DITquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:36 schreef maily het volgende:
gaas er tegenaan en dan klimop laten groeien? en/of lathyrus?
Die gaat ook achter de panelen groeien, niet leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan een bloembak tot het groene deel met een (snelgroeiende) klimmer als Hedera ofzo?
des te sneller zijn ze er afquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Plankje55 het volgende:
[..]
Die gaat ook achter de panelen groeien, niet leuk.
ja maar die zijn in de winter kaal. zit je nog tegen die muur aan te kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 10:10 schreef Saffier het volgende:
Ik haat klimop/hedera. Je krijgt het nooit meer weg als je ervanaf wil. Dan zou ik voor bruidssluier gaan en passiebloemen enzo. Die kan je best in een bak planten.
Zou je eens een duidelijke foto kunnen plaatsen van de situatie ? Misschien brengt dat wel op nog meer ideeënquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kan op heel internet maar geen ideeen opdoen om damwand er wat leuker uit te laten zien.
Mijn tuin heeft aan 1 zijde een lange muur van een hoog pand. Een deel van die muur is beplaat met donkergroen damwand. Helaas lelijk tot totaal niet afgewerkt...
Dit zou tijdelijk zijn maar zit er na 15 jaar nog.
Mijn verzoek het weg te halen is genegeerd en nu wil ik er zelf maar wat van maken om het er wat mooier uit te laten zien.
Heeft iemand een idee wat ik er mee zou kunnen? Bijv. beschilderen, aansmeren met beton, ik roep maar wat.
Schroeven.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, hoe maak je dat vast op damwand?
Psst:quote:Op zondag 28 april 2013 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is de rede
[..]
Zou je eens een duidelijke foto kunnen plaatsen van de situatie ? Misschien brengt dat wel op nog meer ideeën
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft denk ik wel een aardig beeld. Ik stoor me enorm aan de onderkant dat niet is afgewerkt en verder kun je er ook niks mee...
vooralsnog dan, hopelijk
Ik ben echt niet van de posters e.d. Daar los je het probleem van de lelijke onderkant ook niet mee op... Sorry!quote:Op zondag 28 april 2013 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
bij action hebben ze van tuinposters voor niet al te veel. misschien zit daar wat voor je bij?
dat met die flessen vind ik wel leuk. maar dan wel graag bij een ander
Ik denk dat ik hoge bakken ga maken en dan een wintergroene plant erin zet. Effe kijken wat de kosten gaan zijn. Maar het zou het al veel beter maken dan dat het nu is! Onnie?quote:Op zondag 28 april 2013 11:16 schreef Saffier het volgende:
Ja dat is waar. In de winter kan ik daar best overheen komen maar weet niet of Rocka dat ook kan.
Kan je het niet zelf slopen met toestemming van de eigenaar van het gebouw?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn verzoek het weg te halen is genegeerd en nu wil ik er zelf maar wat van maken om het er wat mooier uit te laten zien.
Nee, zij willen niks en daarnaast hangt het boven mijn grond.quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf slopen met toestemming van de eigenaar van het gebouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |