Vind het ook wel best. Celtics zo'n kutteam.quote:
Geit heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het ook wel best. Celtics zo'n kutteam.
Spurs ook op 3.Gaat die geit toch gelijk krijgen met zn sweep.
Pfff...quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:48 schreef Reanimation het volgende:
Warriorsss!! Wat een geweldige game, sfeer en alles
Mijn hartslag is nog 30 bpm hoger dan normaal
De leukstequote:Op zaterdag 27 april 2013 10:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Second round Pacers - KnicksLeuke match-up wel.
Het was inderdaad een geweldige wedstrijd om te zien. Ik vind Denver leuk, maar Golden State leukerquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:48 schreef Reanimation het volgende:
Warriorsss!! Wat een geweldige game, sfeer en alles
Mijn hartslag is nog 30 bpm hoger dan normaal
Epic chokequote:
quote:Nate Robinson came one point from tying Jordan's record for most points in the 4th
Juist...quote:Op zondag 28 april 2013 12:19 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb niet verder gekeken maar ik ging weg toen Utah Jazz mijn team LA Lakers met 14? punten voorsprong leidde. Ik neem aan dat daar geen verandering is ingekomen en het uiteindelijk in de serie 3-0 is geworden waardoor LA eruit ligt?
Sinds Mike Woodson coach is zijn de Knicks juist vrij sterk in verdedigen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is er met de Celtics aan de hand, in 3 wedstrijden nog niet 1x de 80 punten gehaald. Verdediging is toch niet het sterkste wapen van NY?
Kan zijn, maar in 3 wedstrijden niet eens de 80 punten halen dan is er toch meer aan de hand bij Celticsquote:Op zondag 28 april 2013 17:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Sinds Mike Woodson coach is zijn de Knicks juist vrij sterk in verdedigen.
Rondo weg. Te weinig scorend vermogen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in 3 wedstrijden niet eens de 80 punten halen dan is er toch meer aan de hand bij Celtics
Ben het met je eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind ik dit zo grappig
[ Bericht 21% gewijzigd door TheFastOne op 29-04-2013 14:15:24 ]
Dit dusquote:Op maandag 29 april 2013 05:59 schreef Greenpeas het volgende:
Stephen Curry gaat weer helemaal loco. Eindbaas. De Warriors spelen sowieso best wel goed vandaag.
Doorbraakseizoen. Hij krijgt nu zeker wel het respect wat hij verdient.quote:Op maandag 29 april 2013 15:05 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus![]()
![]()
Krijgt nog steeds te weinig respect!
Hij brak ook het most 3points made in 1 game record laatst geloof ik?quote:Op maandag 29 april 2013 15:46 schreef peasant het volgende:
[..]
Doorbraakseizoen. Hij krijgt nu zeker wel het respect wat hij verdient.
Nee, wel totaal aantal 3 punters in seizoenquote:Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Hij brak ook het most 3points made in 1 game record laatst geloof ik?
Juist dat was emquote:Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Nee, wel totaal aantal 3 punters in seizoen![]()
http://didthelakersgetswept.com/![]()
Zal wel meevallenquote:Op maandag 29 april 2013 10:43 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Toch weer benieuwd wat er in de off season gaat gebeuren.
Ik ben bang voor hele zware tijden voor de Lakers.
Denk dat er eerder NFL spelers uit de kast komen dan voetballers. Die zijn echt dramatisch daarin. In de NFL hoor je het tenminste nog echoën ook al is het nog niets.quote:Op maandag 29 april 2013 18:52 schreef popolon het volgende:
Nu de voetballers nog.
Maar respect voor hem, basketball, voetbal etc. is toch echt een mannenwereld. Eigenlijk overal ter wereld.
? Wasda voor lijstje?quote:
http://www.esb.com/king-james-rules-in-miamis-playoff-opener/quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
? Wasda voor lijstje?
Brooklyn misschien toch nog op 3-2 tegen Chicago?
So tell me, how many rings does James have?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:04 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
http://www.esb.com/king-james-rules-in-miamis-playoff-opener/
Heel relevant dit.... Die link geeft antwoord op de vraag waar het lijstje wat geplaatst werd door Doublepain vandaan kwam. Ik had het toevallig gelezen dus voor de geďnteresseerden maar geplaatst.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef artm het volgende:
[..]
So tell me, how many rings does James have?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Heel relevant dit.... Die link geeft antwoord op de vraag waar het lijstje wat geplaatst werd door Doublepain vandaan kwam. Ik had het toevallig gelezen dus voor de geďnteresseerden maar geplaatst.Bedankt voor het plaatsen van de link, kwam toen tijdens de wedstijd op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En Lebron heeft er straks 2 die er dankzij hem gekomen zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel ringen had Jordan toen hij 28 was?
Ik vind het allemaal bullshit. Norris Cole heeft ook al een ring, veel eerder dan Jordan er 1 had. Dus dan is Cole opeens een groter talent ofzo? :p
Hij zal nooit de GOAT worden zonder minimaal 5 rings...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef Primeape het volgende:
Ik vind dat gezeik over ringen zo laag... Je ziet toch duidelijk of een speler met kop en schouders in de league uitsteekt. Lebron kan als hij zo doorzet of zelfs beter speelt een GOAT worden.
Waarom niet ? Stel dat hij 8-10 MVP's haalt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hij zal nooit de GOAT worden zonder minimaal 5 rings...
Ja want winnen is niet belangrijk idd...quote:
Is wel belangrijk maar dat zegt niet hoe goed iemand is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja want winnen is niet belangrijk idd...
Hehehehquote:
Kijk naar naar Derek Fisher, heeft er ook 5.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is wel belangrijk maar dat zegt niet hoe goed iemand is.
Stockton is pas slecht, die heeft helemaal geen ringsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef Omega het volgende:
Ringen zijn voor teams die kampioen worden. Wilt heeft maar twee kampioenschappen maar die was in zijn tijd toch wel de beste speler. Hij wordt ook gezien als een top 3 speler allertijden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zouden maar Cock met de voornaam heten
Waar heeft iemand ooit gezegd dat je zonder rings geen topspeler kan zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stockton is pas slecht, die heeft helemaal geen rings
Wat een slechte pg was dat
Als ie 8-10 MVP's haalt is t zeer waarschijnlijk dat zn team een van de beste teams is in de league en dan mag je wel championships verwachten van een Alltime great..quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Primeape het volgende:
[..]
Waarom niet ? Stel dat hij 8-10 MVP's haalt...
Als het over Lebron gaat en topspeler in een zin dan komen mensen altijd met "who got more rings?" aanzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waar heeft iemand ooit gezegd dat je zonder rings geen topspeler kan zijn?
Als je het gaat baseren op hoe goed iemand is dan wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar zeggen dat rings overrated zijn is nou ook niet de meest snuggere uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het gaat baseren op hoe goed iemand is dan wel.We hebben het wel over Rings als dragende speler he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
White mamba is dat niet dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Rings als dragende speler he.
Geen goed voorbeeld aangezien hij moest strijden tegen het beste team aller tijden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef Omega het volgende:
Ringen zijn voor teams die kampioen worden. Wilt heeft maar twee kampioenschappen maar die was in zijn tijd toch wel de beste speler. Hij wordt ook gezien als een top 3 speler allertijden.
Amenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef Nouk het volgende:
En Jordan speelde 6 Finals, won er 6 en kreeg 6 Finals MVP's. Kwaliteit wordt voor mij vooral bepaald door hoe de speler zich laat zien op de momenten dat het moet.
Jordan was daarin met afstand de beste. James liet het al een aantal keer afweten met de Finals 2011 als meest genante voorbeeld.
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef matthijst het volgende:
Vanochtend Brooklyn - Chicago zo zitten kijken
[ afbeelding ]
Bullettrain van Osaka naar Tokyo
Is dat Mister Miagi voor je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef matthijst het volgende:
Vanochtend Brooklyn - Chicago zo zitten kijken
[ afbeelding ]
Bullettrain van Osaka naar Tokyo
vandaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Warroirs
Brooklyn terug van een 0-3 achterstand?
Heeft iemand een overzichtelijk schema voor me hoe de play-offs eruit zien momenteel ? Op ESPN zie ik wel de uitslagen, maar niet wie tegen wie speelt in de volgende ronde(s).
Nog een Duitser ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Beetje jammer van die kale bats voor je
Terug van 3-1, maar nogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Warroirs
Brooklyn terug van een 0-3 achterstand?
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef TheGOAT het volgende:
Clippers en Brooklyn, zulke fake teams, pretenderen contenders te zijn, vliegen er allebei uit tegen inferieure teamsVanavond Morgen is het weer Curry-time
Rose laat zijn team in de steek, beetje zielig elke keer als hij ernaast zit in zijn pak.. Doe gewoon mee, je bent fit genoegquote:
Zonder wedstrijdritme kan hij beter gewoon niet meedoen, altijd zo tergend om te zien iemand die net terugkomt van een lange blessure.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rose laat zijn team in de steek, beetje zielig elke keer als hij ernaast zit in zijn pak.. Doe gewoon mee, je bent fit genoeg
Shumpert speel nu ook toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zonder wedstrijdritme kan hij beter gewoon niet meedoen, altijd zo tergend om te zien iemand die net terugkomt van een lange blessure.
Shumpert heeft nu al meer dan een half seizoen wedstrijdritme, als je na een ACL tear terug komt zijn de eerste wedstrijden meestal niet aan te zien. Dan doe je je team meer kwaad dan goed. Daarom is het ook niet echt een goed idee om dat in de playoffs te doen.quote:
Helemaal mee eens, zeker tegen de Heat een zeer slecht idee. Lekker volgend seizoen voorbereiding meemaken en rustig wennen weer aan de NBA.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Shumpert heeft nu al meer dan een half seizoen wedstrijdritme, als je na een ACL tear terug komt zijn de eerste wedstrijden meestal niet aan te zien. Dan doe je je team meer kwaad dan goed. Daarom is het ook niet echt een goed idee om dat in de playoffs te doen.
Ongetwijfeld.. totdat hij weer zijn rekeningoverzicht zietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Ja klopt, maar het lijkt me moordend voor hem om erbij te zitten en niet mee te kunnen doen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. totdat hij weer zijn rekeningoverzicht ziet
quote:LeBron James received 120 of 121 first place votes for MVP. One person voted for Carmelo Anthony.
Ik hoop dat Indy ver komt, gun het ze wel (en ook mezelf, ik kan leuk op vakantie als ze Eastern Conference Winnaar of beter wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef TheGOAT het volgende:
Carmelo is en blijft zo'n overrated speler heIk hoop op Indy - Miami
Hoeveel heb je ingezet?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Eastern Conference Winner: 20
NBA Champion: 45
Bulls niet onderschatten man.quote:
Toch had hij in die laatste play in het einde van het vierde kwart moeten passen naar Bazemore. Je zag al snel dat hij geen kant op kon!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:23 schreef JayJay8 het volgende:
Jammer van de Warriors.
Curry is zo'n baasje he
Door?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:51 schreef mrstylo het volgende:
En de Bulls winnen de eerste game zoals verwacht.
Je bent een uitroepteken vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef danusz1986 het volgende:
Vol ongeloof zit ik als diehard fan van GSW voor mij uit te staren! Hoe is het mogelijk om 16 punt voorsprong te verspelen in 4,5 minuut! Curry zei zelf na game 6 tegen Denver dat het niet meer zal gebeuren maar ze hebben dus blijkbaar niks geleerd! Deze overwinning heeft niks met Spurs te maken maar echt met de choke van Golden State! Ik gaf vooraf Golden State een kansje als ze game 1 zouden winnen, maar ik heb er nu een hard hoofd in. Ik weet het tegen Denver ging het ook zo maar Spurs is al 30 thuis wedstrijden op rij ongeslagen tegen GS. Ook halen de Spurs zoveel energie uit deze wedstijd en ik zie Spurs dit gewoonweg niet meer weggeven! En no way dat de GSW nog zo'n wedstrijd gaan spelen! Vooraf natuurlijk geen schande, maar wel ongelooflijk balen na zo'n nederlaag! Hier heb ik nog lang kater van!
Genoegquote:
Held.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Genoeglaten we het erop houden dat 2 weken NY all in moet lukken
Verder echt 100 emoties gehad afgelopen nacht met de Warriors, met als eind emotie:![]()
Helaas true ja...quote:
quote:
Is dit handje de video wegwuiven? Melo heeft een goede game soms, maar hij kost z'n team zo ontzettend veel punten dat het niet grappig isquote:
Oke, haal Melo weg bij de Knicks. Wie gaat er scoren dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Is dit handje de video wegwuiven? Melo heeft een goede game soms, maar hij kost z'n team zo ontzettend veel punten dat het niet grappig is
Championships winnen is niet alleen maar scoren... Melo is een heel goede scorer, maar is gewoon niet de franchise player die zn team naar een championship brengt..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, haal Melo weg bij de Knicks. Wie gaat er scoren dan?
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen (was ook een tijdje geleden), maar daarin stond dat wanneer Melo 30 punten scoort, zijn tegenstander er bijvoorbeeld 28 scoort. Per saldo heb je dus niet zoveel aan het aantal punten. Leuke stats, maar het gaat uiteindelijk om die ring.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Is dit handje de video wegwuiven? Melo heeft een goede game soms, maar hij kost z'n team zo ontzettend veel punten dat het niet grappig is
Ja, maar bij dit Knicks-team moet Carmelo scoren, niemand anders behalve JR Smith kan consistent 20 ppg halen (Amar'e hierbuiten gelaten want die is toch de meeste tijd geblesseerd). Ik ben er van overtuigd dat om Carmelo heen een team gemaakt kan worden die een championship kan winnen, daar zijn ze nu in ieder geval al goed op weg mee (veel defensieve spelers die het vuile werk opknappen). De Mavericks die kampioen waren geworden in 2011 hadden Dirk als franchise player en die is ook niet sterk defensief, maar offensief is hij geniaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Championships winnen is niet alleen maar scoren... Melo is een heel goede scorer, maar is gewoon niet de franchise player die zn team naar een championship brengt..
Vgl mij geen rechten en ze zenden meestal maar twee wedstrijden uit per week.. een op vrijdag en een op zondag...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
Huh, waarom zendt Sport 1 niet Bulls @ Heat uit vnv?
Dacht ook: programmeer het even, kijk ik het morgenochtend wel!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
Huh, waarom zendt Sport 1 niet Bulls @ Heat uit vnv?
Hoe heb je dat gefixt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:37 schreef matthijst het volgende:
Jailbreak op de iPad. Gratis league pass. Kloar.
Zo, wel ff klooien, maar dan heb je ook wat:quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:56 schreef Doublepain het volgende:
Hoe heb je dat gefixt?
Werkt niet bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 10-05-2013 09:07:06 ]Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo, wel ff klooien, maar dan heb je ook wat:57 euro down the drainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patience is a virtue
Die Noah is ook echt fokking irritant. Bulls proberen er gewoon een wrestling of freefight contest van te maken om Miami te overbluffen. Zodra Miami gewoon zijn spelletje speelt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:50 schreef Doublepain het volgende:
en alweer een speler van Bulls, smerig ploegje gadverdamme
Proberen de Pistons van 2004/2005 te zijn lijkt het.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Noah is ook echt fokking irritant. Bulls proberen er gewoon een wrestling of freefight contest van te maken om Miami te overbluffen. Zodra Miami gewoon zijn spelletje speelt is er niks aan de hand.
Sloeg echt werkelijk nergens op wat hij deed, Anderson wou opstaan en dan komt die gek duwen en provoceren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Noah is ook echt fokking irritant. Bulls proberen er gewoon een wrestling of freefight contest van te maken om Miami te overbluffen. Zodra Miami gewoon zijn spelletje speelt is er niks aan de hand.
Eerder die van eind 1980quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Proberen de Pistons van 2004/2005 te zijn lijkt het.
Nee, daadwerkelijk Durant. Gisteren zat hij heel even tijdens het tweede kwart en heel OKC was de weg kwijt op een beschamende manier.quote:
Dit ja, op de Bulls na dan, die doen het nog best goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zijn maar weinig ploegen niet zielig zonder hun 2 absolute sterren, daar kun je OKC niet op af rekenen.
Tijdens een Warriors wedstrijd Miami erbij halenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Kerftminister het volgende:
Nee bij de Heat werden de 8-second violations gewoon consistent niet gecalled.
Vooral Mart die riep dat je die 2 teams wel links kon laten liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Belachelijk hoe OKC het weer verpest. Spelen alsof ze voor 't eerst in play-offs staanTelkens 2d chance points opp's voor grizz in laatste minuten van regular. En dan in OT bij 3 achterstand de inbound verspelen. manmanman ultimate falers.
Zou leuk zijn Memphis vs GSW in finale![]()
Zullen er niet veel hebben weten te voorspellen!
Je hebt super veel rivaliteiten in de NBA, dus het kan welquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wade zag er gisteren wel erg slecht uit, kansen voor de Pacers idd hoor. Wel mooi dat ik in de playoffs voor de aartsrivaal ben, kan gewoon.
Nate trouwens, 0-12.
Blijf lekker dromen, Bosh komt ook aardig op gangquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef Kerftminister het volgende:
Pacers helden, nu nog hopen dat Wade met zijn knie aan de gang blijft en dan kunnen de Pacers misschien voor een upset gaan in de Conf. Finals.
Bosh is een softie vergeleken met Hibbert.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf lekker dromen, Bosh komt ook aardig op gang
Granger jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bosh is een softie vergeleken met Hibbert.
Als Hibbert een paar keer over Bosh heen dunkt durft ie al niks meer zoals Lebron in game 3 tegen de Bulls, die drivede gewoon niet meer omdat hij bang was hard gefould te worden. Zonde dat Granger niet meer terugkomt dit seizoen want daar heeft Lebron ook niet zo'n goede herinneringen aan.
Dat zagen we tegen de Mavs wel ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef Sasman het volgende:
Maar jongen toch. Lebron zou gewoon iedereen vernederen als hij echt wou..
Pff...Hater.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat zagen we tegen de Mavs wel ja.
haha wutquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Haha ik ben inderdaad verre van een fan van hem, maar dat was wel duidelijk denk ik zo.
Wel gewoon beste speler in de league natuurlijk.
Drummond trouwens niet eens 1st rookie team gehaald en mister wisselvallig Dion Waiters wel.
Right...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
blijkbaar nog last van zijn blessure, punten moet hij meer uit free throws halen
heb alleen een 1,5 quarter gezien en toen vertelde de com het nog om het te bevestigenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:49 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Right...Meeste FG's made van heel Miami, en amper ft's geschoten deze series. Daarnaast had ie in q4 een paar hele sterke minuten, met een blok, een paar FG's en een putback-dunk. Het zag er een stuk beter uit dan de vorige games iig.
quote:With injuries to Russell Westbrook and Derrick Rose dramatically weakening two of their biggest challengers, there aren’t many obstacles left in the path of the Miami Heat.
After a methodical sweep of the Milwaukee Bucks in the first round, their playoff record is now 26-7 with the Big Three in the starting line-up. In a league becoming more perimeter-oriented, the Heat have the ultimate small-ball frontcourt, with Chris Bosh and Shane Battier spacing the floor for LeBron James. You can’t defeat Miami by playing their game, which is why the massive front-lines of the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies are the biggest threat to the NBA’s newest dynasty.
While most of the league zigged, the Pacers and Grizzlies zagged. Instead of moving towards a four-out offense that spaces the floor for pick-and-rolls and dribble penetration, they run their offense through two skilled big men in the post. As a result, they have remarkably similar rosters and styles of play. They prefer to operate in the halfcourt, pounding the ball inside and grinding out possessions defensively. Even more intriguingly, they both face a challenge in the second round that could prepare them for the Heat: a clash of styles against the second (Kevin Durant) and third (Carmelo Anthony) best small-ball 4’s in the NBA.
A generation ago, most front-lines looked like Zach Randolph/Marc Gasol and David West/Roy Hibbert. Randolph (6’9 260) and West (6’9 250) are two of the toughest power forwards in the NBA, old school players who can brutalize smaller defenders on the block as well as step out and knock down a 15-foot jumper. Gasol (7’1 265) and Hibbert (7’2 280) are two of the league’s biggest centers, defensive anchors who can control the area around the rim and protect it at an elite level. While none of the four have three-point range, they know how to play off each other and create space while operating in the narrow confines of the paint.
With so much size upfront, it’s no surprise Indiana and Memphis are two of the slowest teams in the NBA. In the regular season, the Grizzlies averaged 88.4 possessions per-48 minutes, 30th in the league, and the Pacers averaged 90.2 possessions per-48 minutes, 25th slowest. That continued in the first round of the playoffs, with Memphis/LA Clippers and Indiana/Atlanta turning into half-court rock fights. Both teams dictated the style of the game: the Grizzlies never allowed the Clippers to get out into transition while the Hawks were forced to abandon their small-ball front-court and start Johan Petro by Game 3.
As the Knicks and the Thunder discovered in Game 1 of the second round, it’s hard to go small against power forwards as skilled as West and Randolph. New York only has two conventional big men (Tyson Chandler and Kenyon Martin) left on their roster and they prefer to use Carmelo at the 4. The problem is that leaves either Carmelo or Iman Shumpert giving up a lot of size against West, who had 20 points on 8-for-15 shooting in Game 1. And while Oklahoma City starts Kendrick Perkins and Serge Ibaka, playing both at the same time dramatically impacts their floor spacing, since other teams don’t have to defend Perkins.
The key is to attack the Pacers and Grizzlies where their size can be negated: in transition and when they go to their bench. Forcing live-ball turnovers against both is crucial, since that speeds up the tempo of the game and creates open-floor scoring opportunities. And when their big men are fatigued or in foul trouble, the opposing team has the opportunity to dictate the style of the game. The Pacers went 12 minutes without both Hibbert and West on the floor in Game 1; the Grizzlies went 14 without both Randolph and Gasol. The Thunder and the Knicks have to take advantage of the stretches of the game when they can go small with impunity.
Those stretches are where Indiana (Danny Granger) and Memphis (Rudy Gay) miss their leading scorer from last season. This season, Granger played in only five games due to a knee injury, while Gay was dealt in a salary-cap move at the trade deadline. There are plenty of differences in their games, but both are 6’9+ forwards capable of playing inside and out. Without them, neither the Pacers nor the Grizzlies can put too much firepower on the floor in the rare occasions when they go small. When Randolph was in foul trouble in their first two games against the Clippers, it was a completely different series.
Where the two teams differ is how they’ve adjusted without Gay and Granger. Indiana has run more of their offense through Paul George, their 6’8, 220 small forward. George, who won the Most Improved Player award this season, has thrived in Granger’s absence, averaging career-highs in points, rebounds and assists. Memphis, in contrast, has turned the keys over to Mike Conley, their 6’1 185 point guard. Conley is now their best shot-creator and the player they turn to in end of the clock situations. He went toe-to-toe with Chris Paul in the first round and they’ll need him to dominate his individual match-up against the Thunder, especially with Westbrook out.
If either Memphis or Indiana can get out of the second round, it will have been the perfect warm-up for an eventual series against Miami. For the most part, the Heat do everything the Thunder and the Knicks do, they just do those things better. If the Pacers let J.R. Smith and Carmelo Anthony take over the game from the perimeter, they will have no chance against LeBron James and Dwyane Wade. And if the Grizzlies can’t contain Kevin Durant when Ibaka or Nick Collison is the lone big man on the floor, good luck handling LeBron when Bosh is spotting up for corner 3’s.
Most importantly, if Memphis and Indiana can’t dictate the match-ups in the second round, there’s no way they’ll be able to do so against Miami. In the three years since “The Decision”, only one team -- the 2011 Mavericks -- has forced the Heat to stay big. Against everyone else, Miami’s postseason record with their Big Three healthy is 24-3. A generation ago, “small-ball” was an underdog strategy, a desperate attempt to even the playing field in a sport dominated by centers. That’s how much the balance of power has changed: in 2013, Goliath is the underdog.
Ik had ze al gemaild toen de playoffs begon, maar nog steeds geen antwoord. Ze laten wel mooi veel reclame zien, maar bar weinig wedstrijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom zend sport1 zo weinig basketbal uit?
Altijd blijven geloven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Tjepper078 het volgende:
Never dat de Pacers van Miami gaan winnen...
Gaat wederom een 4-1 worden!
Go HEAT
Smissquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef VexCasal het volgende:
met je boy, Mart Smeets..smh..
hoop nog steeds op knicks vanavond (tegen beter weten in)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Jarron Collins, tweelingbroer van
En dan durft Lebron niet meer te driven zoals in game 3 tegen de Bulls.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Altijd blijven geloven.
4-1 laten ze niet gebeuren, dan worden ze gewoon fysiek en gaan ze irriteren.
Zijn die allemaal gekregen of gewoon gekocht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die Irving en Penny jerseys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |