Ja, dat snap ikquote:
Tweede Wereldoorlog is goed, maar deze vond nog even wat later plaats in de oorlog. Geen Pool bij betrokken trouwensquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
Als je het bij paarden wilt houden gok ik op Polen in '39 bij de inval door Duitsland.
Ahh, ok. Nu weet ik wat je bedoeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar ik bedoelde dus de laatste (paarden)cavalerie charge
Misschien niet helemaal goed geformuleerd
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, ok. Nu weet ik wat je bedoeld
In Rusland? De Oekraine?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Tweede Wereldoorlog is goed, maar deze vond nog even wat later plaats in de oorlog. Geen Pool bij betrokken trouwens
Oostfront is goed. Het vond plaats in Rusland.quote:
De slag om Stalingrad?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Polacco het volgende:
[..]
Oostfront is goed. Het vond plaats in Rusland.
Op de vooravond van de slag om Stalingrad.quote:
was een wilde gok eigenlijk. Had namelijk ook een wanhopige poging tot verdediging van de Soviets bij Moskou in gedachten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:02 schreef Polacco het volgende:
[..]
Op de vooravond van de slag om Stalingrad.
Klopt! Weet je ook misschien door wie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Slag om de rivier Don dus. Om die te behouden. Leuk NGC
Door wie? Geen idee eigenlijk. De Don-Kozakken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef Polacco het volgende:
[..]
Klopt! Weet je ook misschien door wie?
Ik heb het net gelezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef Polacco het volgende:
[..]
Klopt! Weet je ook misschien door wie?
De 600 cavaleristen met hun sabels in de aanslag schreeuwden "Savoia!" toen zij de vijand aanvielen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Door wie? Geen idee eigenlijk. De Don-Kozakken?
Straks weer lekker bankhangen en NGC kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef Nibb-it het volgende:
WWII Week zorgt in ieder geval voor voldoende gespreksstof
Toen ik het met Stalingrad goed had ging er bij mij een belletje rinkelen. Don + Kozakken + Don Kozakken Koor (in gedachten dan).quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Polacco het volgende:
[..]
De 600 cavaleristen met hun sabels in de aanslag schreeuwden "Savoia!" toen zij de vijand aanvielen.
Maar de Don Kozakken waren het niet helaasquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen ik het met Stalingrad goed had ging er bij mij een belletje rinkelen. Don + Kozakken + Don Kozakken Koor (in gedachten dan).
dan weet ik het niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef Polacco het volgende:
[..]
Maar de Don Kozakken waren het niet helaas
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Amootje het volgende:
Ik dacht even Lord of the Rings deel 3 slag om Minas Tirith (ofzo?), maar Stalingrad was daarna nog dus...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Amootje het volgende:
Ik dacht even Lord of the Rings deel 3 slag om Minas Tirith (ofzo?), maar Stalingrad was daarna nog dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |