een 10je en daarvan kocht ik dan dingetjes op het station als ik moest wachten. Dat 10tje pinde ik op een gegeven moment nog steeds, maar dat stopte ik dan in een potje, om te sparen voor iets hardloop-gerelateerds![]()
Al moet ik zeggen dat ik al een hele tijd niks meer gepind hebmaar ik heb ook niks meer gesnackt op het station! Dus dat is goed
![]()
![]()
Preciesquote:alleen laatst die Julia's pasta. Maar dat was op kosten van m'n werk, dan mag het
En pasta. Dat mag altijd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Preciesalleen laatst die Julia's pasta. Maar dat was op kosten van m'n werk, dan mag het
![]()
Dat is waarquote:
DeeBee, mooi ding heb je daar![]()
Ik heb wat kleding advies nodig. Vanmorgen was het nog te koud voor een t-shirt, maar eenmaal goed op gang veel te warm voor het fietsjack wat ik aan had (eigenlijk ook voor de winter..)
Nu kwam ik dit tegen:
http://www.adidas.nl/dames-roadrunner-jack/Z11221_560.html
Is dat niet te warm? En hoe is de ervaring hier dat adidas valt? Ik hoor wel eens dat het groot uitvalt, maar volgens hun maattabel zou ik net in 2XL zitten, maar daarin hebben ze niets te koop![]()
![]()
Misschien een lekker lange mouwen shirt Nirak?Jasjes vind ik persoonlijk altijd wel wat lastiger ivm heupen waar ze geen rekening mee houden
![]()
![]()
In de Kruidvat-folder van volgende week staat dit:
Zou dat niks zijn? Staat nu nog niet op de site, maar zal er volgende week wel op staan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo'n hardloopanalyse bij Run2Day is ook een wassen neus.
Eerst komen ze aan met schoenen van 100 euro.
Dan schoenen van 120 euro.
Dan schoenen van 140 euro.
Dan van 150 euro.
En ze doen de test alleen met schoen 1 en 2. Test? Nouja, ze laten met een camera even zien hoe je hardloopt.
+ De prijzen zijn veeels te hoog. Schoen gekocht van 150 euro. Zoek ik 'm op internet op: 120 euro + gratis tas.
Dus voortaan gewoon weer het internet voor mij: goedkoper en loopt het niet stuur je het gewoon terug. Hardloopanalyse;s zijn een wassen neus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: