Vind het ook wel best. Celtics zo'n kutteam.quote:
Geit heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het ook wel best. Celtics zo'n kutteam.
Spurs ook op 3.Gaat die geit toch gelijk krijgen met zn sweep.
Pfff...quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:48 schreef Reanimation het volgende:
Warriorsss!! Wat een geweldige game, sfeer en alles
Mijn hartslag is nog 30 bpm hoger dan normaal
De leukstequote:Op zaterdag 27 april 2013 10:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Second round Pacers - KnicksLeuke match-up wel.
Het was inderdaad een geweldige wedstrijd om te zien. Ik vind Denver leuk, maar Golden State leukerquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:48 schreef Reanimation het volgende:
Warriorsss!! Wat een geweldige game, sfeer en alles
Mijn hartslag is nog 30 bpm hoger dan normaal
Epic chokequote:
quote:Nate Robinson came one point from tying Jordan's record for most points in the 4th
Juist...quote:Op zondag 28 april 2013 12:19 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb niet verder gekeken maar ik ging weg toen Utah Jazz mijn team LA Lakers met 14? punten voorsprong leidde. Ik neem aan dat daar geen verandering is ingekomen en het uiteindelijk in de serie 3-0 is geworden waardoor LA eruit ligt?
Sinds Mike Woodson coach is zijn de Knicks juist vrij sterk in verdedigen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is er met de Celtics aan de hand, in 3 wedstrijden nog niet 1x de 80 punten gehaald. Verdediging is toch niet het sterkste wapen van NY?
Kan zijn, maar in 3 wedstrijden niet eens de 80 punten halen dan is er toch meer aan de hand bij Celticsquote:Op zondag 28 april 2013 17:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Sinds Mike Woodson coach is zijn de Knicks juist vrij sterk in verdedigen.
Rondo weg. Te weinig scorend vermogen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in 3 wedstrijden niet eens de 80 punten halen dan is er toch meer aan de hand bij Celtics
Ben het met je eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind ik dit zo grappig
[ Bericht 21% gewijzigd door TheFastOne op 29-04-2013 14:15:24 ]
Dit dusquote:Op maandag 29 april 2013 05:59 schreef Greenpeas het volgende:
Stephen Curry gaat weer helemaal loco. Eindbaas. De Warriors spelen sowieso best wel goed vandaag.
Doorbraakseizoen. Hij krijgt nu zeker wel het respect wat hij verdient.quote:Op maandag 29 april 2013 15:05 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus![]()
![]()
Krijgt nog steeds te weinig respect!
Hij brak ook het most 3points made in 1 game record laatst geloof ik?quote:Op maandag 29 april 2013 15:46 schreef peasant het volgende:
[..]
Doorbraakseizoen. Hij krijgt nu zeker wel het respect wat hij verdient.
Nee, wel totaal aantal 3 punters in seizoenquote:Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Hij brak ook het most 3points made in 1 game record laatst geloof ik?
Juist dat was emquote:Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Nee, wel totaal aantal 3 punters in seizoen![]()
http://didthelakersgetswept.com/![]()
Zal wel meevallenquote:Op maandag 29 april 2013 10:43 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Toch weer benieuwd wat er in de off season gaat gebeuren.
Ik ben bang voor hele zware tijden voor de Lakers.
Denk dat er eerder NFL spelers uit de kast komen dan voetballers. Die zijn echt dramatisch daarin. In de NFL hoor je het tenminste nog echoën ook al is het nog niets.quote:Op maandag 29 april 2013 18:52 schreef popolon het volgende:
Nu de voetballers nog.
Maar respect voor hem, basketball, voetbal etc. is toch echt een mannenwereld. Eigenlijk overal ter wereld.
? Wasda voor lijstje?quote:
http://www.esb.com/king-james-rules-in-miamis-playoff-opener/quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
? Wasda voor lijstje?
Brooklyn misschien toch nog op 3-2 tegen Chicago?
So tell me, how many rings does James have?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:04 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
http://www.esb.com/king-james-rules-in-miamis-playoff-opener/
Heel relevant dit.... Die link geeft antwoord op de vraag waar het lijstje wat geplaatst werd door Doublepain vandaan kwam. Ik had het toevallig gelezen dus voor de geďnteresseerden maar geplaatst.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef artm het volgende:
[..]
So tell me, how many rings does James have?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Heel relevant dit.... Die link geeft antwoord op de vraag waar het lijstje wat geplaatst werd door Doublepain vandaan kwam. Ik had het toevallig gelezen dus voor de geďnteresseerden maar geplaatst.Bedankt voor het plaatsen van de link, kwam toen tijdens de wedstijd op tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En Lebron heeft er straks 2 die er dankzij hem gekomen zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel ringen had Jordan toen hij 28 was?
Ik vind het allemaal bullshit. Norris Cole heeft ook al een ring, veel eerder dan Jordan er 1 had. Dus dan is Cole opeens een groter talent ofzo? :p
Hij zal nooit de GOAT worden zonder minimaal 5 rings...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef Primeape het volgende:
Ik vind dat gezeik over ringen zo laag... Je ziet toch duidelijk of een speler met kop en schouders in de league uitsteekt. Lebron kan als hij zo doorzet of zelfs beter speelt een GOAT worden.
Waarom niet ? Stel dat hij 8-10 MVP's haalt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hij zal nooit de GOAT worden zonder minimaal 5 rings...
Ja want winnen is niet belangrijk idd...quote:
Is wel belangrijk maar dat zegt niet hoe goed iemand is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja want winnen is niet belangrijk idd...
Hehehehquote:
Kijk naar naar Derek Fisher, heeft er ook 5.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is wel belangrijk maar dat zegt niet hoe goed iemand is.
Stockton is pas slecht, die heeft helemaal geen ringsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef Omega het volgende:
Ringen zijn voor teams die kampioen worden. Wilt heeft maar twee kampioenschappen maar die was in zijn tijd toch wel de beste speler. Hij wordt ook gezien als een top 3 speler allertijden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zouden maar Cock met de voornaam heten
Waar heeft iemand ooit gezegd dat je zonder rings geen topspeler kan zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stockton is pas slecht, die heeft helemaal geen rings
Wat een slechte pg was dat
Als ie 8-10 MVP's haalt is t zeer waarschijnlijk dat zn team een van de beste teams is in de league en dan mag je wel championships verwachten van een Alltime great..quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Primeape het volgende:
[..]
Waarom niet ? Stel dat hij 8-10 MVP's haalt...
Als het over Lebron gaat en topspeler in een zin dan komen mensen altijd met "who got more rings?" aanzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waar heeft iemand ooit gezegd dat je zonder rings geen topspeler kan zijn?
Als je het gaat baseren op hoe goed iemand is dan wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar zeggen dat rings overrated zijn is nou ook niet de meest snuggere uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het gaat baseren op hoe goed iemand is dan wel.We hebben het wel over Rings als dragende speler he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
White mamba is dat niet dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Rings als dragende speler he.
Geen goed voorbeeld aangezien hij moest strijden tegen het beste team aller tijden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef Omega het volgende:
Ringen zijn voor teams die kampioen worden. Wilt heeft maar twee kampioenschappen maar die was in zijn tijd toch wel de beste speler. Hij wordt ook gezien als een top 3 speler allertijden.
Amenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef Nouk het volgende:
En Jordan speelde 6 Finals, won er 6 en kreeg 6 Finals MVP's. Kwaliteit wordt voor mij vooral bepaald door hoe de speler zich laat zien op de momenten dat het moet.
Jordan was daarin met afstand de beste. James liet het al een aantal keer afweten met de Finals 2011 als meest genante voorbeeld.
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef matthijst het volgende:
Vanochtend Brooklyn - Chicago zo zitten kijken
[ afbeelding ]
Bullettrain van Osaka naar Tokyo
Is dat Mister Miagi voor je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef matthijst het volgende:
Vanochtend Brooklyn - Chicago zo zitten kijken
[ afbeelding ]
Bullettrain van Osaka naar Tokyo
vandaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Warroirs
Brooklyn terug van een 0-3 achterstand?
Heeft iemand een overzichtelijk schema voor me hoe de play-offs eruit zien momenteel ? Op ESPN zie ik wel de uitslagen, maar niet wie tegen wie speelt in de volgende ronde(s).
Nog een Duitser ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Beetje jammer van die kale bats voor je
Terug van 3-1, maar nogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Warroirs
Brooklyn terug van een 0-3 achterstand?
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef TheGOAT het volgende:
Clippers en Brooklyn, zulke fake teams, pretenderen contenders te zijn, vliegen er allebei uit tegen inferieure teamsVanavond Morgen is het weer Curry-time
Rose laat zijn team in de steek, beetje zielig elke keer als hij ernaast zit in zijn pak.. Doe gewoon mee, je bent fit genoegquote:
Zonder wedstrijdritme kan hij beter gewoon niet meedoen, altijd zo tergend om te zien iemand die net terugkomt van een lange blessure.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rose laat zijn team in de steek, beetje zielig elke keer als hij ernaast zit in zijn pak.. Doe gewoon mee, je bent fit genoeg
Shumpert speel nu ook toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zonder wedstrijdritme kan hij beter gewoon niet meedoen, altijd zo tergend om te zien iemand die net terugkomt van een lange blessure.
Shumpert heeft nu al meer dan een half seizoen wedstrijdritme, als je na een ACL tear terug komt zijn de eerste wedstrijden meestal niet aan te zien. Dan doe je je team meer kwaad dan goed. Daarom is het ook niet echt een goed idee om dat in de playoffs te doen.quote:
Helemaal mee eens, zeker tegen de Heat een zeer slecht idee. Lekker volgend seizoen voorbereiding meemaken en rustig wennen weer aan de NBA.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Shumpert heeft nu al meer dan een half seizoen wedstrijdritme, als je na een ACL tear terug komt zijn de eerste wedstrijden meestal niet aan te zien. Dan doe je je team meer kwaad dan goed. Daarom is het ook niet echt een goed idee om dat in de playoffs te doen.
Ongetwijfeld.. totdat hij weer zijn rekeningoverzicht zietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Ja klopt, maar het lijkt me moordend voor hem om erbij te zitten en niet mee te kunnen doen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. totdat hij weer zijn rekeningoverzicht ziet
quote:LeBron James received 120 of 121 first place votes for MVP. One person voted for Carmelo Anthony.
Ik hoop dat Indy ver komt, gun het ze wel (en ook mezelf, ik kan leuk op vakantie als ze Eastern Conference Winnaar of beter wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef TheGOAT het volgende:
Carmelo is en blijft zo'n overrated speler heIk hoop op Indy - Miami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |